Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond vegetarisch door de winter

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik was eerste Kerstdag uit gaan eten, Japans/chinees. Was lekker en heb matige hoeveelheid gegeten. Maar ja, zout he. Dus dat ga ik wel terug zien op de weegschaal. Rollende ogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 dec 2019 9:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Kerstdag kreeg ik een volledig veggie menu voorgeschoteld. We zaten de hele namiddag aan tafel...

Aperitief: cava met 3 veggie hapjes (oa een kaasballetje, een minipizza met zongedroogde tomaatjes en nog iets met groentjes)

Tomatensoep met een bruchetta met tomaat

Tussengerecht: een soort van witte kool met een sausje, daar bovenop zuurkool en erbij gefrituurde schijfjes aubergine. Beetje truffelsaus erbij. Witte Wijn.

Hoofdgerecht: een Tarte tatin (bladerdeegtaartje) met tomaten. Erbij allerlei groentjes, maar wel supermooi gepresenteerd. O.a. 2 minipannenkoekjes (3cm) met groenten ertussen. En uiteraard was de peer met rode bessen erbij! Had een foto moeten maken...
Rode wijn erbij.

Dessert: een gigantische bol vanilleijs met warme krieken en zelfgeklopte slagroom. Heel erg lekker, maar maar een beetje van gegeten.

Koffie.

's Avonds dus niks meer Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 dec 2019 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier ook weer de kerstdagen overleeft. Veel te veel stokbrood, chocola ,kerststol en worstje in een croissant deegje op. smullen

Tja, dan kan het gewicht niet hetzelfde blijven. Noemen ze toch "losse kilos" Mr. Green
Valt me wel op dat ik mijzelf weer makkelijk in het gareel kan trekken.

Kerstavond: lekker gourmetten met de kinderen. Ik had wat vega gehaald (oa. ook kipnuggets en hamburgers (klein gesneden)). De kinderen wilden ook chipolata worstjes. Prima!
Kipnuggets ging niet snel genoeg, dus even in de airfryer gedaan. Mijn zoontje at ze, en zei: mama deze zijn veel lekkerder als die vegetarische dingen Mr. Green , nou inwendig kon je mij wegdragen, ze waren zo vega als maar zijn konden Lachen Lachen Lachen . Hij vond het jammer dat ik er niet meer had gehaald.

1ste kerstdag: ontbijten met alles wat lekker is en daarna naar de dierentuin toe. Even frisse neus en energie eruit.
ś avonds bij mijn ouders gegeten. ook weer gourmet en voor mij hadden ze vis gehaald. Super lief! ś avonds de kinderen naar hun vader gebracht.

2de kerstdag: overdag de restjes opgegeten en ś avonds een Indiase curry.

Nu straks eerste en tweede oliebollendag overleven Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 dec 2019 11:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ whis: zo dat klinkt lekker! ook super uitgebreid.

@ Flying Missy: ja zout doet niet veel goed voor je gewicht. Paar dagen goed drinken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 dec 2019 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
24 december begin van de middag gekookt, en daar eet ik nog steeds van! Waarschijnlijk wel tot in het nieuwe jaar. Grap
Niet erg, ik vind het makkelijke wel even fijn. 1 middagje koken, 8 dagen te eten. Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 dec 2019 22:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Grap Grap duffy, dat is nog eens een goede weekplanning maken

Zo mijn weekboodschappen zijn ook weer binnen. Via AH kun je een maand lang gratis je boodschappen thuis laten bezorgen. Eens kijken hoe mij dat gaat bevallen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 dec 2019 22:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond 2 atkins wraps gegeten met vegan kip-kerrie salade, komkommer en sla.
Niet verkeerd, alleen de volgende keer ga ik gewone kerrie gebruiken ipv masala.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 dec 2019 22:13    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Die actie van AH zie ik niet terug op de website in België. Jammer! Binnenkort nog eens naar daar. Toch altijd veel veggie keuze!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2019 10:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer whis dat ze dit in België niet hebben.

Bij ons is er inderdaad veel vega keuzes. Zowel in "vlees", "vleeswaren" voor op brood, soepen, worsten en in de vriezer.

Ik heb voor kerst nog 2 kookboeken gekregen en nog een bon om zelf een boek uit te zoeken.
Ik heb gekregen:
* vegabijbel
* De vegarevolutie

Nu zit ik te twijfelen welk boek ik met de bon zal gaan kopen. Ik twijfel tussen:
* Men. eat. plant
* Bosch!

Ik ben opzoek naar een kookboek die je "gewoon" dagelijks kunt gebruiken, zonder dat je 15+ ingewikkelde ingrediënten nodig hebt Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2019 13:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond even lekker simpel gedaan. Spaanse aardappeltortilla met een vega hamburger.
Daarna nog een klein beetje alpro yoghurt met sukrin fibersirup gold met een paar walnoten.

Vanochtend lekker weer ontbeten met havermout (mijn favo combi: havermout, water, kaneel/koekkruiden, cacao nibs, hennepzaad/ongebrande noten en dan sukrin bruine suiker smullen )

Lunch: nog wat vega kip, kerrie salade over van gisteravond, veldsla, puntpaprika en kikkererwten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 dec 2019 21:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 17 van 28