Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik wil al een jaar gaan sporten, alleen het komt er niet van. De weekend dat de kinderen er niet zijn, doe ik het ook niet (heel heftig jaar achter de rug. Nog steeds niet rustig vaarwateren, maar dat kan geen excuus blijven).

Vanochtend de stoute schoenen aangetrokken en een een proefles crossfit geboekt Erg blij . A.s. dinsdag ga ik er echt aan geloven. Het lijkt mij leuk om te gaan doen. Ik kan het mooi onder schooltijd op mijn vrije dag doen en in de weekenden dt de kinderen bij hun vader zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 19:14    
Vrouw Weeggegevens   CSV2003
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Heel goed cheatday! Sporten zal je een goed gevoel geven en je aanmoedigen om door te gaan met gezond eten en bewuste keuzes te maken. Ik ben van mezelf ook geen sporter, maar ik sleur me ook de loopband op. Na de training voel ik me erg voldaan. Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik probeer weer 4 keer in de week een rondje te wandelen (naast alle dagelijkse loopjes). Dat vind ik al heel wat. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 23:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ CSV2003: Kan me nog herinneren in de tijd dat ik wel sporten (lees ruim 10 jaar geleden, voor de kinderen) dat ik het altijd heerlijk vond! Mijn energie erin kwijt en achteraf blij dat ik het toch heb gedaan.

Crossfit lijkt mij leuk omdat je veel verschillende sporten in 1 doet.

@ duffy: hahahahahaha, dat is ook heel wat!!

Nou ik heb de vega chorizo gewokt. Gaf niet het gewenste resultaat, eigenlijk geen.
Wel erin gelaten en het vega gehakt erbij gedaan. Dat heb ik flink gekruid met gerookte paprika poeder. Nou dat geeft een lekkere smaak (en geur). De kinderen kwamen naar beneden om te vragen wat voor lekkers ik aan het maken was.
Ben benieuwd of ze dat vanavond nog zeggen als we het eten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Als het lekker ruikt smaakt het vast ook goed!

Ik ga zo nog even wandelen (met de hondjes) dat helpt misschien om de verbranding op gang te krijgen.
Nu weer netjes binnen mijn plan eten. Dat is echt nodig.

Vandaag khd arm brood-dag met een veggie kroket uit de AF En nog een plan voor morgen maken...………. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 jan 2020 14:32    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Gisteren al een redelijk gezond dagje gehad - de cava en de bitterballen waren misschien iets minder, maar voor de rest...

Was nog eens naar de bioboer hier in de buurt geweest. Koelkast vol groenten smullen
Nu nog bedenken wat ik allemaal ga maken!
Collega heeft het altijd over risotto met spruitjes. Misschien moet ik dat straks eens proberen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 9:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Laatste vakantiedag is aangebroken.

Vanochtend rustig aan gedaan. Gisteravond de weekboodschappen thuis bezorgd. Vandaag alleen even nog wat fruit wezen halen. Appels koop ik toch liever zo los in de winkel. Ook vind ik de kikkererwten van de lidl erg prettig! Bakpapier natuurlijk ook op.

Van het vocht van de kikkererwten ben ik merinque aan het maken. Nog ongeveer een kwartiertje in de oven en dan laten afkoelen in de oven. Ben heel benieuwd hoe het gaat smaken.

Vanavond lekker simpel: friet & snacks smullen . Verheug mij nu al helemaal op een frikadel speciaal smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 14:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
whis schreef:
Collega heeft het altijd over risotto met spruitjes. Misschien moet ik dat straks eens proberen?

Als je spruitjes lust, waarom niet? Eens een keer wat anders dan met champignons/paddenstoelen.

Overigens was de chili con carne een groot succes gisteravond! De kinderen vonden hem heerlijk.
Ik heb er een beetje violife creamy original doorheen gedaan en violife prosociano wedge overheen. Zelf nog wat koriander door mijn eigen bakje heen.
Zelfs mijn dochter, zeer trage eter, had voor haar doen heel snel haar bordje leeg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jah, jeetje zeg: dat klinkt ook gewoon geweldig Cheatday! smullen

Ik vind dat er weer foto's in het draadje moeten komen van goed gelukte maaltijden, wat vinden jullie? Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 23:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 20 van 28