Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ge-Stuntel met Modifast :)

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stuntel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Inmiddels een aantal weken verder en ondertussen aardig wat gewicht minder. Bijna, op een paar gram na, 10kg afgevallen. Eigenlijk had ik een streefgewicht van 65kg in gedachten, maar bij nader inzien vind ik dat er niet meer gewicht vanaf hoeft. Het is prima zo.
Mijn eetgewoontes heb ik stuk voor stuk onder de loep genomen om te voorkomen dat mijn prestatie in no-time weer verloren zou gaan. Het gaat dus al met al prima! En mijn gewicht blijft mooi stabiel Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2014 13:02    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Fijn bericht meis, toch niet zo'n stuntel als je dacht! Erg blij Petje af en keep up the good work!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2014 13:09    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Welkom terug en succes! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 9:53    

Reageer met quote
Ik heb er nu 4 dagen opzitten met Modifast, maar moet eerlijk bekennen dat het mij in 2013 de eerste dagen makkelijker afging dan nu het geval is. Niet dat ik moeite heb om van iets lekkers af te blijven...integendeel. Maar de honger! Na een shake te hebben genomen heb ik binnen het uur echt trek in maagvulling. Rauwkost mocht, maar ook hier geld, na een klein uurtje weer een rommelende maag en honger als een paard. Toen een poging gedaan met de combinatie Opkikker en rauwkost als een soort van groentesoepje zeg maar. Ook hier idem. Ik ben opzoek gegaan naar iets wat mij wat langer maagvulling opleverde. Niet helemaal de bedoeling van Modifast natuurlijk, maar wil toch wel graag enigszins een beetje fatsoenlijk de dag doorkomen. Ik probeer de hongermomenten stukjes voor mij uit te schuiven, al moet ik er op een gegeven moment aan geloven en toch wat eten. Tussendoor pak ik dan ook diverse dingen mee zoals bv gekookt ei, garnalen, wel tussendoortjes met een laag calorie, kh en vet gehalte natuurlijk. Overigens drink ik ruim voldoende gedurende de dag. Intussen ben ik nu 1.5kg kwijt (door vocht uiteraard). En tot mijn grote en stomme verbazing sinds vanmorgen ook in ketose Geschokt
Erg blij mee natuurlijk, maar wel onverwacht vanwege mijn tussendoortjes en grotere kh inname dan met shake's alleen. Vandaag bleef de weegschaal haken op 67.4, ik kom van de 69.2. Ik weeg mij elke dag (waar ik overigens ook geen enkele moeite mee heb) om duidelijk het verloop bij te kunnen houden. Ik ben dan ook heel benieuwd wat er morgen aangegeven wordt en uiteraard ook hoe mij deze dag zal verlopen qua hongergevoel nu ik in ketose ben. Het hongergevoel zou dan minder moeten zijn....zeggen ze, dus laten we het hopen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2016 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik hoop met je mee en anders iets van kwark dat verzadigd goed en is low-carb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2016 11:20    

Reageer met quote
Kwark! ja natuurlijk...dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb. Thnx Ellen! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2016 14:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2