Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik liep een paar gedichten achter,ook deze zijn weer ontroerend mooi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 jan 2009 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Ik zit hier met tranen in mijn ogen...
Voor de zoveelste keer weet ik geen woorden....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Lieve Mathilde,
Pijnlijk mooi.
Wst je dat ze zo hunkerde naar lichamelijke warmte van een vriend of besefte je dat later pas?
Ik bedenk me nu, dat door internet mensen met een lichamelijke of mentale handicap veel makkelijker een partner kunnen vinden.
Wat had ik het haar graag gegund.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jan 2009 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Inderdaad Lunafloor.
En wat vind ik het moedig dat jij als moeder ook deze gedichten hier durft te plaatsen, want ik kan me voorstellen dat het je hart weer verscheurt als je het leest...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jan 2009 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Hinke schreef:
ja............................wat moet ik nu zeggen...............dit voelt voor mezelf ook een beetje zo.
Al mag ik wel het leven, leven en ben daar heel erg dankbaar voor.

De pijn de leegheid het verlangen naar...........kan het bijna lijfelijk voelen.
liefs van mij, Hinke

Hinke, hier ben ik een paar dagen stil van geweest. Dat je haar verlangen zó herkent. Kussen

Chrisje schreef:

ja Mathilde , ik kan alleen maar zeggen , jij hebt als moeder je beste gedaan , en die andere liefde , ze verlangde er zo naar , en dat voel je lees je , maar helaas , fijn dat ze het toch zo mooi kon in woorden omzetten , maar pijnlijk dat je er niet meer kon voor doen , knuffel

Klopt Chrisje. Klopt helemaal! Huil huil

Tirsa schreef:
Arme Catharina Mayra. Ik voel haar pijn. Maar ze kon het zoooo goed onder woorden brengen! Kussen

Dank je Mazina!

Dipinipi schreef:
ik liep een paar gedichten achter,ook deze zijn weer ontroerend mooi

Dank je Dipinipi. Ik kan ze meestal niet eens achter elkaar uittypen. Zo kan het mij aangrijpen.

Nijne schreef:
Ik zit hier met tranen in mijn ogen...
Voor de zoveelste keer weet ik geen woorden....

Nijne, Kussen

Lunafloor schreef:
Lieve Mathilde,
Pijnlijk mooi.
Wist je dat ze zo hunkerde naar lichamelijke warmte van een vriend of besefte je dat later pas?
Ik bedenk me nu, dat door internet mensen met een lichamelijke of mentale handicap veel makkelijker een partner kunnen vinden.
Wat had ik het haar graag gegund.

ja, ik wist het Lunafloor. Misschien hakt het er bij mij nu wel harder in. Zij had wel eens "een man" op visite. Maar daar was ik niet blij mee en zo bezorgd dat haar iets zou overkomen...... ja, de computer hausse heeft zij niets meer aan gehad.

Met haar vriend Hans heeft zij het een paar jaar wel erg leuk gehad en de meeste ze gedichten zijn uit 1989. Toen was Hans al een paar jaar weg.

Hetlukt schreef:
Inderdaad Lunafloor.
En wat vind ik het moedig dat jij als moeder ook deze gedichten hier durft te plaatsen, want ik kan me voorstellen dat het je hart weer verscheurt als je het leest...

Dat doet het inderdaad, HetLukt! Bij het typen, het plaatsen. De reacties zijn dan weer "als balsem voor mijn ziel" zoals ik al eens eerder gezegd heb.

EN het zo zeker weten dat ik haar zo blij er mee zou maken. Catharina wilde zo graag een gedichtenbundel. Ik heb haar vaak gestimuleerd om er iets mee te doen: ze uit te typen, of minstens organiseren. Ik heb wel eens verteld dat zij overal wat maar papier was op schreef. Reclameblaadjes, lege enveloppen, servetjes...

Wat ik heel heel erg vind is dat ik haar toen niet voldoende geholpen heb. Schaam Schaam Dáár heb ik nog steeds spijt van. Ik heb van niet veel dingen spijt in mijn leven. Hiervan wel. Mja, ik wist toen nog niet dat ze dood zou gaan..... Huil huil Huil huil Huil huil

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jan 2009 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Ach lieve Mathilde, ik was al een poosje niet hier geweest. Ik lees de laatste gedichten dus nu pas en ze maken me verdrietig en doen me beseffen hoe goed ik het eigenlijk heb.
Ik kan me voorstellen dat je spijt hebt, maar de dingen toen waren zoals ze waren, als je ze opnieuw moest doen zou het wellicht hetzelfde doen omdat je niet in de toekomst kon kijken.
Ik begrijp je spijt, maat ze heeft geen nut, probeer je daar toch overheen te zetten. Je doet nu zoveel moois voor haar.
De gedichten raken iedereen, telkens weer. Doen ons haar leren kennen en laten ons eens goed naar onszelf kijken.

Ken je dat gedicht van Bram Vermeulen met als laatste regels: dood ben ik pas als jij me bent vergeten.?

Door jou leeft ze voort in haar gedichten, voor ons allemaal.
En persoonlijk geloof ik dat waar zij nu ook is, ze heel goed weet wat er nu gebeurd met haar gedichten en dat jij dat voor haar doet.

Kussen Liefs Jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lieve Mathilde,

Het is en blijft een naar woord, "HAD" ik dit maar of "HAD" ik dat maar.
En "ALS" nog zo'n vervelend woord.
Maar je kan het allemaal niet terugdraaien, op DAT moment was voor jouw gevoel het beste wat je kon doen.
Ik vind jou een KANJER dat je dit met ons wilt delen.

Liefs Ineke.
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/bedankt/bedankt053.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lieve Mathilde,
Ik ben het zo met mijn voorgangsters eens.
Jentina heeft al zoveel mooie woorden op geschreven, en mooier kan ik het niet.

Mijn moeder zei ook na de dood van mijn vader .....had ik maar geen visite gehad...had ik maar dit nog....had ik maar dat nog....
Maar dat had ze allemaal niet en zou ook nu niet zo wezen.
Voor jou geldt het zelfde, je had toen niet en zou het nu ook niet...

Maar je doet dit nu wel, met héél véél liefde voor haar!!!
Je bent gewoon een lieverd!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ah.... Krijg ik toch weer tranen in mijn ogen - Nee, ik lieg, ze druipen in overvloed - van de lieve woorden van Jentina, Ineke en Mirre.

Jullie hebben gelijk: ik kijk nu terug met de wetenschap van nu. En toen heb ik alles naar beste weten van toen en kunnen gedaan, maar NU voelt dat soms aan als niet genoeg!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 17:01    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Twompie schreef:
Ah.... Krijg ik toch weer tranen in mijn ogen - Nee, ik lieg, ze druipen in overvloed - van de lieve woorden van Jentina, Ineke en Mirre.

Jullie hebben gelijk: ik kijk nu terug met de wetenschap van nu. En toen heb ik alles naar beste weten van toen en kunnen gedaan, maar NU voelt dat soms aan als niet genoeg!

[img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/122h-1q.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 jan 2009 19:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 44 van 151