Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch eten in de lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Was je voor jezelf in het ziekenhuis Missy, alles in orde?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mrt 2019 22:07    
Man Weeggegevens   hub
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 1500 cal. Had 2 gewone burgers van het merk Garden Gourmet. Burgers van dat merk hebben heel weinig cal, de smaak (met flink mosterd) ging wel. Ik wist niet dat in mosterd zoveel zout zat, misschien eens wat van die Remia-sauzen gaan proberen. Weet wel niet of die veel calorieën hebben. Maar met flink knoflooksaus heb ik misschien wel wat meer plaats bij de Yoga de dag erna.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 4:22    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed, woensdag een thuisdag beetje HH werk, honden uitlaten, smiddags piano een lekker rustig dagje, tussen de middag heb ik een broodje met warme champignons want smiddags bij piano spelen altijd wat lekkers erbij en dat moet gecompenseerd worden Lachen vanavond eet ik broccoli,aardappelen,en een tartaartje met de rest van de champignons erbij en smorgens yoghurt met appel,sinaasappel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 7:16    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
De "burger de luxe" van Garden Gourmet zijn ook heel lekker. Zijn kleine burgertjes. 2 = 1 portie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik heb de shoarma van gisteren naar vandaag verplaatst, had er gisteren toch niet zoveel zin in. Lach Heb het bij een paar boterhammetjes (khd arm) gehouden maar.

De dag gestart met een smoothie van kwark, water, diepvriesfruit en een scheutje suikervrije siroop (stevia gezoet). Om de darmen weer op een goede manier te starten. Lachen

Overal zit veel zout in. Zout is een smaakversterker he. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 13:30    

Reageer met quote
Ik vind de gewone vega balletjes van GG ook wel lekker, lekkerder dan de gewone van de Lidl in ieder geval. Iets smaakvoller.

Met een beetje zout is niks mis, toch? Als je maar genoeg drinkt en niet iedere dag, soms ook tofu en gewoon groente en pasta bijvoorbeeld, daar zit geen zout in als je het niet toevoegt.
Weight Watchers is daarin handig om in mijn rugzakje te hebben (dat deed ik tot voor kort), die laten je bijna niet uit pakjes en zakjes koken, maar alles vers!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mrt 2019 21:58    

Reageer met quote
Niks mis met zout, maar teveel is niet goed daar heb je gelijk in duffy en in bijna alle bewerkte producten zit er gewoon teveel smaakmakers in en daar wordt je alleen maar dik van,
puur natuur is toch het beste en lekkerst, gezonds en goedkoops Erg blij
Neem zelf ook af en toe bewerkt voedsel hoor ben geen heilige hihi Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mrt 2019 7:32    

Reageer met quote
Wat een lente we boffen met het weer, gisteren heerlijk in de tuin gewerkt en natuurlijk tussen door genieten van het zonnetje met een kop thee, resultaat 2691 kcal verbruikt, vandaag fietsen en een terrasje pikken Cool Cool
Een mooie zonnige dag gewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 8:20    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Hier gisteren ook in de tuin gewerkt. Zalig!
Sjalotten en aardappelen (charlotte) geplant en worteltjes gezaaid. Vandaag wat snoeien, onkruid verwijderen en boontjes zaaien!

Vanmorgen ontbeten met crackers en zelfgemaakte guacamole smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 9:47    

Reageer met quote
Ik had vorig jaar op vakantie een pakketje op het vliegveld gekocht om zelf pad Thai te maken, dat heb ik gisteren eens geprobeerd. Leuk om te doen en lekker ook! Glasnoodles (minuutje weken in warm water en ze zijn klaar), tofu bakken in olie, saus, taugé en een lenteuitje erbij door en pinda's bovenop. Lekker!

Hier schijnt de zon ook uitbundig, poes en ik zitten samen op het balkon. Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2019 13:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 9 van 18