Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Hallo Mathilde,
Stuk voor stuk weer 2 prachtige gedichten, die ons weer aan het denken zet.
Wees maar heel trots op wat ze gepresteerd heeft in haar leventje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2008 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Wat een prachtige gedichten weer! Ze raken mij diep en er komt een rust over mij die ik in tijden niet gevoeld heb. Twee benen staan weer op de grond. Als ik in de buurt woonde zou ik je een dikke bos bloemen brengen. Nu doe ik het maar zo

Dikke kus van mij.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Albertha, Hinke en Ossie; dank je! Je hebt geen idee wat jullie reacties voor mij beteken. Ik ben er zo blij mee.....

Ook jou, Ineke, dank ik voor je woorden. Vooral dat "ik begrijp het". Dan begrijp ik dat jij zo ook het een en ander in je leven hebt meegemaakt.

Hermie, fijn dat jij hier ook altijd komt kijken. Kussen

Tina, danke vor die blume..... De Mores boeketten zijn net weggegooid, dus staan deze nu op mijn tafel te pronken. Dikke kuzzz voor jou!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 20:56    
Man Weeggegevens   Smefra
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gescheiden voeding

Reageer met quote
weeral een prachtig gedicht en mooi samengebracht op haar schilderwerk.
Mathilde wat moet je trots zijn op je dochter haar creativiteit die ze niet enkel uit in haar gedichten maar ook in schilderwerken.
groetjes en knuffel Opa Frank

ik hou veel van mijn kleindochters
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 30 okt 2008 21:10    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb net even zitten genieten van je dochters gedicht en schilderij. Ze weet je echt aan het denken te zetten. Wat een mooie nalatenschap heeft ze je gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2008 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Renie schreef:
Heb net even zitten genieten van je dochters gedicht en schilderij. Ze weet je echt aan het denken te zetten. Wat een mooie nalatenschap heeft ze je gegeven.

Inderdaad Renie. Ik zat ook meteen na te denken over situaties waarin ik - om de vrede te bewaren - niet heb uitgesproken wat ik werkelijk dacht, maar er maar het zwijgen toe heb gedaan.

Het begint me overigens steeds meer op te vallen hoe veel gedichten je dochter heeft geschreven, Mathilde. Je hebt wel verteld dat ze echt op alles schreef waar je maar op kon schrijven, maar dat blijkt ook wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2008 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Renie schreef:

Lieve Mathilde, ik ben het helemaal met Renie eens. Vooral als je afhankelijk wordt, kom je vaak in oncomfortabele situaties met hulpverleners terecht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2008 21:39    

Reageer met quote
ja, had Helma mooi gedaan hè, opa Frank! Ik ben daar ook zo blij mee, want het voegt echt iets toe.

Renie, ik ben toch zo blij met jullie reacties en dat na zoveel jaar - de gedichten en tekeningen zijn van ± 1988 tot haar overlijden in 1990 - ons nog zo aanspreken. Geen literatuur, wel uit het hart.

HetLukt wat leuk dat je dat onthouden hebt. Catrien schreef inderdaad op alles wat zij maar tegenkwam: behalve in blocnotes, schreef zij op servetjes, afgescheurde enveloppen, reepjes krant.... Toen ik alles verzameld had waren het er ± 300, waarvan er een 150 in haar gedichtenbundel staan, dus we kunnen voorlopig nog vooruit. Lachen

Klopt Lunafloor. Dat is een bijna onmogelijke situatie. Daarom zijn er verhoudingsgewijs weinig mensen die hulp behoeven die erg mondig zijn. Want je kunt wel leuk op je strepen staan, maar straks heb je wel degene weer nodig waar je ruzie mee hebt. Toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2008 22:51    

Reageer met quote

Hier hoort een verklaring bij: Catrien heeft in haar 28 jaar 56 keer in het ziekenhuis gelegen en in 26 keer geopereerd. In haar allereerste babytijd moet zij een pijnlijke ervaring hebben gehad terwijl zo??n wieghangertje ??Gute abend Gut nacht?? speelde. Hadden wij zelf bij haar opgehangen.

Na die tijd is zij altijd gaan huilen als zij dat geluid ook maar heel in de verte hoorde. Ik ben heel wat keren stiekem ziekenhuiskamers opgelopen om zo??n wijsje te verstoppen die ouders juist ophingen als ze weg ging bij hun kindje. Of gevraagd of zij het alsjeblieft alsjeblieft niet meer wilden laten horen.
Weinig begrip meestal.

Laatst aangepast door Twompie op ma 03 nov 2008 20:13, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 nov 2008 23:41    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Kussen hartverscheurend ik snap wat ze bedoeld Kussen

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2008 1:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 32 van 151