Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
ja he? Zalig om dat allemaal te zien groeien!
Hier liggen nog wat pompoenen en in de hof staan er nog koolrabi's en winterprei.
Verheug mij al op het voorjaar: weer zaaien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 6:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw, dat is inderdaad wel erg enthousiast Cheatday!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 9:44    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wij hebben ooit wel een (grote) volkstuin gehad, daar kwam heel veel af, konden het niet allemaal opeten. Ook aardappelen veel en winterwortelen, boerenkool, bloemkool zelfs. Maar nu in het tuintje bij huis begin ik er niet meer aan. Alleen wat kruiden nog. Lach Maar de smaak is wel beter als je het zelf gekweekt hebt. Vind ik ook van biologische groenten trouwens. Het ziet er soms minder mooi uit maar smaakt des te beter. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 0:53    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisteravond nog even een crossfit let mee kunnen pakken Sport

Weer erg leuk en vermoeiend. Ik kwam er alleen achter dat met touwtje springen mijn bekkenbodemspieren niet geheel optimaal zijn Schaam Schaam . Straks even de stad in voor een zwarte sportbroek Lachen
Er is daar in huis ook een fysiotherapeut. Bij mijn definitieve inschrijving krijg ik er automatisch 1 consult bij. Dan leg ik het meteen voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Whis: dat doe ik ook wel eens, extra koken en dan de volgende dag meenemen naar mijn werk. Helemaal nu we een magnetron hebben. Gekke is, dat steeds meer mensen het toch gaan doen (terwijl ze mij eerst maar heel raar aankeken als ik met zoń heerlijk warm geurend bakje aan tafel kwam zitten).

@ Duffy: De hele sfeer is daar ook heerlijk! Geen "patsers" die zich beter voelen (en constant in de spiegel kijken hoe mooi hun spieren zijn), geen "fitgirls" met een air van hier tot Tokio. Iedereen is gelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 8:48    

Reageer met quote
Gisterenavond twee witloofstronkjes geoogst. smullen smullen smullen
Zo van die ouderwetse echt bittere witloof!! Blij dat ik het toch geprobeerd heb! Ze zijn lang niet allemaal gelijk van grootte, maar had dan ook veel verschil in de wortels. Daar ga ik mij dit jaar eens in verdiepen! "hoe kweek ik dezelfde witloofwortelen".
Gisteren ook alle moestuinzaden en pootgoed besteld. Deze week eens plannen gaan maken!
Heb ook nog kweeksetjes voor kiemgroenten en sojascheuten besteld. Wel benieuwd naar Erg blij
Die website is voor mij één grote speelgoedwinkel Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 9:35    

Reageer met quote
Ah ja, veggie eten dus:
Gisteren aten we gekookte aardappelen, schorseneren (man had ze gekuist!) met alpro sojaroom light en seitan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 9:36    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hier wordt het vandaag tomaten groentesoep met khd arm brood. Drukke dag en vannacht ook weer werken. Verward Beetje uit mijn ritme zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 11:22    

Reageer met quote
Gisteren courgetti met spinazie, sojaroom light, kleine tomatenblokjes, ui, look, p&z, pili-pili, en wat parmezaanse kaas. Stukje roggebrood erbij. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@Cheatday: ochjee, dat is naar als je dat gebeurt tijdens een les! Schaam Schaam Inderdaad maar even bij de fysio naar vragen, kan volgens mij ook komen door een zwangerschap toch?

Ik heb drukke dagen gehad, vandaag iets makkelijks uit de vriezer en dan weer een planning maken voor komende week. Morgen boodschapjes doen, alles raakt op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 14:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 22 van 28