Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lesco moest ik googlen, haha... klinkt wel heel erg lekker!
Wat een rare gewaarwording zal dat zijn, dat je afvalt terwijl je dat niet (meer) wilt. Omgekeerde wereld! Je zou er bijna jaloers op worden, ware het niet dat de oorzaak helemáál niet iets is om jaloers op te zijn. Rollende ogen Ik hoop echt dat de bijwerkingen mettertijd in elk geval minder worden en dat je straks met een kleine onderhoudsdosis verder kunt, want dit de rest van je leven is ook geen pretje hoor. aai

Leuk toch zo met je zoon in contact blijven! Ik merk het ook nu Lex uit huis is, de druk is van de ketel (en hoe!) en ik kan weer ontspannen van hem genieten, wat een verademing.

Fijne dag Missy en slaap lekker. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Karin, deze is mijn recept. Heeft vorig jaar in de Allerhande gestaan. http://www.ah.nl/allerhande/recepten/785904/macaroni-lesco

Kijk even bij 'tip' onderaan. Lach

(Gelukkig zie je mijn buik hier niet op). Uitlachen

Je kunt de Lesco ook zonder pasta eten natuurlijk. Dan moet je de saus wat dikker maken (binden). Ik eet het ook wel eens met zilvervlies rijst, maar dat is ook niet Paleo vermoed ik. Lach

Nee, afvallen als je het niet wilt is ook niet alles......... als ik het van te voren geweten had dan had ik vorig jaar niet zo mijn best hoeven doen he? Lachen Maandenlang Dr. Frank strenge fase gedaan. Rollende ogen Maar ik voel me er wel goed bij hoor, bij Dr. Frank en khd beperkt. Minder opgeblazen en veel energieker. Jammer van die darmen. Had ik toch wel gekregen, dus het maakt niet uit. Alleen moet ik nu wat meer eten. Soms een beetje tegen heug en meug in. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 12:21    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Oh wat leuk! Lachen Ik kan me niet voorstellen dat jij met jouw gewicht nog een 'buik' hebt.

Lesco is sowieso niet paleo vanwege de tomaten en de paprika, maar ik ga 'm zeker een keertje maken, het klinkt erg lekker. Ik heb toevallig deze week paprika's in mijn bio-pakket, dus een goed idee voor het weekend, lekker makkelijk. Als het goed is gaat onze oudste (eindelijk) verhuizen, dan is het wel handig voor hongerige sjouwers een grote pan klaar te hebben staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 13:25    

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Oh wat leuk! Lachen Ik kan me niet voorstellen dat jij met jouw gewicht nog een 'buik' hebt.
Lesco is sowieso niet paleo vanwege de tomaten en de paprika, maar ik ga 'm zeker een keertje maken, het klinkt erg lekker. Ik heb toevallig deze week paprika's in mijn bio-pakket, dus een goed idee voor het weekend, lekker makkelijk. Als het goed is gaat onze oudste (eindelijk) verhuizen, dan is het wel handig voor hongerige sjouwers een grote pan klaar te hebben staan.

Nee nu niet meer, maar toen de foto's voor de Allerhande werden geschoten was ik bijna 20 kilo zwaarder hoor. Lachen Blouse die ik aan had kon nog dicht. Net. Over de broek gedragen om te camoufleren, je kent dat wel. Lachen Waren allemaal zit foto's. Leuk met de kleindochters. Leuke herrinnering voor later voor ze. Opgetut worden door een visagiste en dan op de foto. Cool

Paleo is wel heel strikt he? Ik heb erover gelezen om uit te vinden wat het was. Voor mij iets teveel ge- en verboden moet ik zeggen. Ik vind al die 'verboden' dingen ook lekker gewoon. Erg blij
En ik wil niet zonder brood. Zou niet weten hoe ik nu op gewicht moest blijven zonder mijn boterhammetjes met roomboter...... Verward

Maar voor je verhuizers wel lekker denk ik. Met zilvervliesrijst of, zoals mijn kleindochters het eten, met volkoren pasta. Lach In het allerhande recept staat ook kaas voor eroverheen. Dat is niet origineel en ik doe het zelf ook nooit. Uitlachen Dat is mijnheer Heijn die extra ingredienten wil verkopen. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 4:32    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Ik geef helemaal niks om brood en aardappels, ik heb er ook altijd teveel last van gehad. En ik eet heerlijk en gezond, dus mij hoor je niet klagen. Jij weet als geen ander dat van je klachten af zijn het allerbelangrijkst is Erg blij en dat motiveert mij genoeg.
Bovendien smokkel ik wel hoor, ik eet soms tomaten (vers ben ik niet dol op, maar soep en saus wel!) paprika en kaas. En ik kan smokkelen zoveel ik wil want ik ben niemand verantwoording schuldig hè. Erg blij
Van yoghurt heb ik bijvoorbeeld geen last, dus dat eet ik ook weleens. En met Pasen heb ik minimatzes en -croissantjes gegeten.
Ik at met gok vrij vet en dat ging me toch een beetje tegenstaan, plus de restrictie van het kh uurtje. Dat kan ik nu loslaten, werkt beter voor mij.

Lesco lijkt me juist lekkerder zonder kaas, dat maakt het weer zo 'italiaans'. Lachen En je ziet er absoluut niet dik uit op die foto!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Vrij
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EKPW Dr Frank

Reageer met quote
Missy, wat een leuke foto!
Het recept gegoogled, ziet er lekker uit, voor mijn man met n voor mij zonder pasta, kan ook goed!
Heb jij oott Quinoa gegeten? Ik zie het bij mijn dochter in de kast staan, maar geen tabel met gegevens er op!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 11:28    

Reageer met quote
Nee, quinoa ken ik niet. Is het net zoiets als couscous misschien Vraag Misschien kan google uitkomst brengen? Eens kijken...........

http://www.naturecrops.nl/quinoa/wat-is-quinoa.html?gclid=CP_ZvsLcsLYCFfLLtAodhjkAJg

Hier vind je wat extra info. Weet niet of al die verhalen geen verkoop praatjes zijn natuurlijk. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 11:41    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ongeveer een half jaar voor het eerst quinoa gegeten. Smaakt goed. Wat neutralere smaak vergeleken met couscous.De natuurwinkel heeft verschillende soorten. Qua voedingswaarde vergelijkbaar met zilvervliesrijst, er zitten wel wat meer eiwitten in.
Hier is ook een en ander te lezen:
http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-quinoa/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 apr 2013 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Vrij
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EKPW Dr Frank

Reageer met quote
Missy en Nog Twee, bedankt voor de informatie!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2013 14:47    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Ik vind quinoa lekker hoor, ik gebruik het net als in rijst- en couscous gerechten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 apr 2013 17:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 51 van 1394