Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ga een gokkie wagen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gokkie67
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo allemaal

Ik ga een gokkie wagen via gok om op gewicht te komen, maar bovenal een leefwijze aannemen waardoor ik op gewicht kan blijven zonder jojo.

Ik ben nog 1 maand 49 jaar jong, oma van 1 lief klein meisje en mama van een super zoon en dochter.
Ben zo'n 9 jaar geleden gestopt met roken en vanaf die tijd aan het vechten met mijn gewicht, Nee heel erg is het allemaal niet maar die kilo's zitten me wel in de weg!!! Ze gaan eraf en hopelijk voorgoed.
Ik ga hier eens lekker rond snuffelen, sucses allemaal, ik zal regelmatig mijn voortgang met jullie delen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 22:02    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Gokkie, van harte welkom bij de weegclub. Leuk dat je mee doet. Je hoort het veel vaker, dat als je stopt met roken veel aankomt. Snuffel maar lekker rond en wie weet zijn ook de sprintjes wat voor je. Heel veel succes en veel plezier.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 22:13    

Reageer met quote
morgenrood2 schreef:
Hallo Gokkie, van harte welkom bij de weegclub. Leuk dat je mee doet. Je hoort het veel vaker, dat als je stopt met roken veel aankomt. Snuffel maar lekker rond en wie weet zijn ook de sprintjes wat voor je. Heel veel succes en veel plezier.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Dank jewel, gaat vast goed komen met al deze informatie!,,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 sep 2017 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Ook van mij een hartelijk welkom op de weegclub. En op je koolhydraten letten is een goede keuze. Het gaat je op deze manier zeker lukken. Veel succes.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 20:09    

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Ook van mij een hartelijk welkom op de weegclub. En op je koolhydraten letten is een goede keuze. Het gaat je op deze manier zeker lukken. Veel succes.

Het bevalt me tot nu toe prima! Op wat hoofdpijn na maar dat hoort erbij lees ik, gaat vast goed komen, bedankt voor je reactie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1