Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Gedichten van Catrien

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 149, 150, 151  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lieve Helma,

Zo mag ik je toch wel noemen hoop ik? Jij kent mij nu zo goed en ik heb jou de laatste jaren toch ook wel een beetje leren kennen, denk ik.

Ik wil je uit het diepst van mijn hart danken voor alles wat je gedaan hebt om mijn gedichten ?? waar ik zelf zo blij mee ben ?? met jouw prachtige illustraties diepgang te geven. Je hebt ze meerwaarde gegeven.

Ik heb wel gezien hoor, hoe ontzettend veel tijd het je gekost heeft. Je hebt zelfs je laptop mee op vakantie genomen op plaatjes voor mij te bewerken. Gek mens?.

En weet je wat ik ook gezien heb? Hoe lastig mijn moeder soms kon zijn! Was jij net tevreden over een illustratie had mijn moeder weer wat te zeuren?. Het moest een ietsepietsie groter, of kleiner, of ze wilde een heel ander plaatje?? Ik heb in mijn Nirwana wel eens zitten mopperen hoor!!!!

Let wel Helma, ik hou veel van mijn moeder hoor, maar ik weet ook wel dat ze gruwelijk lastig kan zijn.

Ik droomde er vroeger altijd van dat ik mijn gedichten, mijn hersenspinsels, zou uitgeven. En dat andere mensen er iets aan zouden hebben. Dat er zoiets als fora op de computer zouden bestaan had ik geen idee van. Hoewel ik nog wel met de computer gewerkt heb.
Als ik zelf een gedichtenbundel had uitgegeven, waren er misschien twintig van verkocht, maar weet jij Helma dat ik op de Weegclub meer dan 46000 keer gelezen ben en op Het Atkinsforum 5300. Is samen meer dan 50.000 keer. Sorry hoor, daar kan ik met mijn verstand niet bij: zulke grote aantallen. Dat betekent trouwens ook dat jouw prachtige illustraties óók 50.000 keer gezien zijn. Heb jij dat al eens op je laten inwerken? Ik vind het FANTASTISCH!!!!

Dus lieve Helma, nogmaals dank, dank DANK voor alles. Ik ben er reuze blij mee.

Heel veel liefs van Catharina Mayra
Nickname: Catrien
Nirwana poort 1962
Paradijs.

Helaas zijn we hier niet zo modern dat we een 06 hebben. Maar toch heb ik kans gezien om Helma te laten merken hoe ik blij ik met alle gedichten mee ben en deze bloemen naar beneden gestuurd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Lieve Mathilde,

ja Mathilde, ZO IS HET GOED.

Je hebt het weer even opnieuw meegemaakt om het met ons te delen, ben je onzettend dankbaar Kussen Kussen .

Nu weer die allerlaatste brief aan Helma voor Catrien, heb je heel erg mooi opgelost zo, ikzelf vind dat ook FANTASTISCH.

Liefs Ineke.

ps. Mocht er ooit een boek van worden gemaakt, dan ben ik er zeker ééntje die hem graag wil kopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 22:08    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Prachtig, mag ik mij vast inschrijven voor een exemplaar

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 nov 2010 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Prachtig, mag ik mij vast inschrijven voor een exemplaar

ikke ook Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Sanhar

Dieet: WW

Reageer met quote
In één woord PRACHTIG! Liefde

(Ik heb nog niet heel het verslag gelezen, maar heb het opgeslagen in een speciaal mapje, zodat ik het hele verslag van Moris en jou kan lezen wanneer ik er de rust voor heb).
Wel heb ik alle foto's gezien en vind het zo ongelofelijk liefdevol wat jullie gedaan hebben en met deze reis hebben jullie een prachtig mensje, zoals Catrien was weer levend gemaakt (zeg ik het goed..?..).

