Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gestaag afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi!
@Hanjah89; ik eet ‘s ochtends wel een stukje fruit mee op mn werk en heel afentoe ‘smiddags een droge cracker. Maar meer heb ik ook echt geen behoefte aan.
Ik sprak een vrouw die net een half jaar een maagbandje heft, en zij zei dat ze voor t bandje zich niet kon voorstellen dat zo weinig eten toch voldoende energie levert en dat ze er prima op kon leven.. t Blijkt dus echt altijd tussen de oren zit hoeveel je nodig hebt..
Aan sporten heb ik echt een broertje dood, maar mocht ik ooit de 90 halen, dan wil ik stiekem wel net als zoon en man gaan rugbyen.. misschien eerst wat conditie gaan opbouwen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Als je het niet nodig hebt moet je je ook zeker niet gaan dwingen om het te eten, je lichaam geeft idd zelf wel aan wat het nodig heeft.
In het begin vond ik sporten ook helemaal niks maar nu in merk dat ik verschil merk aan mijn lichaam en conditie vind ik het leuk om te doen.

Is een heel leuk doel om te hebben toch? Conditie kun je ook opbouwen tijdens rugby Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   wild-rose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm.

Reageer met quote
Die -0,8 kg gaat me deze week niet lukken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 22:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ja! Ik had een heel verhaal getypt en dat is ineens weg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 apr 2018 22:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wild rose; dat heb ik ook wel eens gehad dat mijn verhaal ineens weg was Heel heel boos

Misschien heb je de -0,8 kg niet gehaald maar alles wat eraf is is toch super!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 6:25    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Alles wat er af is is er af idd. En als je een keer op het zelfde gewicht blijft echt geen ramp hoor. Zelf merk ik dat het de ene week harder gaat dan de andere week. Terwijl ik mijn inziens niets anders doet, heb wel een eetschema met wat variatie en varieer daarin ook bijv omelet met groente ipv 2 volkoren boterhammen met mager beleg tussen de middag of in de ochtend kwark ipv brood maar merk niet een verschil dat te herleiden is. Had laatst een super actieve week met buiten het zwemmen om 3 keer rustig een uur meefietsen maar zag dat niet terug op de weegschaal. En soms is er in een week in een keer meer dan een kilo eraf en soms sta ik gewoon stil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 8:50    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ik dus wilde typen is dat ik al een week helemaal niets snoep. Ik eetbgeen zoet beleg, geen koekjes geen snoepjes echt niets.
Daarnaast eet ik gezond, dus mager broodbeleg, veel fruit en groente. Ik drink zeker weten genoeg water denk rond de 2,5 liter per dag, drink als ik een glas fris drink zero producten, en toch was ik vanmorgen 0,5 kg zwaarder dan afgelopen maandag Huil huil
Nu geef ik zeker weten niet op want ik voel me lichamelijk veel beter, minder moe, minder slaperig, niet opgeblazen, en ik weet dat het minimaal 2 weken duurt voordat je lichaam aan een nieuwe eetstyle gewent is, maar het zou echt erg fijn zijn als ook de weegschaal wat naar beneden gaat..
Devenige optie zou hormonaal kunnen zijn, daar gaat het niet zo lekker mee..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 9:12    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik merk t aan de weegschaal wanneer ik of ongesteld moet worden of wanneer ik t ben. Dan is er nauwelijks iets af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 9:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@kim dat merk ik meestal ook idd, maar nu is het zelfs met m’n ovulatie. Ik ben 10 maanden geleden bevallen en sinds dien zijn m’n hormonen erg van slag. Lijkt wel of ik PMS heb gekregen. Twee weken voor m’n menstruatie begint al het gezeur al Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 9:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier is dat ook gelijk te merken aan de weegschaal zelfde met vocht vasthouden Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 15:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9