Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Funnycat sprint zonder maatje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Hoi funnycat,
Ik wens je heel veel succes met je sprintje. Je schreef dat je niet wist hoe dat sonja bakkeren ging uitpakken bij je . Bevalt het een beetje?
Groetjes Lunafloor Het gaat ons lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 0:17    
Vrouw Weeggegevens   Funnycat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Hoi funnycat,
Ik wens je heel veel succes met je sprintje. Je schreef dat je niet wist hoe dat sonja bakkeren ging uitpakken bij je . Bevalt het een beetje?
Groetjes Lunafloor Het gaat ons lukken.

Op dit moment ben ik ziek, dus werkt er helemaal niets, maar ik ben nog niet helemaal zeker van Sonja Bakker. Ik vind het overdag redelijk goed vol te houden, maar het avondeten is gewoon niet altijd in het gezin in te passen. Op dit moment heb ik niet echt het idee dat het goed aanslaat en zit echt in dubio wat nou een goede methode voor mij zou zijn. Atkins en South Beach sowieso niet, want ik hou teveel van koolhydraten, zonder boterham en aardappels en macroni zou mij niet lukken. Maar ik ben er dus nog echt niet uit. Wie weet heeft iemand van jullie een goede tip voor me.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 12:22    

Reageer met quote
Van harte beterschap !!
Als je een echte koolhydraten eter bent dan zou ik zeggen tel punten of Kcal. Dan kan je daar aan toegeven. Ik ben ook een echte koolhydraten eter en ik kom goed uit de voeten met Weight Watchers. Bij Weight Watchers heb je een aantal punten die je verplicht moet besteden. Voor een kh eter is dat niet moeilijk. Niet altijd kan je zeggen : 80 kcal is 1 punt. Soms bevat iets 80kcal maar voornamelijk uit vet en dat is dan meer punten dan iets dat 80 kcal bevat maar voornamelijk uit kh bestaat.
Punten tellen makkelijker dan kcal maar kcal tellen is nauwkeuriger.Met het tellen van de Weight Watchers punten is de kans groter dat je gezonder eet dan alleen met het tellen van kcal. Ik tel fruit bijv. niet en of ik nou 200 gram aard eet of 300 g maakt met punten niet uit. Dit was mijn pleidooi voor Weight Watchers of kcal.
Het moet zo makkelijk mogelijk gaan. Jij moet het vol kunnen houden.
Groetjes Lunafloor. Het gaat ons lukken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 12:45    
Vrouw Weeggegevens   Funnycat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Dankjewel Lunafloor voor je informatie, uit jouw informatie denk ik wel dat de Weight Watchers voor mij beter zou zijn. Mijn vriendin heeft de flexipoints cd rom en die mag ik van haar lenen, ook raadde zij mij aan om een pointscalculator te bestellen. Heb jij daar ook ervaring mee? Ik ga in ieder geval de cdrom uitproberen, want Sonja Bakker lukt echt niet, het is toch helaas niet wat ik had gehoopt. Deze week toch weer aangekomen, ondanks dat ik na mijn vreetbui me netjes aan Sonja heb gehouden. Dus er moet nu echt iets gebeuren, want dit schiet niet op. Dat sprintje gaat me dus niet lukken, maar hopelijk kom ik nog wel in die richting de komende weken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 14:07    
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
zoek iets waar je jezelf ook prettig bij voelt
wan tdieten en je zelf kwellen door niks te mogen werkt vaak averechts
je moet ook de lekkere dingen soms kunnen nemen
je komt er wel je moet alleen iets vinden wat bij je past
en dat sprintje och ja je bent je in ieder geval bewust van wat je dioet en dat telt dan komt het gewicht vanzelf
zet hem op en succes
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 15:10    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dag Funnycat,

Van de mensen die 'm hebben heb ik gehoord dat zij de pointscalculator erg handig vinden, maar ik vond hem erg duur (?20,-) en heb daarom een veel goedkoper alternatief gekocht: de pointswijzer (?3,-). Daarmee kun je ook prima het aantal punten uitrekenen van producten waarvan je de pointswaarde niet kent maar wel het aantal kcal + vetten per 100 gram. Wat ik je wel zou aanraden is om de "boodschappengids" te kopen, daarin staan van heel veel producten al de punten vermeld.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2008 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Hoi funnycat,
ik ken jou probleem met sonja. Ik kon er ook niet veel mee met mijn gezin en ik viel ook niet echt af.
Nu ben ik calorien gaan tellen, kan lekker eten wat ik wil en dat gaat super .
Succes met uitpuzzelen wat je gaat doen.
Je weet zelf wel wat je knelpunten zijn wat eten betreft. Als je daar een beetje rekening mee houdt, kun je er de tijd voor nemen om rustig een dieet te zoeken wat bij je past.
[img]http://img301.imageshack.us/img301/2679/prettygdfw8.gif[/img]
Groetjes Jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Misskuss
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Heel veel succes met de aankomende week, zet hem op, groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 10:49    

Reageer met quote
Hoi,
Ik ben het helemaal met Het lukt eens wat betreft de boodschappengids en de papieren schijf . Het is wel handig om die te hebben want dan kan je in winkels de punten uitrekenen en ook recepten waarbij staat : bevat ...Kcal en ...vet. Ik heb gewoon een avondje bij de recepten die ik had de punten uitgerekend en erbij gezet. Ik dacht vanochtend dat het hetzefde is als een relatie. Bij de een hou je het nog geen uur uit en met de ander wil je wel oud worden. Dat is ook een zoektocht die soms lang duurt en zelfs dan willen mensen soms na jaren toch weer veranderen.
Veel succes met het zoeken en vergeet niet dat je ook combinaties kan maken van de verschillende manieren.
Groetjes Lunafloor. Het gaat ons lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jan 2008 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
succes deze week zet hem op

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jan 2008 9:26    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4