Auteur |
Bericht |
tzonnetje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 12-12-2008 Berichten: 14580 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Hilversum
|
|
Hoi Nemo,
SUCZEVEN MEIS!!!
Liefs tzonnetje _________________ Lekker groene smoothies drinken en hoelahoepen!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 jul 2012 19:12 |
|
 |
|
 |
Nemo Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 958 Dieet: gezond en minder eten Woonplaats: alkmaar
|
|
Aaaaaaaaaaaaah wat lief en heerlijk dat ik gelijk een reactie krijg!
Dát is pas een aanmoediging, t gaat me lukken dit keer, ik MOET toch een keer op mn streef komen he !
Zon, ik kijk straks ff in je dagboekje!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 jul 2012 19:45 |
|
 |

Geregistreerd op: 12-12-2008 Berichten: 14580 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Hilversum
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 02 jul 2012 22:05 |
|
 |
Nemo Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 958 Dieet: gezond en minder eten Woonplaats: alkmaar
|
|
Nou. 1 ons boven de 60 kg , grrr maar eigen schuld, dikke bult.
Vandaag gaat goed tot nu toe. Ik ga 18 augustus naar Italie op vakantie en ik wil daar ook shoppen voor kleding, dus ik ga knallen de komende weken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 jul 2012 17:04 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 03 jul 2012 17:11 |
|
 |

|
|
Hoi Nemo,
Aardig stil hier in dit boekje, ben je er nog?
Ik heb leuk nieuws, de weegschaal werkt weer mee. Morgenvroeg ga ik me weer wegen en dan denk ik mijn weeggegevens invullen!
Succes meis, tot snel he!
Liefs tzonnetje _________________ Lekker groene smoothies drinken en hoelahoepen!!
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 09 jul 2012 22:28 |
|
 |
Nemo Mega Weegclubfan

|
|
Eindelijk ben ik er weer, na vakantie in Italie ga ik er weer tegenaan! Het valt me nog mee hoeveel ik in die tijd ben aangekomen, iets van 6 ons dus vol goeie moed weer beginnen vanaf vandaag !
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2012 8:11 |
|
 |
|
 |
Josje-86 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-3-2012 Berichten: 737 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Almere
|
|
Zes ons valt mee toch? Heb je een leuke vakantie gehad?  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2012 9:49 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2012 17:03 |
|
 |

|
|
Hoi Nemo,
Lukt het weer om op gang te komen na je vakantie?
Net heb ik sojayoghurt met heeeeeeeeeeeeeerlijke aardbeien gegeten, wat is dat toch weer smullen Morgenvroeg weer, ik heb nog wat aardbeien over
Deze week ben ik ineens superveel afgevallen, ongelofelijk gewoon. Maar goed, ik ben dus ook superblij daarmee
Helaas ga ik stoppen met sporten in de sportschool...... omdat de sportschool duurder wordt, mijn rechterknie pijnlijk is en erbij dat ik nachtdiensten ga draaien in september. Dus ik kan niet alles tegelijk.
Wel ga ik door met bewegen, ten eerste fiets ik graag naar het werk, ga ik wii-en en ga ik op mijn stepper staan. Dus dat bewegen maak ik me geen zorgen over. Maar ik zal wel spinning gaan missen, want dat werkte erg verslavend bij mij.
Dag meis, succes weer en ik spreek je snel weer
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 27 aug 2012 18:13 |
|
 |
|
|