Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gemma's afslankplan met Modifast

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gemma77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: suikervrij, natuurlijke produkten en meer bewegen

Reageer met quote
Vandaag heb ik een plan gemaakt om af te slanken met behulp van Modifast. Uit ervaring weet ik dat ik door het gebruik van maaltijdvervangers de controle over mijn eetgedrag terug kan krijgen, want die is nu even helemaal weg. Ik hoop dat ik daarna ook die controle vast kan houden als ik weer 'normaal' ga eten. Ik heb besloten dat ik komende vrijdag 10 maart serieus ga beginnen. Ik moet gewoon een startdag hebben waar ik naar toe leef. Online heb ik inmiddels Modifast Intensive Pudding gekocht, genoeg voor de eerste 2 weken. De site beloofd het morgen te leveren, ik ben benieuwd. Vrijdag heb ik trouwens ook mijn intake bij de sportschool. Spannend, maar ik heb er veel zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goede keus van maaltijdvervanger zit alles in wat je nodig hebt en met sporten erbij moet het goed komen

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 mrt 2017 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Gemma77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: suikervrij, natuurlijke produkten en meer bewegen

Reageer met quote
Zoals de website beloofde, werd indd vorige week donderdag de Modifast bezorgd door de postbode. Met een hoofd vol gedachten en ook wel een beetje zenuwachtig gevoel er even mee in mijn handen gestaan en uiteindelijk in het zicht weggezet. Elke keer als ik er langsliep moest ik natuurlijk gelijk aan het dieet denken: "Hopelijk kan ik het volhouden, natuurlijk houd ik het vol, als ik het maar vol houd, als het me maar lukt, ach, natuurlijk wel......" 's Avonds een soort van "laatste avond maal" gehad met een groentenstoofpot, lekkere lamskoteletten en een fijn wijntje er bij. Vrijdagochtend gestart met de maaltijdvervangers, nu is het dus echt begonnen.

Er zit bijna een week op en ik moet zeggen dat het best te doen is. Ik neem ze op vaste tijden: om 7 uur, kwart over 12 (met een kop drinkbouillon) en om half 6 (met een bak sla). Tussendoor rond 10 uur en 3 uur eet ik een halve komkommer (in totaal dus 1 hele per dag) en 's avonds rond 8 uur eet ik nog een bakje snoeptomaatjes leeg. Dus helemaal alleen die maaltijd vervangers gebruiken, doe ik niet. Ik drink koffie met zoetjes en sloten groene thee (zonder suiker!) en veel water, met soms met een scheutje suikervrije ranja.

Afgelopen vrijdag ook voor het eerst naar de sportschool geweest. Samen met een trainer een strak plan in elkaar gezet gericht op afvallen en spieropbouw. Ik heb afgesproken dat ik 3x per week ga sporten op maandag, woensdag en vrijdag en er naar toe ga zodra de kinderen naar school zijn. Het programma wat ik doe duurt elke keer ongeveer anderhalf uur en is vooral cardiofitness met tussen de apparaten door een paar dynamische krachtoefeningen. Ik moet er nog een beetje inkomen, maar ik vind het niet vervelend om te doen. Wat helpt is dat ik er toevallig een paar bekenden tegenkwam, dus is het ook nog gezellig.

Vanmorgen weer, voor het eerst sinds vorige week bij de huisarts, op de weegschaal gestaan: 93,1 kg. Joepie!! Een kleine 4 kg er af!!! Ik ben blij. Superblij! Dit ga ik echt wel volhouden!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mrt 2017 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1