Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik ga lekker veel pasta salades maken.

Heb vandaag deze gehad.
Wiflof, ham, kaas, augurk, gekookte ei en volkoren penne.

De AH heeft blokjes in de aanbieding met sperziebonen, schijfjes rode biet en mais. Ik ga deze kopen volgende week.
Ik wil dit gaan gebruiken in de pasta salades.
Wat is lekker te combineren met sperziebonen en wat met rode biet?

[img:88617cfa4e]http://www.weegclub.nl/weegclub-ticker-61177.png[/img:88617cfa4e]

Dagboekje van Deugenietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2020 14:32    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Rode biet, daar ben ik zelf niet zo gek van.

Sperziebonen in een pastasalade...
daar zou ik tomaten (allerlei soorten), zwarte olijven, peper en zout, verse basilicum en een goede olijfolie bij doen. Eventueel rucolasalade erbij.
En wat mozzarella of parmezaanse kaas.
Geroosterde pijnboompitten smaken er ook bij, maar zo drijf je de calorieën wel de hoogte in!
Hmmm... Gegrilde paprika zou er ook nog bij kunnen.
Ah, en wat balsamicoazijn erover?

Krijg er al zin in Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 10:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gister in bed dacht ik dat paprika er ook wel lekker bij is bij de sperzieboontjes.

[img:88617cfa4e]http://www.weegclub.nl/weegclub-ticker-61177.png[/img:88617cfa4e]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Estee, ik ben ook geleidelijk overgestapt van alle dagen vlees, naar 1 dagje zonder toen 2, 3 etc. En nu eet ik vegetarisch, maar ook vaker vegan. Alleen nog (Rondeel) eieren en biologische, vegetarisch gestremde kaas af en toe. Dat doe ik om geen vit. B12 tekort te krijgen. Als je helemaal vegan gaat moet je wel vitamines en soms ferrofumaraat, bij gaan slikken. Dat wil ik dus niet. Vooral B12 te kort kan hele ernstige gevolgen hebben. En het ontstaat heel geleidelijk, doordat je een voorraadje in je lichaam hebt waar je aardig lang mee toe kunt, maar ben je daar doorheen...………. niet ok dan.

En van helemaal vlees en vis naar dit is al aardig goed voor dier en milieu vind ik zelf. Erg blij

Deugnietje, bij sperziebonen is mais en tomaat lekker. Maar ook paprika, zeker als je die even grilt, dan worden ze zoeter namelijk. Lach
Bietjes maak ik flink zurig, met augurken bijvoorbeeld. En wat rauwe uien erdoor. Ze zijn zoet dus moet je daar een tegenwicht in vinden, anders is het veel te zoetig. Lach Als je er gekookte, afgekoelde aardappelen doordoet en ijsberg sla en wat doperwtjes maak je er ook zo een maaltijd salade van!

Salades zijn voor mij verbonden aan mooi weer en zomer. Nu eet ik vaker stamppotjes. smullen

Vanavond dus tomaten/groentensoep. Met een drupje kikkoman sojasaus erdoor. Lekker hoor. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oehhh, aankomende week zijn alle vleesvervangers met 30% korting bij de AH, vanwege de week zonder vlees. Heel fijn!! Even inslaan dus.

En Deugenietje: ik durf te wedden dat je pasta met witlof met vegetarische spekjes net zo lekker smaakt! Misschien de volgende keer? Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 12:27    

Reageer met quote
Dank voor de tip! Effe kijken dan of AH België meedoet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 12:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil inderdaad me meer verdiepen in de vega producten.

Vind het wel eng. Door mijn autisme hou ik me nog vaak vast aan vaste gewoontes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 12:38    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Deugenietje: snap ik! En dat vinden ook mensen zonder autisme al moeilijk hoor... Maar daarom delen we hier de receptjes die we lekker vinden, en als we iets nieuws hebben uitgeprobeerd.

Hebben jullie ook al meegekregen dat de Lidl haar vega assortiment enorm uitbreid? Ik zag vrijdag onze nieuwe koeling. Hadden we vroeger een rijtje aan de zijkant, nu een hele koeling vol vega op de kopstelling! Geschokt
Vega hamburgers (van nep vers-gehakt), nuggets, kipstuckjes.... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 12:42    

Reageer met quote
Daarnet de AH spekblokjes gebakken voor mijn man, met een eitje.
Even van geproefd en die smaken wel heel goed. Aanrader.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik had die van AH nog niet geprobeerd. Wel bij Lidl pakje meegenomen, maar die liggen nog in de vriesla.

Vanavond aardappeltje uit de AF met sperzieboontjes en ? keuze uit de vriesla, want nu het Vegetarische week is en alles goedkoop heb ik flink ingeslagen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2020 7:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 15 van 20