Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, ik ga het zeker eens vragen!
Dadelijk aan de goulash. De saus is nog een beetje waterig, denk dat ik er wat maizena bij in doe. Ik wil het graag met rijst eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 nov 2019 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik kom niet zo vaak bij Ekoplaza, moet ik de stad voor in immers. Maar als ik weer eens in de buurt ben zal ik gaan kijken daar. Erg blij

Het is geen hutspot geworden, maar boerenkool, met veggie speckjes. Was laat in bed en echtvriend had dus maar gekookt. De boerenkool nu mee naar het werk. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019 1:49    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag de violife strooikaas gegeten over de macaroni. Hmmmmm daar zag geen smaak aan. Op brood vind ik de plakjes prima. De strooikaas is niet voor herhaling vatbaar. Volgende keer ga ik de Violife Prosociano wedge proberen. Kijken of hier meer smaak aan zit. Nu edelgist vlokken toegevoegd om nog een kaas smaak te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Flying Missy: je kunt ook vooraf bestellen en bij de winkel laten bezorgen. Moet je wel aan de €25,- komen, maar dan weet je zeker dat ze het hebben.
Ik heb bij hun de wasnoten gehaald (ipv wasmiddel, onder het mom van minder afval en minder watervervuiling door microplastics) en een flesje etherische olie. De wasnoten vond ik toch niet zo fijn, alsof je je was alleen met water spoelt? Maar de etherische Ylang Ylang olie gebruik ik nog steeds ipv wasverzachter, nu met beetje een bio wasmiddel.

@Cheatday: ik vind gewone mozzarella eigenlijk ook niet heel erg sterk van smaak. Het zijn altijd de kruiden (en tomaten!) die het smakelijk maken. Ik vind de Violife mozzarella kaas warm wel erg lekker, had hem afgelopen week in de risotto en wil er deze week een tosti mee maken. En op de pastaschotel, lekker voor een korstje, en als kaas op de pizza.
Edelgistvlokken zijn ook lekker hartig natuurlijk, en nog gezond ook.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2019 22:41    

Reageer met quote
Zal ik ook eens proberen, die gistvlokken! Nu neem ik oude geraspte kaas, biologisch en vegetarisch gestremd.

Mijn wasverzachter wordt nooit meer gekocht. Ik doe een scheut schoonmaak azijn in het wasverzachter bakje. Werkt prima en is biologisch afbreekbaar. Mijn was met alleen water en wasnoten (?) lijkt me niet hygiënisch eigenlijk. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 nov 2019 0:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@duffy: Zo'n krokant korstje klinkt goed! Ga ik vanavond eens proberen (heb voor 2 dagen gekookt).
Edelgistvlokken vind ik ook erg lekker en gebruik ze sinds kort weer vaker Erg blij . Laatst van cashewnoten een spread gemaakt en daar ook doorheen gedaan. Smaakten ook erg goed!

@ flying missy: wasverzachter ben ik super allergisch voor. Dat gebruik ik nooit.

Heeft hier iemand ervaring met kala manak?

Morgen ga ik naar een ekoplaza in Utrecht toe. Een vriendin van mij wordt 40 jaar en heeft een lactose intolerantie. Ik zie dat ze daar heerlijke bonbons hebben, lactose vrij.
Wat is nog meer een "must have" om mee te nemen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 nov 2019 13:09    

Reageer met quote
Ik vind veel dingen goed, maar ze zijn best aan de prijs he. Daarom kom ik er maar niet te vaak. Beter voor mijn (huishoud) portemonnee. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019 1:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Cheatday schreef:
@duffy: Wat is nog meer een "must have" om mee te nemen?

Seitan van Bertyn Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019 6:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren was het plan: veggie worstjes met zuurkool en picolo.
Maar geen zuurkool meer...

Dus werden het witte bonen met passata en veggie worsten met een picolo er bij smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019 6:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
Cheatday schreef:
@duffy: Wat is nog meer een "must have" om mee te nemen?

Seitan van Bertyn Lachen

Hahahahahhahahaaha, dat ben ik vergeten.........

Ik heb vanochtend havermout wafels gemaakt. Wow, echt lekker en super simpel te maken. Verhouding havermout en vocht (water, amandelmelk, soja etc) is 1:1. Beetje speculaaskruiden of kaneel erbij en bakken maar.

Vanmiddag bij Ekoplaza geweest en voor mijn vriendin een grote hoeveelheid vegan bonbons ingeslagen. Ze is komend weekend jarig en heeft lactose allergie.
Ik heb ook vegan kaas plakken intens meegenomen. Ze smaken in het begin cheddar achtig. Nasmaak is plastic achtig. Dat is wel jammer. Ben benieuwd hoe het gaat als ik er een tosti van maak.
Ook lupine bonen meegenomen.

Tegenover de Ekoplaza een toko binnen gelopen. WOW wat een gaaf winkeltje. Silk tofu, gewone tofu, verschillende curry's van Patak en kala namak meegenomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2019 20:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 5 van 24