Auteur |
Bericht |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 apr 2013 10:40 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Karin, deze is mijn recept. Heeft vorig jaar in de Allerhande gestaan. http://www.ah.nl/allerhande/recepten/785904/macaroni-lesco
Kijk even bij 'tip' onderaan.
(Gelukkig zie je mijn buik hier niet op).
Je kunt de Lesco ook zonder pasta eten natuurlijk. Dan moet je de saus wat dikker maken (binden). Ik eet het ook wel eens met zilvervlies rijst, maar dat is ook niet Paleo vermoed ik.
Nee, afvallen als je het niet wilt is ook niet alles......... als ik het van te voren geweten had dan had ik vorig jaar niet zo mijn best hoeven doen he? Maandenlang Dr. Frank strenge fase gedaan. Maar ik voel me er wel goed bij hoor, bij Dr. Frank en khd beperkt. Minder opgeblazen en veel energieker. Jammer van die darmen. Had ik toch wel gekregen, dus het maakt niet uit. Alleen moet ik nu wat meer eten. Soms een beetje tegen heug en meug in.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 apr 2013 12:21 |
|
 |

|
|
Oh wat leuk! Ik kan me niet voorstellen dat jij met jouw gewicht nog een 'buik' hebt.
Lesco is sowieso niet paleo vanwege de tomaten en de paprika, maar ik ga 'm zeker een keertje maken, het klinkt erg lekker. Ik heb toevallig deze week paprika's in mijn bio-pakket, dus een goed idee voor het weekend, lekker makkelijk. Als het goed is gaat onze oudste (eindelijk) verhuizen, dan is het wel handig voor hongerige sjouwers een grote pan klaar te hebben staan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 apr 2013 13:25 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Kaatjekat schreef: | Oh wat leuk! Ik kan me niet voorstellen dat jij met jouw gewicht nog een 'buik' hebt.
Lesco is sowieso niet paleo vanwege de tomaten en de paprika, maar ik ga 'm zeker een keertje maken, het klinkt erg lekker. Ik heb toevallig deze week paprika's in mijn bio-pakket, dus een goed idee voor het weekend, lekker makkelijk. Als het goed is gaat onze oudste (eindelijk) verhuizen, dan is het wel handig voor hongerige sjouwers een grote pan klaar te hebben staan. |
Nee nu niet meer, maar toen de foto's voor de Allerhande werden geschoten was ik bijna 20 kilo zwaarder hoor. Blouse die ik aan had kon nog dicht. Net. Over de broek gedragen om te camoufleren, je kent dat wel. Waren allemaal zit foto's. Leuk met de kleindochters. Leuke herrinnering voor later voor ze. Opgetut worden door een visagiste en dan op de foto.
Paleo is wel heel strikt he? Ik heb erover gelezen om uit te vinden wat het was. Voor mij iets teveel ge- en verboden moet ik zeggen. Ik vind al die 'verboden' dingen ook lekker gewoon.
En ik wil niet zonder brood. Zou niet weten hoe ik nu op gewicht moest blijven zonder mijn boterhammetjes met roomboter......
Maar voor je verhuizers wel lekker denk ik. Met zilvervliesrijst of, zoals mijn kleindochters het eten, met volkoren pasta. In het allerhande recept staat ook kaas voor eroverheen. Dat is niet origineel en ik doe het zelf ook nooit. Dat is mijnheer Heijn die extra ingredienten wil verkopen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 apr 2013 4:32 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 apr 2013 10:37 |
|
 |
Vrij Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-1-2012 Berichten: 1528 Dieet: EKPW Dr Frank Woonplaats: de bloem van de randstad
|
|
Missy, wat een leuke foto!
Het recept gegoogled, ziet er lekker uit, voor mijn man met n voor mij zonder pasta, kan ook goed!
Heb jij oott Quinoa gegeten? Ik zie het bij mijn dochter in de kast staan, maar geen tabel met gegevens er op! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 apr 2013 11:28 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 apr 2013 11:41 |
|
 |
|
 |
BosUil Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 1314 Dieet: gezond eten Woonplaats: Stuwwal Oost-Veluwe
|
|
Ongeveer een half jaar voor het eerst quinoa gegeten. Smaakt goed. Wat neutralere smaak vergeleken met couscous.De natuurwinkel heeft verschillende soorten. Qua voedingswaarde vergelijkbaar met zilvervliesrijst, er zitten wel wat meer eiwitten in.
Hier is ook een en ander te lezen:
http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-quinoa/ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 apr 2013 13:54 |
|
 |
Vrij Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-1-2012 Berichten: 1528 Dieet: EKPW Dr Frank Woonplaats: de bloem van de randstad
|
|
Missy en Nog Twee, bedankt voor de informatie! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 apr 2013 14:47 |
|
 |

|
|
Ik vind quinoa lekker hoor, ik gebruik het net als in rijst- en couscous gerechten. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 apr 2013 17:19 |
|
 |
|
|