Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Durf eigenlijk nog niks qua gewicht in te vullen. Gisteren gaf de weekschaal 83.3 kg aan Geschokt en vanochtend 83,00 kg Geschokt Geschokt . Gisteren na het sporten zelfs 82,7..................

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dat gaat lekker Cheatday! Bij mij zakt de weegschaal ook, maar zal deze week toch nog wel rood zijn vrees ik. Sip
Maar goed, we gaan gewoon door maar. Ik ben al blij als ik voor eind maart weer goed en wel onder de 65 uitkom. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 3:48    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik zit in mijn niet-wegen-week Verward

In sperziebonen zitten inderdaad weinig kcal, ze zijn lekker, en vullen goed. Ik maak bijna elke week een kom klaar en gebruik dat dan in slaatjes, of 's morgens bij een eitje.

Die witte-bonen-schotel klinkt wel erg lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Cheatday schreef:
@ Duffy: BMI is zeker niet heilig! Ik hoef voor mijzelf ook geen gewicht te hebben wat binnen mijn BMI zou passen. Ik ben blij als ik eindelijk de 7 weer zie als eerste cijfer en het liefste 74,9 kg. Nu weet ik ook, als ik zo door blijf sporten ik waarschijnlijk uiteindelijk weer zwaarder zal gaan worden. Ik weet dat dit spieren zijn (dus dan vind ik het ook goed, misschien ooooooooiiiiiiiit een sixpack Cool ).
De meeste van mijn vriendinnen kennen mij alleen zeer volslank. 1 vriendin heeft mij wel slank gekend.

Het zwaarder worden door spieren wordt naar mijn mening door afvallers zwaar overschat hoor. Lachen
Van drie keer in de week sporten raak je echt niet zo gespierd dat je zwaarder wordt. Van dagelijks krachttraining, ja, als je traint voor wedstrijden bijvoorbeeld, en dan ook nog eens jarenlang.
Toen ik op die 68 kilo zat trainde ik een uur of 6 per week. Ik ben het toen gaan waarderen als een vrouwenlichaam "getoned" (licht gespierd) is. Dan gaat het vetpercentage verder omlaag, maar ben je nog niet zo "droog" (en pezig) als op wedstrijden.
Ik heb toen zelfs mijn tatoeage zo laten zetten dat het langs de spieren van mijn schouderblad en mijn rug loopt. Ik vind het mooi! Lach
Het is trouwens wel normaal om de dag na het sporten wat zwaarder te zijn. Als het goed is, drink je vrij veel water tijdens het sporten: dat houdt je lichaam vast, omdat je met iedere training je spieren iets beschadigd. Het lichaam houdt het vocht vast voor het spierherstel (net als dat je een dikke enkel krijgt als je door je enkel gaat, vocht beschermd), en langzaam wordt je sterker.
Eet voldoende eiwitten na de training (-vegan- eiwitshake, -vegan- eiwitreep, beiden in ieder geval te krijgen bij de H&B), dan herstelt je lichaam beter.
Wegen na het opstaan 's ochtends, na een nr2 op het toilet, voor het ontbijt en dus na een sport-vrije dag geeft het eerlijkste resultaat bij mij. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 feb 2020 18:21    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Even tussendoor.
De lidl heeft verse vega burgers en die zijn toch lekker. 100% plantaardig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 feb 2020 18:05    

Reageer met quote
Ik had ze ook al gezien Fientjuh, vond ze wel te dik voor op een broodje eigenlijk. Maar bij het eten was het echt lekker! Lach

Gisteren uit eten geweest. Lekker! gevulde courgette (verse tomatensaus met geitenkaas) op een bedje van parelgort gekookt in bouillon met rucola en rondom gegrilde kerstomaatjes. Zo heerlijk was het...… Alles opgegeten. Lachen Als dessert maar wat kaas genomen, ijs en pudding leek me niet zo'n goed idee. Lachen Heb me vanmorgen maar niet gewogen........... al twee weken niet doorgegeven, dus voor jullie; weer een pond erbij afgelopen vrijdag, was 65.7 kilo. Ik krijg het er maar niet af. Sluipenderwijs steeds verder omhoog.
Heb helemaal niet het idee dat ik nou zoveel of zulke rare dingen eet. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2020 15:26    

Reageer met quote
Mmmm.... klinkt overheerlijk! smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 feb 2020 15:36    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Duffy schreef:
Het zwaarder worden door spieren wordt naar mijn mening door afvallers zwaar overschat hoor. Lachen

Grap Grap nou jij weet wel te motiveren Grap Grap weg bubbel waar ik in heb geleefd.

Je moet inderdaad wel iets meer sporten als 2x per week een uurtje Lachen , maar het klinkt zo leuk hahahahahhahahahaha (en je moet toch ergens in geloven hahahahahahahahaha)

In ieder geval morgen weer lekker sporten! Ik heb er echt zin in. Afgelopen week ben ik mijzelf een beetje aan het voorbij lopen, omdat het zo giga druk is. Druk op het werk, druk met veel afspraken voor mijn kinderen en dan ook nog met de hond naar de dierenarts. Soms lastig om alle ballen in de lucht te houden.

Vandaag shoarma gegeten van Vivera. Extra shoarmakruiden op gedaan. Nou, dat is mij toch een partij lekker!!!! Zelfs de kinderen zeiden dat ik voortaan altijd deze shoarma moet kopen omdat ze die super lekker vinden.

Vrijdag ga ik eerst een lekkere thee voor mijzelf kopen en hopen dat er daarna plek is bij de vega bamboo bar. Even lief zijn tegen mijzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 feb 2020 21:23    

Reageer met quote
Nog nooit gekocht, wel al zien liggen. Dan zal ik hem ook es proberen! Wat heb je daar bij gegeten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 feb 2020 7:39    

Reageer met quote
Ik doe die shoama altijd met extra paprika en uien meegebakken op een bedje van ijsbergsla en dan knoflooksaus erover! smullen

Vandaag eet ik aardappelkoek (overgebleven aardappelen van de stamppot met eieren en uien erdoor opbakken) met doperwtjes en worteltje erbij. Beetje ijs (moet ook op) na.
Gewicht is echt bizar hoog, boven e 66 kilo. Lang geleden dat ik dat op de weegschaal heb gezien. Huil huil
Vanaf morgen weer werken, dan ook direct op de noodrem weer, extra streng maar weer. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 feb 2020 18:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 8 van 22