Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door het Corona-tijdperk

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Handig idd een AF. Ik bak mijn vleesvervangers nog altijd liever in de koekenpan met een beetje kokos olie. Ik doe niet aan vetarm. Wel aan khd beperkt en iets meer eiwitten. Lach

Dus vandaag een kleine lepel frites uit de AF en daarbij een groot portie sperziebonen, een hamburger en een flinke lepel satésaus. Dat vult en verzadigd best lang. Zit nu op mijn werk maar heb nog geen trek gekregen. Lach

Ik heb er een paar onsjes af weer. Blij mee, nog een beetje en ook de 4 is er weer vanaf. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 1:35    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren een veggie vleeskroket van de VegSlager in de airfryer. Met en slaatje (allerlei) en een stukje stokbrood erbij.

Gisteren ook weer groenten laten leveren. Echt handig!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Nou, ik ben uiteindelijk best tevreden. Moest wel even boenen op het net van het mandje, maar ik kreeg bijna alles eraf.

En hebben jullie al gezien dat de nieuwe Allerhande (maandblad van de Albert Heijn) helemaal vega is deze maand?
Offeh: ze doen hun best. Bv in een recept met vega speckjes: "Toch wat vlees? Vervang dan de vega spekjes door echte spekjes." Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik vind de spekjes van Lidl erg lekker! En hun stazakken met bonenschotels ook. En makkelijk, zo in de pan, alleen opwarmen (of in de magnetron natuurlijk). Vanavond Linzen-curry uit zo'n zak gegeten. Met wortel en sperziebonen (en linzen uiteraard) in een curry saus. Plat brood erbij en kokosyoghurt van Danio (straziatella) als dessert, die was ook heel lekker, romig en vol van smaak. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 23:17    

Reageer met quote
Ben sinds de Corona niet meer bij AH geweest. Ik hoorde van collega's dat daar echt rijen mensen staan aan te schuiven.
Nee dank u... Verward
Heb gisteren ook bekeken of ze thuis leveren, maar dat is hier niet het geval. Helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
whis schreef:
Ben sinds de Corona niet meer bij AH geweest. Ik hoorde van collega's dat daar echt rijen mensen staan aan te schuiven.
Nee dank u... Verward
Heb gisteren ook bekeken of ze thuis leveren, maar dat is hier niet het geval. Helaas.

Ligt er denk ik heel erg aan waar je woont en hoe laat je gaat! Ik vind het meestal wel goed te doen ohhh Soms is het druk, maar ik heb in 2,5 maand tijd pas 2 keer even moeten wachten. Lach

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 8:55    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik zal me ook even voorstellen!
Ik ben blauwe komkommer, ik ben sinds afgelopen zomer flexitariër en ben langzaam aan het uitbouwen naar steeds minder vlees. Eerst at ik 2 à 3 dagen vegetarisch, toen een hele tijd 5x vegetarisch en nu al 2,5 week geen vlees op. Ik vind het vooral voor dierenwelzijn en het milieu belangrijk. Het helpt ook zeker dat ik steeds meer lekkere vegetarische vleesvervangers ontdek, dat helpt wel!
Ik eet wel vega-gestremde kaas en ook regelmatig ei. Nauwelijks zuivel, omdat ik daar niet goed tegen kan, maar wel ter vervanging alpro soya, de no sugar variant is hier favoriet. Ook perfect voor in havermout, pannenkoeken, .... Maar op zn tijd alpro banaan ook! Lach

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 9:04    

Reageer met quote
Welkom blauwe komkommer!!

Tegenwoordig is er zoveel keuze in vleesvervangers. En sommigen zijn zo "echt" dat je het verschil zelfs niet proeft.

Toen ik vegetariër werd was er bijna niks. Een sojakoek natuur of eentje met paprika. Dat was het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Haha Whis, dat weet ik ook nog toen ik als kind vegetariër werd. Je had van dat poeder waar je met wat water erbij een smakeloze burger kon kneden. En sojabrokken die je kon weken. Dat was het verder wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 12:30    

Reageer met quote
ja dat poeder Lachen Ik ruik het nog als ik er aan denk Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 12:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 3 van 18