Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
'Ontnuchterend', noemen wij dat hier in de Achterhoek Cheatday. ohhh
En ik was gisteren op Utrecht CS en had net mijn trein gemist, dus ging eens op zoek naar dat tentje. Maar ik heb hem niet kunnen vinden? Niet op het pleintje tussen Hoog-Catherijne en CS, en ook niet bij alle eettentjes die daar verder langs CS aan de buitenkant zitten. Moet ik ergens anders zoeken?

En die shoarma wil ik ook wel eens proberen! Ik had dit weekend eens zo'n zak van de Hak geprobeerd, met een vegan bonenprutje en wat sla op een tortilla. Niet heel bijzonder, maar wel prima voor een makkelijke oplossing. Maandag had ik nog 2 tortilla's over en heb ik vega rundvleesreepjes gekocht van de Jumbo eigen merk. Superlekker!! Met ui en courgette opgebakken, in de tortilla's en met een beetje kaas even een kwartiertje in de oven. Barbecuesaus erbij en klaar. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 feb 2020 22:59    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren weer uit gaan eten en had een veggie croque besteld.
Bleek een panini te zijn. Ook goed Lachen
Met mozzarella en tomaat en een rucola salade erbij. Heeft gesmaakt!

Vanavond iets met aardappelen, witloof en seitan smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2020 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wij hebben gisteren friet gehaald.... oeps. Met gebakken uienringen. Sweet chillisaus voor ringen, veel te veel mayo voor de frietjes... aiaiaiai.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2020 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb een goed plan voor vandaag en tot zover is het ook goed gegaan. Nu nog volhouden he. Lach
Vanavond gaan wij bamisoep eten met taogé en paprika en wat gebakken uien erin.
Vannacht weer werken, dan het gewone patroon. Hoop dat ze niet weer choco eitjes op kantoor hebben staan...………… Anders moet ik het met Judith doen; GEEN KEUS. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2020 14:43    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
whis schreef:
Nog nooit gekocht, wel al zien liggen. Dan zal ik hem ook es proberen! Wat heb je daar bij gegeten?

Gewoon aardappels en groenten..ook lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2020 7:33    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Duffy: Als je Utrecht Centraal uitloopt richting Hoog Catharijne, dan heb je boven je die koepels. Als je dan naar rechts kijkt ga je richting de taxi. Richting de taxi heb je dan aan je linkerkant eerst die sportwinkel zitten, dan komt er een nieuwe (ik gok) sushi tentje (op het raam staat een boeddha afgebeeld), daarnaast zit subway en daarnaast zit Bamboo bar.

De kinderen waren helemaal lyrisch van de shoarma. Als ik "gezond" wil doen doe ik de shoarma in een KHA wrap van Atkins met ijsbergsla en ketchup og knoflooksaus en iets van kikkererwten.
Nu gewoon lekker in een pita spelt met ketchup smullen

Vandaag de gyros op van Vivera, ook super lekker!!!!!! De kinderen waren volop uit de pan aan het pikken Lachen Lachen Lachen

Klinkt erg lekker duffy!! Goed idee om dit weekend te eten.

Ik keek vandaag op de site van de AH om te bestellen en zag dat de mora vega frikandellen bestelbaar zijn cheerleader . Ik heb ze besteld (voor zaterdag 19 februari) en ga morgen eens in de winkel een kijkje nemen!!

Morgenochtend eerst lekker sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2020 21:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oew! Dan ga ik straks bij AH ook eens opzoek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020 13:50    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lang berichtje getyped, en op het verkeerde knopje geklikt. *poef!* Verward

Anyway, dank Cheatday, ik kijk volgende maand nog een keer.

Gisteren slanke lasagne gemaakt, recept staat hier de de Weight Watchers/hoodmaaltijden.
Ipv kip - kipstuckjes en eventueel zou je ook vegan mozzarella en geraspte kaas kunnen nemen, mits je vegan lasagnebladen hebt (eigen merk AH is zonder ei). Maar of de lasagne dan nog zo slank is... Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020 16:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ziet er heerlijk uit Duffy!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020 18:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmiddag van Mora de vegetarische kroketten en frikandellen grkocht! Dadelijk de airfryer aan. Dn dsn een broodje kroket met mosterd eten. Mjam!
En morgen frietjes met een heuse frikandel speciaal! Zonder vlees! Hoera!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 feb 2020 18:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 9 van 20