Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sorry voor mijn afwezigheid de laatste anderhalve week. Druk druk druk. En dat zie je op de weegschaal ook. Verleden week ook geen gewicht doorgegeven. Zal ik deze week weer netjes doen. Wordt rood. Jammer genoeg.

Eten gaat wel goed. Ik ben op FB van een veganpagina weggegaan. En heb een veggie pagina opgezocht. Ik werd verbaal bijna gekielhaald omdat ik het over eieren had. Nou dan ben ik weg. Had bij mijn aantreden netjes laten weten dat ik veggie eet met langzaam meer plantaardig.

Heb eindelijk melk gevonden die ik lust; Kokosmelk. De yoghurt van Kokos is ook lekker! Erg blij Goede vervanging voor mijn kwark. Ik kom er wel, beetje bij beetje. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 7:28    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Dit weekeinde ook zo een leuke op facebook meegemaakt. Iemand stelde de vraag naar veggie kazen. Uitdrukkelijk erbij "veggie, niet vegan".
Ik geef -heel vriendelijk- wat tips. Amai! Bijna-dood-ervaring!
Toch straf dat mensen zo heftig op alles reageren.

Zondag heb ik nog eens veggie vidé gemaakt. Was weer super. Dit keer half quornblokjes en half sojastukjes. Vind eigenlijk wel dat de quorn neutraler smaakt. Denk dat ik volgende keer enkel quorn doe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik baal.... minder dan een week geleden was ik afgevallen en had gehoopt op meer. Nu heb ik een rood vakje... manlief verboden om nog chips voor me mee te nemen. Echt, twee zakken speciaal vokr mij en ik kan er niet afblijven. Als ik dat wel zou kunnen dan was ik altijd slank gebleven. Zucht... dan maar weer harder sporten en niet meer snoepen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
Sorry voor mijn afwezigheid de laatste anderhalve week. Druk druk druk.

daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen Geschokt
als ik jouw verhalen lees snap ik niet dat je nog tijd hebt om te slapen Lachen

er zijn tegenwoordig heel veel produkten te koop...ik volg Monique van der Vloed op FB en die geeft goede tips en recepten
ze test ook veel produkten en haalt flink uit naar fabrikanten van rommel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Er zitten enkele hele strikte vegans in die Facebookgroepen inderdaad, zo jammer! Daar schrikken ze mensen mee af en krijgen vega's en vegans weer de naam "zuur" te zijn, in plaats van dat het toegankelijker wordt. Wat dat betreft had de Nederlandse Partij voor de Dieren met de vorige verkiezingen een prachtige spreuk:
"Alle beestjes helpen."
En zo is het. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Vega
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond vegetarisch

Reageer met quote
ja, helemaal eens! Beter voor 90% vrolijk en vegan door het leven, dan het jezelf heel ingewikkeld maken voor die laatste paar %. Dat elkaar de maat nemen is inderdaad doodzonde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 feb 2020 21:55    

Reageer met quote
Tam76 schreef:
Ik baal.... minder dan een week geleden was ik afgevallen en had gehoopt op meer. Nu heb ik een rood vakje... manlief verboden om nog chips voor me mee te nemen. Echt, twee zakken speciaal vokr mij en ik kan er niet afblijven. Als ik dat wel zou kunnen dan was ik altijd slank gebleven. Zucht... dan maar weer harder sporten en niet meer snoepen.

Ik heb ook zo'n lieve man. Staat er ineens een doos zoenen (negerzoenen mag niet meer he Lachen ) en blijf daar dan maar eens af. 1 zoen is geen zoen en zo gaat de doos leeg...…….. Verward
Was het maar simpeler he? Uitlachen

Ik laat me de maat niet nemen, ben gewoon opgestapt. Lachen Heb geen tijd voor dat soort dingen. Gewoon vriendelijk blijven kost helemaal niks extra's hoor. Lach Ik eet niet vega, maar veggie met wel steeds meer plantaardig, maar of ik ooit helemaal van kaas (mits biologisch en veggie gestremd uiteraard) en eieren afblijf...…. soms vind ik het dan allemaal te ingewikkeld worden hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 2:11    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Nog zoiets...Negerzoenen mag niet meer...
En dan zou je eens moeten weten hoe ze dat hier noemen Lachen

Had dit weekeinde bij de bioboer een pakje groenteburgers van De Paddestoel gekocht. Een super ouderwets merkt en een van de eerste burgers die ik kocht.
Alleen... zag ik gisteren toen ik er eentje ging klaarmaken... dat daar... 266 kcal per burger in zit. Geschokt
Maar het heeft wel gesmaakt. Met aardappelen en sperzieboontjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 7:52    

Reageer met quote
In sperziebonen zitten niet veel kcal hoor Whis. Lach Ik ga vanavond witte bonen in tomatensaus eten, met kruimgehakt erdoor. Lekker pittig aangemaakt. Gaat mosterd in en chilipoeder. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Duffy: BMI is zeker niet heilig! Ik hoef voor mijzelf ook geen gewicht te hebben wat binnen mijn BMI zou passen. Ik ben blij als ik eindelijk de 7 weer zie als eerste cijfer en het liefste 74,9 kg. Nu weet ik ook, als ik zo door blijf sporten ik waarschijnlijk uiteindelijk weer zwaarder zal gaan worden. Ik weet dat dit spieren zijn (dus dan vind ik het ook goed, misschien ooooooooiiiiiiiit een sixpack Cool ).
De meeste van mijn vriendinnen kennen mij alleen zeer volslank. 1 vriendin heeft mij wel slank gekend.

Klinkt wel lekker Duffy wat je hebt gegeten. Lijkt mij wel raar dat er geen "sausje" ofzo is.

@ Flying Missy: geen sorry, nergens voor nodig! Sommige groepen op facebook zijn echt te absurd voor woorden. Mensen gaan helemaal los Verward

@ Tam76: ergens wel lief van je man (maar idd niet helemaal de bedoeling ) Lachen Lachen . Zet hem weer op!! Komende week een prachtig mooi groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 feb 2020 21:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 7 van 25