Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ whis: leuk om je eigen groente te oogsten Erg blij

@ Flying Missy: lekker voor vanavond!

@ Duffy: Ik denk ook dat het is gekomen door mijn zwangerschappen. Daarvoor had ik er nooit last van.
Soms wel eens vaker, als ik in 1x de slappe lach ofzo krijg, of heel hard moet niezen met een volle blaas. Gaat ook niet altijd even goed........ Wat druppels verlies.

Gisteravond weer de boodschappen thuis laten bezorgen en meteen maar weer een weekplanning gemaakt voor de week daarop en de boodschappen meteen besteld. Bevalt prima!

Vanochtend om 10:00 uur was ik alweer aanwezig in de sportschool Erg blij . Nu ook oefeningen met hardlopen erbij........... pfffffffffff kon op het laatst geen pap meer zeggen. Ook niet het volledig aantal rondes gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 16:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben bezig om vegan grookte wortel "zalm" te maken. De oventijd is bijna klaar en daarna 3 dagen in de marinade.

Vanavond eet ik een indiase curry met bloemkoolrijst. Ik heb seitan nu ook in de rook aroma staan Erg blij . Eens kijken hoe dat gaat smaken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heel goed dat je vanochtend alweer hebt gesport Cheatday!
Nu even je lichaam de tijd geven om te herstellen hè. Neem je nog iets van plantaardige eiwitten als je hebt gesport?

Ik moet morgen ook weer even een menuutje plannen.
Wil eigenlijk eens een vegan quiche proberen te maken. Iemand nog ideeën daarvoor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb lekkere soep gegeten. smullen En nog een kop mee naar het werk genomen. Morgen wordt het een pizza dag. Ik moet slapen en echtvriend geen tijd om echt te koken tussen trompetles en bridge...…….. Ik ben niet heel dol op pizza, maar het moet maar. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 1:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Nee? Oh, ik ben gek op pizza!! Maar ik kom er zo enorm van bij Verward
Dus probeer ik het toch maar af en toe te eten.
Ben vooral fan van de pizza fungh = met champignons smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik vind pizza ook lekker. Mijn favoriet is de pizza met spinazie en kaas (en knoflook) van Ristorante. Ik moet er speciaal voor naar de Jumbo of AH, want de Nettorama heeft hem niet, maar dat is het me soms wel waard. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 12:41    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi.
Ik doe graag met jullie mee, Duffy attendeerde me hierop, waarvoor dank!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 12:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Duffy: Morgenochtend ga ik weer een week sporten en daarna een week rust. Komend weekend zijn de kinderen bij hun vader en is er voor mij geen mogelijkheid om te sporten. Zaterdag ga ik naar mijn zusje, die woont vlak bij het strand en gaan we lekker over het strand heen struinen. Toch nog wat sporten.
De bedoeling is de ene week 1x sporten en de andere week 3x. Dan kom ik toch op een gemiddelde van 2x per week.

Sorry geen ideeën voor een vegan quiche. Een gewone quiche is mij nog nooit gelukt Schaam Schaam

@ pizza: ben ik ook niet weg van. Pizza eet ik eigenlijk alleen als het echt niet anders kan.

@ fientjuh: gezellig dat je ook meedoet!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 19:28    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Welkom Fientjuh!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 21:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend weer gesport (mijn benen wilden al niet echt, maar nu helemaal niet meer Lachen Lachen Lachen Lachen ). Daarna intake gesprek gehad met mijn trainer. In dit gesprek ook aangegeven dat ik vegetarisch eet en probeer zoveel mogelijk veganistisch/plantaardig. Daar werd helemaal niet raar over gedaan, of opmerkingen gemaakt. Alleen dat ik goed mijn lichaam in de gaten moet houden. Mocht ik ergens over twijfelen, ivm niet goed herstellen of iets dergelijks vindt hij het wel prettig als ik dit meteen aangeef zodat ze er samen met mij kunnen kijken wat we eraan kunnen doen.

In februari is er een onderlinge wedstrijd. Ik ben meteen door veel leden uitgenodigd om ook te komen kijken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 jan 2020 20:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 23 van 28