Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Die risotto heb ik gemaakt omdat een collega die regelmatig maakt en daar zo lovend over was. Was inderdaad ook heel lekker, en zou ik anders nooit gemaakt hebben. Maar doe mij toch maar met paddestoelen smullen

Foto?!
Ok: Deze is gewoon in de kookpot getrokken.

Man vond het er echt vies uitzien Lachen Hij had toch iets anders om te eten, dus maakt niet uit.
Ik had al de spruitjes gemixt (en beetje te plat gekookt). Volgende keer mix ik de helft en snij ik de andere helft in kleine blokjes.

Recept:
Gewone risotto maken (ik maak die nog steeds al roerend met witte wijn en groentebouillon).
Spruitjes koken en mixen.
De twee onder elkaar mengen.
Wat parmezaanse kaas toevoegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 9:23    
Vrouw Weeggegevens   Vega
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb weleens risotto met spruitjes en kastanjes gemaakt, maar dan de spruitjes geroerbakt. Dan blijven ze een lekkere bite houden. Echt een heerlijke,herfstige risotto!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 9:30    

Reageer met quote
In het recept moesten er ook nog gebakken spekstukjes toegevoegd worden. Zou met veggie spek kunnen, maar ik vond het zo al wel voldoende calorieën!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vandaag wezen sporten Yes! (nederlands= Sport

Het was ontzettend leuk! Ik zat in een groep met wel ervaren mensen, maar voor hun was dit parcours ook de eerste keer dat ze het deden.
Kleine groep, en ik was de enige nieuwe zodat ik veel aandacht kon krijgen.

Alle oefeningen die we hebben gedaan mocht ik niet voluit of volledig doen. Dit zodat ik goed de techniek aangeleerd krijg en morgen niet meer kan opstaan van de spierpijn.

Leuke groep, heel divers hoever iedereen is. Iedereen doet hetzelfde, maar wel aangepast aan zijn/haar niveau. Aan de ene kant train je dus samen, en aan de nadere kant train je ook voor jezelf.

Na een uurtje lekker moe en nu begin ik een "lam" gevoel te krijgen., Zal morgen mijn spieren best voelen, maar ik verwacht niet krom te lopen van de spierpijn.

Na de les nog veel uitleg gehad hoe hun werken, waar ze voor staan en wat ze belangrijk vinden.
Het klinkt allemaal erg goed en ik heb een ontzettende leuke les gehad! Dit smaakt naar meer Mr. Green

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 20:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een goed en positief verhaal! Met sporten is het zo belangrijk dat je iets doet waar je plezier in hebt. Ik ben gestopt met sporten die goed voor me zijn en doe nu alleen nog maar sporten die ik leuk vind om te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Als je het leuk vind, dan ga je er ook met plezier naar toe en niet "omdat het moet" sleep je jezelf maar weer naar de sportschool.

Nou ben meteen heel enthousiast geweest. Meteen voor komende zaterdag en zondag ingeschreven voor een training Geschokt .
Zaterdagochtend om 08:00 uur Geschokt Geschokt Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 21:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zoals verwacht loop ik idd niet krom van de spierpijn. Ik voel ze wel op een prettige manier Lachen (en dan eigenlijk alle spieren, zelfs de spieren in mijn tenen voel ik hahahahahahahhahahahahahahaha)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 22:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Goed hoor Cheatday! Ik beweeg nu even te weinig, want druk met andere dingen. Morgen weer werken, dan loop ik wel weer wat. Lachen

Ik was groen gelukkig. Eet weer heel standaard eigenlijk. Vandaag aardappeltjes uit de AF, bloemkool en veggie cordon-bleu. Geen foto, zo bijzonder ook weer niet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 1:06    

Reageer met quote
Gisterenmiddag had ik een wokje van groenten, paksoi, tofu en sojasaus. Ik maak daar altijd een grote pan van en vries dan porties in om mee naar het werk te nemen. Mijn collega's wennen er wel niet echt aan Lachen

Gisterenavond een broodje uitgehaald: volkoren brood met allerlei groentjes en wat looksaus.

Ik heb nog schorseneren liggen om klaar te maken, maar zal voor vrijdag zijn, want daar is toch wel wat werk aan.

Straks eens kijken of mijn witloof nog gegroeid is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 7:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ah, wat leuk dat je witlof aan het telen bent!

Hier zijn de tuinbonen, de doperwten en de knoflook alweer opgekomen en er staat nog wat boerenkool. In de voorraad ligt nog één rode kool van het afgelopen seizoen. Ik vind het heerlijk om uit eigen tuin te eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 9:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 21 van 28