Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik at het als lunch en heb namiddag niks tussendoor gegeten, dus ja, meer als voldoende! Pompoen vult ook wel erg goed heb ik al ondervonden.

Straks bak ik mijn pompoenburgers.
500 gr pompoen, 1 sjalot, look, kruiden, 50 gr feta, 1 ei en 100 gr kikkererwtenmeel. Leek gisteren erg op een papje. Nachtje in de koelkast laten staan.
Straks eens zien of ze bakbaar zijn...
Of zou ik er nog iets bij moeten doen? Vrees dat pompoen iets te vochtig is om zonder bonen ed burgers van te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 feb 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Vega
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond vegetarisch

Reageer met quote
Duffy schreef:

@vega: wauw, dat klinkt voor mij vrij experimenteel. Maak je er een gladde soep van met de staafmixer?

Nee hoor, de mungbonen vallen als je ze kookt uit elkaar, dus je krijgt ongeveer net zo'n substantie als bij erwtensoep.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 feb 2020 10:08    

Reageer met quote
Gisteren bij een Italiaan pizza gaan eten.

Als lunch een slaatje gemaakt en er al 2 kleine burgertjes van elk +/- 50 gram bij gebakken. Een hele nacht in de koelkast heeft er wel voor gezorgd dat het mengsel wat stijver geworden is.
De burgers zijn lekker, feta geeft wel een leuk smaakje er aan.
Alleen het kikkererwtenmeel smaakt redelijk door. Dus daar moet ik iets anders voor verzinnen.

Bedankt voor de tips Geke!! Dit ga ik vaker doen Erg blij

Update: ze zijn nu allemaal gebakken:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 feb 2020 12:51    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ziet er lekker uit Wish

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 feb 2020 6:57    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben ik weer Mr. Green

Hier vooral druk met kinderen die zo verkouden zijn dat ze zichzelf constant wakker hoesten ś nachts. Ze krijgen al een hoge dosis noscapine om de hoest te onderdrukken (soort codeïne). Gemiddeld 10 keer per nacht eruit. Vraag ik de volgende dag aan de kinderen hoe ze hebben geslapen, krijg ik als antwoord: Best goed Lachen Lachen Lachen . Naja hun gelukkig wel. Afgelopen week vaak met de kinderen tegelijk naar bed gegaan om nog iets te kunnen slapen.
Vervolgens zelf ook goed gaan hoesten............
Vrijdagnacht echt niet lekker geworden, maar ja de plicht roept. Dus de volgende dag met een flinke dosis paracetamol weer hup op de benen. Iedere minuut die ik het weekend kon zitten heb ik ook gezeten.

Veel gewerkt ook afgelopen week Schaam Schaam

Vandaag weer lekker wezen Sport .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2020 20:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben op het ogenblik echt gek op mijn ontbijt:
- 250 gr water
- 40 gr havermout. Even koken

Topping:
- pindakaas (12 gr)
- cacao nibs (5 gr)
- kokos (5 gr)
- hennepzaad (5 gr)
- Sukrin gold (5 gr).

Van het avondeten heb ik nog wat kokosmelk over. Daar ga ik morgen mijn havermout mee maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2020 20:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Whis die burgers zien er heerlijk uit smullen

In Utrecht op het stationsplein van Utrecht Centraal is Vegan Bamboo Bar aan het proefdraaien.

Helaas nog geen tijd gehad om binnen te kijken. Op Facebook zie ik verschillende foto's voorbij komen en het ziet er goed uit.
Vrijdagavond eens binnen wippen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2020 20:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag geluncht met rauwe boerenkool. Ooit al een keer eerder gegeten, maar ik vond het toen erg bitter.
Een tip gelezen om de dressing met je handen "in" de boerenkool te masseren Verward . Naja daar gingen mijn handen dus. De boerenkool slonk met de helft en geen bitter stukje geproefd. Zou dit echt aan het "masseren" liggen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2020 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je hebt gewoon magische vingers Cheatday. ohhh
En bedankt voor de tip voor Utrecht, daar ga ik misschien zaterdag heen! Heb wel zin in een lekker burgertje.

Ik heb gisteren een grote pan goulash gemaakt. Recept heb ik hier al eens bij de weight watchers/hoofdgerechten gezet: Hongaarse goulash met penne. Alleen in plaats van biefstuk deed ik er nu seitan in. Lekker hoor!

https://www.weegclub.nl/forum/hongaarse-goulash-met-penne-8sp-per-portie-t54498.html

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 feb 2020 22:56    

Reageer met quote
Die VeganBar ziet er geweldig uit!! Jammer dat er hier in de buurt bijna geen veggie of vegan eethuisjes zijn...

Gisteren courgetti bolognaise gemaakt. Superlekker. Had het Naturli gehakt van AH gebruikt. Aanrader!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 feb 2020 6:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 4 van 8