Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tam76
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier vandaag vette hap... naar de carnavalsoptocht in het dorp geweest. Schijfjes aardappel uit de airfryer, vegakroket uit de airfryer op een broodje en 2 kaassoufle's uit de airfryer... omg... beetje teveel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 feb 2020 20:19    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wij eten vanavond zeesticks (AH) met sla en een gekookte aardappel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2020 6:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lekker Whis, die 'vis' sticks van AH vinden wij ook lekker! Lach

Ik weet nog niet wat ik moet eten. In elk geval iets dat ik mee kan nemen naar het werk, zodat ik vandaag wat langer kan slapen. Lach Ik denk zelf aan nasi. Even aan echtvriend vragen. Die wil w.s. liever stamppot maken. Lachen En dat vind ik ook goed. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zou graag nog even instappen bij dit sprintje.
Ik ben niet geheel vegetariër maar eet sinds kort meer plant base en low fat, zoals ze dat noemen. Ik hoop hiermee mijn diabetes type 1 beter te kunnen managen en natuurlijk af te vallen. En ook mijn bloedwaarden te verbeteren. Die waren altijd zeer goed, maar bij mijn laatste labmetingen in december opeens minder goed. LDL iets te hoog. Bloedsuikers kunnen beter en mijn schildklier schijnt het opeens minder goed te doen. Dat wil om omkeren en hoop dat hiermee te bereiken. En bij mijn zus waren haar opvliegers binnen een paar weken verdwenen toen ze vega ging eten. Dat zou ik ook wel fijn vinden. Vandaar dat ik graag hier meekijk en klets.
Groetjes, Estee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2020 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ha Estee, welkom hier.

Ik at vanavond de vegetarische flammkuchen van de Lidl. Flammkuchen zijn in Nederland niet zo bekend, toch? Ik had het in ieder geval nog nooit gegeten, totdat ik 2 jaar geleden in Strassburg bij ieder restaurant als vegetariër de keus had tussen flammkuchen of een warme geitenkaassalade, verder niks, en dat kan een dag of 5, lunch en diner. Lachen Maar nu wel weer een keertje lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2020 22:38    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Welkom Estee68!!

Gisteren heb ik de zeesticks van AH in de airfryer gemaakt ipv in de pan. Veel beter resultaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2020 6:53    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt!
Meteen al wat goede tips meegepikt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2020 10:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Estee!

Mijn man heeft laten weten ook geen vlees meer te willen eten. Misschien heel af en toe. We kopen geen nieuw meer. De kids zijn 5 en bijna 10. Snacks bij de friture of thuis mogen ze zelf kiezen. Voor de rest passen ze zich maar aan. ohhh

Ik ben wonder boven wonder 3 ons kwijt. Gisteravond weer aan de chips gezeten...
Afvallen klinkt zo makkelijk he. 'Gewoon' niet meer snoepen en de vette sausjes en hapjes laten staan. Daar kom je al een heel eind mee. Maar man wat is dat moeilijk!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 feb 2020 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat een mooi besluit Tam!

Inderdaad even de vriezer leegeten, en gewoon geen nieuwe meer halen. En als de kinderen nog eens ren kroket eten, of als je bij mensen op bezoek gaat je gewoon mee-eet met de pot, dat scheelt al zoveel. Het wordt de uitzondering, niet meer de regel.

Als ik terugkijk en bedenk dat ik eigenlijk altijd meer dan 100 gram vlees per dag at, want vleesbeleg en een stukje 's avonds, en je dan met een week zo op 700 gram vlees zit, vind ik dat echt zoveel!
Dus alleen al minderen juich ik toe, maar dit natuurlijk nòg beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 feb 2020 11:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja absoluut Duffy. Ik denk echter dat er wel nog cervelaat gekocht wordt voor hun voor op een boterham. Daar zijn ze gek op. Maar geen stuk vlees op hun bord scheelt al een hoop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 feb 2020 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 11 van 20