Heel veel dank dat je dit hier met ons hebt willen delen!
Zo mooi en intens..... Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Corrie
In memoriam

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Ik heb de laatste tijd ook nog niet alles gelezen dat ga ik zeker doen als ik daar de rust even voor kan vinden.
Het is een schitterend document geworden met dierbare herrinneringen. Catrien heeft de steen verlegd, het beekje gaat haar eigen weg.

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Twompie schreef:
Weegclub meer dan 46000 keer gelezen ben en op Het Atkinsforum 5300. Is samen meer dan 50.000 keer.

Wow 46000 keer dat zijn wel ff 3 nullen achter de 46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Lieve Catrien.

Ik heb het een hele eer gevonden, om je via je gedichten te leren kennen.
Dacht ook goed te hebben begrepen, wat je met je gedichten naar buiten wilde brengen.

Klopt dat de plaatjes erbij zoeken en zelf maken heel wat tijd en nachtrust gekost heeft.
Heb het al die tijd met heel veel plezier gedaan.
Ook in mijn vakantie's.
Had er toch geen internet Verrast en jouw gedichten bundel ging mee en mijn laptop met giga's aan plaatjes.

Hoop dat je gedichten nog heel veel gelezen worden en dat de mensen er van leren.

Ik heb ook heel veel van je geleerd.

Bedankt voor de mooie bloemen, had niet gehoeven lieve Catrien.
Ben er wel heel erg tot tranen door geroerd en blij mee.
Het boeket ziet er bijna net zo uit, als het boeket dat je uitgezocht hebt.

Is toch goed naar beneden doorgekomen.
Dank ook je lieve Moeder en Mores ervoor.

Ik zeg altijd.......ben meer van de plaatjes en niet van de praatjes.....
Ik hoop dat wat ik voel ook goed verwoord heb.

Liefs Helma

Ik zal hierbij een plaatje van de gigantisch grote bos bloemen plaatsen.
Op de foto zie je niet zo goed hoe groot het is, had mijn armen er mee vol.
En ik ben niet smal van omvang Verrast

De vaas is halve meter hoog.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Japiekrekel

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Zit hier met tranen Helma.
Heel lief en ontroerend.

Ben ook heel blij dat ik Catrien heb leren kennen, denk best vaak aan haar, hoe sterk ze was en zo lief.
En niet te vergeten die fantastische gedichten, zal ik zeker nooit vergeten.

Liefs Ineke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Helma, als tante zijnde van Catrientje wil ik ook tegen je zeggen, hoe geweldig je haar gedichten hebt omlijst met zulke liefdevolle en tere beelden, dat het een meerwaarde aan haar zeggen gaf.
Ik dank je ook hartelijk daarvoor. Het is een waardevol document geworden.
Heel bijzonder om dit mee te maken.

Ik wist natuurlijk wel wie Catrien was, heb veel met haar opgetrokken, hoewel minder in de jaren van haar volwassenheid. Toen had ik ook mijn leven en zorgen. Maar toch, van begin tot haar einde, waar ik bij was, is zij mijn geliefde nichtje geweest.
De pijn die door haar de laatste jaren vooral is geleden, letterlijk, heb ik meegekregen. Dacht ik. Maar toen ik haar gedichtenbundel kreeg wist ik pas hoeveel ze heeft geleden.

Voor Mathilde is een onvoorstelbaar verdriet gekomen, vooral ook door de beslissingen die Catrien nam.
Ons lekker eigenwijsje, die zo ontzettend genoot als je bij haar was....

Ik hoop nu dat Mathilde, door dit alles hier zo, op deze manier, met jou Helma, te kunnen hebben plaatsen, nu eindelijk LOS is gekomen van haar. Niet om te vergeten, ik weet te goed dat dat niet kan en hoeft, maar de pijn een plaats geven.

Helma: bedankt!

Mathilde: en nu voorwaarts! Het hoofd omhoog en het hart naar boven...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2010 23:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 119, 120, 121 ... 149, 150, 151  Volgende
Pagina 120 van 151