Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door het Corona-tijdperk

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Zo, terug van weggeweest haak ik hier weer aan. Ik ben in 1 jaar tijd 21 kilo aangekomen en heb voor die indrukwekkende prestatie niet eens een koninklijk lintje voor gekregen. Dus we gaan het nu maar eens andersom proberen. Ik eet trouwens veganistisch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 11:20    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Welkom Maira!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Maira. zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Maira! Op naar een lintje dan maar? Met zijn allen? Lachen

Voor goed en verantwoord eten. Dat zou wat zijn toch? Met een weegschaal erop! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie? Mijn start is veelbelovend. Maar zo gaat dat meestal met starten. Het helpt mij om inspirerende documentaires te kijken over rawfood, vasten (intermittent fasting) en wfpb-eten, dus dat ben ik nu volop aan het doen. Met een bak chips erbij... Nee hoor, grapje.

Ik heb mezelf afgelopen week getrakteerd op een airfryer. Niet om ladingen patat en snacks te gaan eten, maar juist om lekker veel groente enzo te gaan eten en om vleesvervangers zonder olie te kunnen bereiden. Ik wil deze week eens proberen om er appelchips in te maken. En geroosterde kikkererwten. En om die weinig aantrekkelijke groentes uit mijn biogroentepakket (deze week oa venkel en prei) er in stukken in te gooien om ze te roosteren. En hoe zou tofu of tempeh uit de airfryer smaken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier gaat het goed, ik eet heel gelijkmatig, 6 niet al te grote porties op een dag waarbij ik voldoende voedingstoffen binnen krijg.
Heel af en toe neem ik wat extra, ben dit ritme inmiddels goed gewend.
Dus niet echt speciaal gebeuren of een eetstijl waarbij je alles omgooit.
Ik wilde toen ik afging vallen zo eetstijl ontwikkelen wat houdbaar is de rest van mijn leven. Dus niet spannend maar het werkt wel Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 13:26    

Reageer met quote
Zo is het wel Elisabeth. Ik vaar het beste bij een gepland menu. Dat geeft heel veel rust.

@Maira: ik heb mijn AF nu 4 jaar: ik merk wel dat mijn lichaam af en toe de vetten mist. Maar dan neem ik voor het slapen gaan een hapje echte olijfolie, en gat alles weer soepel. WC

Nu je het zegt, na 4 jaar krijg ik hem niet meer goed schoon, en daar had ik gisteren een en ander voor gekocht. Dat ga ik nog even uitproberen, het mandje moet dan namelijk een nachtje weken in de gootsteen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 20:48    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Wij hebben een tijdje geleden ook een AF gekocht. Eentje van Philips. Mandje kan je helemaal uit elkaar halen en zo makkelijk afwassen. Handig!
Ik hoorde ook van iemand dat ze hun mandje niet konden demonteren en moeilijk proper te houden is.
Ik gebruik de AF niet voor alles en zorg er wel voor dat ik regelmatig olijfolie gebruik voor de "soepele doorgang" Lachen

Gisteren een wok gemaakt van alle paprika's die hier nog lagen, wat verse erwtjes erdoor, p&z, italiaanse kruiden, 2 teentjes look en sojaroom light.
Daarbij een groenteburger (in de AF) en wat rijst. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 7:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Heb al eens een nieuw mandje gekocht voor de AF, kreeg hem niet meer goed schoon.
Gebruik hem voor de frietjes en sommige vleesvervangers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 7:28    

Reageer met quote
Inderdaad Elisabeth, dat is ook een optie.
Hij wordt op sommige plekken al schoon, ik ga dadelijk even een ouderwetse pannenspons halen. En werkt dat niet, moet ik ook maar een nieuwe halen.

De bak kreeg ik ook niet meer goed schoon, maar met 2 halve citroenen een kwartiertje op 180 graden, lijkt het er nu op dat ik het vet er zo uit kan vegen. Wauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mei 2020 11:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 2 van 18