Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat heeft dat koper nou met die bacteriën en schimmels te maken? Lach Wij zetten ook voedsel om in vitamientjes via ons spijsverteringsstelsel. Herkauwers zoals schapen, geiten en koeien dus ook Komt in het vlees -maar dat eet ik niet- en in melk, dus in kaas. En dat laatste eet ik wel. Van biologische koeien die weidegang hebben dus. En veggie gestremd die melk. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2020 10:38    

Reageer met quote
Vandaag een gemengde salade; overgeschoten sperziebonen, met een grote tomaat, een avocado, wat radijsjes, wat krieltjes die eerst gebakken waren in de AF en overgebleven, een hardgekookt ei en zelfgemaakte dressing met franse kruiden, knoflook en een gesnipperd uitje. Was heel lekker. smullen En voedzaam en geen restjes weggegooid. Erg blij

Gewicht paar ons omlaag, al zegt dat bij mij niks. Kan morgen weer anders zijn...……. en moet nog uit eten vrijdag. Dat wordt ook weer een flinke uitdaging. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 5:08    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisterenavond courgetti met tomatensaus (met ui en veel look smullen ) en wat parmezaanse kaas.

Nog saus over en nog een courgette in de koelkast: dus dat wordt straks vermoedelijk couregettelasagne.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Voor het eerst courgetti gehad. Lekker! Ik mis de pasta echt niet. 3/4 courgette, wat bio pastasaus (zonder suiker) en wat gebakken wokstukjes er door. Lekker!

Sinds dinsdag geen suiker en geen melkproducten meer gehad. Op gisteren na toen manlief diepvriespizza had meegenomen... ondanks dat ben ik sinds dinsdag 2 kilo lichter... Geschokt Ik drink meer water, plas me een ongeluk en gebruik de voorgeschreven homeopathische middeltjes. Ik vind het tot nu toe best goed te doen! Vanavond een klein beetje gezouten chips. Daar kijk ik al de hele week naar uit
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mrt 2020 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat goed Tam!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mrt 2020 0:12    

Reageer met quote
Gisteren opnieuw courgetti smullen
Zou ik wel elke dag kunnen eten...

Gisteren naar de winkel, maar vermits iedereen aan het hamsteren is, waren er niet veel groenten meer verkrijgbaar Geschokt
En toen zag ik ze liggen... niemand koopt ze blijkbaar in een hamster-periode. Asperges!! smullen
Dus meteen een pakje mee genomen, niet echt goedkoop, maar ze gaan vanavond smaken. De eersten van het jaar zijn altijd net iets lekkerder Lachen

Vanavond: asperges, gekookt eitje, aardappelpuree smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mrt 2020 10:35    

Reageer met quote
Ik zag ze net ook liggen! Hier, als ik het goed zag, 6 euro voor een pond. Dat is wel erg duur. Maar ik heb nu alweer zin om een lekkere pasta te maken, ze zullen binnenkort wel in de reclame komen. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mrt 2020 15:56    

Reageer met quote
Hier ook +/- 6,90 euro voor een halve kilo. Maar ik dacht... uit eten gaan is duurder! Dus ja.
Na deze portie wacht ik ook wel een prijsdaling af. Volgende week zal de gewone bloemkool en broccoli wel weer verkrijgbaar zijn hoop ik!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mrt 2020 17:17    

Reageer met quote
Ik eet vanavond bloemkool. Gekookt aardappeltje erbij en vleesvervanger. Lekker makkelijk. Lach

Hier zijn nog wel groenten verkrijgbaar. Maar dat hamsteren is echt bizar. Hoe er ook wordt opgeroepen dit niet te doen. De mens is zichzelf en anderen een beest he? Sip

Het openbare leven is met een ruk tot stilstand gekomen. Ik blijf bij iedereen uit de buurt. Ik kan dit virus niet krijgen en dan doorgeven op mijn werk immers. Rollende ogen
Dus maar thuis. Af en toe met de honden naar buiten en met een boog om iedereen heen lopen maar. Lach

Alle trainingen voor de honden zijn uiteraard ook gestopt. Zal ze zelf maar een beetje bezig houden dan. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2020 10:39    

Reageer met quote
Ik maak morgen een curry met bloemkool, zin in! smullen
Ik ga eens even uitproberen hoe ik met weinig Weight Watchers punten toch een lekkere curry krijg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2020 13:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Pagina 17 van 20