Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gezond 2020 afsluiten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ganeel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen allen,

Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.

Succes allemaal gewenst Lach

Groetjes,

Kelly

Goed zo, Kelly!
Het was inderdaad heerlijk weer afgelopen weekend en ook vandaag ziet het er heel lekker uit.
Helaas moet ik werken en zit ik de hele dag binnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 14:50    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Dionbi schreef:
Kelly, klopt: ik doe ook EGA en ik ga ook naar het cursusuurtje toe.
Nog maar een paar weken hoor, het is hier net weer opgestart.
We zijn dan ook nog maar met z'n tweeën om te wegen. Hopelijk komen er snel wat mensen bij. Dat is toch leuker.
Deze week en volgende week is er geen cursus, ivm corona.
Dat is wel jammer, maar ik ga gewoon lekker door.
Al vind ik het nog steeds lastig om alles te eten wat we moeten eten.

Ik ben ook nog maar 7 weken bezig. Hiervoor at ik alles waar ik trek in had. Ik heb inderdaad moeite met het afwegen van de zoete groenten. Wij hebben in Gouda op maandagavond nog wel cursus fysiek met anderhalve meter afstand tussen ons en mondkapje op. We zijn met meerdere vrouwen. Sommigen wegen zich en gaan naar huis en sommigen volgen wel de cursus om nieuwe recepten aan te horen. De EGA kruidkoek is echt een aanrader. Ik heb net in de pauze 30 minuten stevig gewandeld. Ik merk dat ik mij fit voel, nu ik weken geen suiker eet. Af en toe een zwak moment en gevulde koek of stroopwafel genomen, maar ook gerust weken geen zoetigheid. Het gaat steeds beter.

Nu mijn gewicht afneemt, heb ik ook meer energie en conditie om verder te wandelen en te fietsen. Je moet zo denken, elke kilo dragen je enkels en knieën mee. Dat voel ik op een gegeven moment wel. Hoe verder ik het laat komen, hoe meer moeite het kost om het eraf te lopen, door pijn in mijn heup en voeten.
Nu gaat dat een stuk beter. Het is voor mij ook een kwestie van door de pijn heen wandelen en zo toch af te vallen, waardoor het de volgende week al weer wat makkelijker zal gaan. De 120- komt sneller in het zicht. Daarna is mijn volgende doel 115 - 110 - 105 - 100 - etc tot 75kg. Kleine stapjes, maar we komen er zeker. Het is er bij mij ook niet in een jaar aangekomen, maar geleidelijk etentje hier en terrasje pakken daar etc. Levensgenieter en Bourgondiër.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 14:53    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat zijn zoete groenten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 19:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Wat zijn zoete groenten?

Ui en bosui en doperwten en bietjes oa. zijn zoete groenten die je van de EGA elke dag afgewogen moet eten. Als je dat niet doet, val je niet of minder af. Vandaar dat ik me daar aan probeer te houden. Je mag ook niet meer dan je verplichte hoeveelheid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2020 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
kellydragongirl

We gaan er samen keihard tegen aan.

We zitten samen rond hetzelfde gewicht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 20:52    
Vrouw Weeggegevens   witje41
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten( minder eten)

Reageer met quote
Zoooo, dat is knap. Een flinke wandeling vind ik dat.
Ik neem me ook voor om meer te gaan wandelen.
Neem al wel heel bewust de trap ipv de lift.
Succes allemaal.

!quote="Ganeel"]
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen allen,

Ik was vanmorgen 121,9 kg. Gisteren heb ik met mijn moeder samen heel het Reeuwijkse Hout rondgelopen. Een wandeling van ruim 10km in 2 uur tijd. Het was heerlijk weer dit weekend.

Succes allemaal gewenst Lach

Groetjes,

Kelly

Goed zo, Kelly!
Het was inderdaad heerlijk weer afgelopen weekend en ook vandaag ziet het er heel lekker uit.
Helaas moet ik werken en zit ik de hele dag binnen.[/quote]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vandaag weer een groen vakje. Ik ben zo blij en gemotiveerd. Deze week was mijn moeder en mijn man jarig. 2 keer zelfgebakken appeltaart gegeten en tapas hapjes maar wel elke avond gezond gegeten en dagelijks fruit gegeten. Ik ben begonnen met in de pauze 30 minuten stevig wandelen met collega's en dat helpt mij goed om extra te verbranden. Het wandelen houden we erin. Vandaag 2 uur wandelen met mijn moeder door het Reeuwijkse hout.
Een fijne zondag gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2020 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik meld me ook weer even. Vanmorgen weer een weegmomentje en ik baalde best, er is 0,6 kg bij. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt na een week griep (negatief op de coronatest maar wel koorts en andere klachten dus gewoon griep). Ben heel braaf geweest afgelopen week. Ik ben er niet blij mee, ook al zei ik 2 weken terug nog na wat te zijn aangekomen dat dat me niet zo veel deed omdat afvallen niet mijn belangrijkste doel was. Maar het is best frustrerend om het de ene week omlaag en de week erna weer omhoog te zien gaan. Komende week maar eens kijken wat ik daaraan kan doen.

Vanmorgen heb ik voor het eerst in een flinke tijd weer een stukje gewandeld. Omdat ik na die griep snel buiten adem ben heb ik het op 20 minuten gehouden, maar je moet ergens beginnen. Binnen een kwartier zat de adem in mijn keel, iets waar ik sinds ik in maart corona heb gehad al heel snel last van heb. Blijkbaar is mijn astma er erger door geworden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 20:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Gisteravond bij EGA schrok ik me rot. Afgelopen week was de verjaardag van mijn moeder en mijn man. Klein met enkel het gezin gevierd. Wel een stukje zelfgebakken appeltaart gegeten en knoflookgarnalen, zalmrolletje gevuld met roomkaas, serranoham rolletje gevuld met truffelroomkaas. Verder gezond ontbeten en gezond avondgegeten. Zondag 1 uur gewandeld, en 2x in de pauze op werk 30 minuten gewandeld. Ik fiets elke dag 20 minuten heen en 20 minuten terug naar het werk. Desondanks gisteravond 2,1 kg aangekomen ten opzichte van vorige week maandagavond. Gisteravond wel 1 zakje Bolletje witte chocolade kruidnootjes opgegeten. Nu weer aan de 200 ml halfvolle melk met 25 gram volkoren havermout en een handje diepvriesfruit als ontbijt, 's middags 1 volkoren boterham met 50 gr kalkoenfilet. Veel water en thee drinken. Vanmiddag 30 minuten wandelen met mijn collega, weer of geen weer. Ik hoop volgende week maandagavond een goed resultaat te zien. Ik ga weer strak alles afwegen op de keukenweegschaal.

Succes allemaal.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Xuxa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeeej zie dat ik er 55% heb over de helft

Goed bezig allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 0:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 7 van 9