Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ik hoop dat je het kunt vinden, het was heel indrukwekkend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mrt 2013 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Het is zeker de moeite waard om te kijken missy.
Vannacht mag je weer werken zeker, gaat het verder goed met je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 mrt 2013 18:04    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Missy, uitzending gemist, nu gisteren, morgen zou je eergisteren moeten doen, is the Passon. ik kijk hem nu al weer zo mooi vond ik het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 0:07    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik moet zeker gaan kijken, maar het is er nog niet van gekomen helaas.............. en mijn zoon komt maandagmiddag en dan mee-eten, dus dan komt het er ook weer niet van. Verward Dinsdag is muziekdag, dus slaap ik altijd al te kort. Uitlachen Ik ga misschien woensdag ochtend even zoeken en kijken. Lachen

Ik heb ontbeten met varkenshaas in stukjes, gemberpoeder/kerrie erop. Roergebakken samen met Chinese groenten (lekker veel) en daarin wat uiensambal en santen. Beetje seroendeng eroverheen. smullen Zit er nog vol van eigenlijk. Erg blij

En in mijn tas zitten 3 rookkaas crackers, 3 boterhammen, 1 met oude kaas en 2 met pindakaas. Verder nog het fruit van gisteren (appel en sinaasappel) en een bakje magere kwark met frambosen voor tegen de ochtend. Dus de poes loopt met mijn lege maag niet weg. Cool

Ik heb mijn blikje weer gevuld met theezakjes, witte thee, zo lekker vind ik dat! En drink ook altijd een halve liter water tussendoor.

Morgenochtend vroeg (uur of 10.00) naar bed. Want zoon komt dus eten en dat wordt dan een lekkere rollade met champignons. Spinazie en een salade van komkommer, paprika en ijsbergsla met een kwark/mayo dressing zelfgemaakt. En voor de feestelijkheid, het is tenslotte Pasen nog, verse patat frites. mmmmmmm Daar neem ik ook wat van hoor. Erg blij En mijn echtvriend zei ook al, mmmmm lekker weer een keer!

Vanaf dinsdag dan maar weer verantwoord doen. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 0:53    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
groot gelijk Missy, met een feestdag mag je best een keer iets extras. die Passion he, als je hem vinden kunt op uitzending gemist, kan je dan niet opnemen voor als je tijd hebt om te kijken ?
goede nachtdienst gewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 2:38    

Reageer met quote
Ik kijk dan via de PC en ik geloof niet dat je het dan kunt opnemen............. maar je kunt nog van een hele poos geleden dingen terug zien, dus ik krijg het woensdag vast nog wel te zien hoor. Erg blij

Mijn nachtdienst schiet al weer op. Sommige bewoners kunnen moeilijk slapen om allerlei redenen, zo blijf ik nog lekker bezit. Lachen Dat is maar goed ook, want ik ben mijn e-reader vergeten mee te nemen. Dus niets te lezen voor tussendoor. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 apr 2013 4:25    

Reageer met quote
Zo is het alweer de 5e nachtdienst. Gaat snel zo mt die Paasdagen ertussendoor. Erg blij
Eerst geschrokken op de weegschaal................ afgevallen. Sip Daarna stevig ontbeten met rollade met champignonssaus, appelmoes (de spinazie had ik vergeten, stond nog hoog en was toen niet meer te redden. Schaam Schaam ) een lekkere gemengde salade van ijsbergsla, komkommer, paprika een uitje en knoflook met een dressing van magere kwark met wat fritesaus. Flink wat citroensap erdoor en kruiden. smullen En verse frietjes. Ik heb gesmuld hoor.

Mee naar het werk Paasbrood en 2 sneetjes volkorenbrood met oude kaas (30+) besmeerd met roomboter. Snoeptomaatjes voor tussendoor. Een appel en een banaan -die ga ik zo opeten- en een sinaasappel om uit te persen. Het sap doe ik door mijn kwark. En het nachthoofd kwam een ijsje brengen! Dat heb ik niet afgeslagen........

Was gezellig met mijn zoon. Hij zat op internet te zoeken voor een nieuw bed. Gaan we maandag als ik vrij ben maar eens shoppen. Lach Hij denkt aan een boxspring. Wel goed voor zijn rug denk ik. Dus dat wordt speuren en proberen en kiezen. Misschien ook even langs de Ikea gaan........... Uitlachen

De nacht is weer omgevlogen. Vandaag vroeg naar bed. Vanavond muziekvereniging en de kleindochters zijn er 's middags en blijven dan ook eten. Altijd leuk. En altijd het zelfde eten: Lesco. Lachen dat is volkoren macaroni met paprika tomaten saus met salami erin. Ze zijn er dol op. Vaste prik dus. Moet mjin echtvriend bij de lunch maar een salade maken voor zichzelf. Cool

En nu ga ik naar mijn fruit. Begin trek te krijgen van het getyp over eten. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 4:26    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
gezellig straks weer met de kleindochters en wat vliegt een week snel om he.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 11:30    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Haha, lekker gezond snoepen, fruit. Ik had deze week een ananas in mijn bio-pakket, heeft mijn pubertje vandaag schoongemaakt. Dus ik heb net heerlijk zitten smullen. Lachen

Gezellig hè zo met je zoon naar spullen zoeken.

Slaan je medicijnen aan Missy? Zonder al teveel problemen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 apr 2013 23:37    

Reageer met quote
Karin, de medicijnen slaan wel aan. Ik kan me nu prima redden weer. Erg blij Maar wel wat bijwerkingen. Ik heb een schimmeltje op mijn handen ineens. Mijn bronchitis speelt gelijk weer op. Mijn gwrichten zijn gevoelig, polsen en knieën. Sip En hoofdpijn ook............ Verward Maar of de hoofdpijn ook een bijwerking is? Ik kan het niet vinden.
Ik zal het echter met deze medicijnen moeten proberen vol te houden. Wat ze me anders gaan geven heeft nog veel meer nare bijwerkingen. Rollende ogen Dus dat wil ik liever niet.

ja, gezellig met mijn zoon weer. Hij komt regelmatig mee-eten. Zo houden we contact. En hij gaat met ons op vakantie (kamperen) altijd. Dat vind hij leuk. Erg blij En geen enkele van zijn vrienden houdt van kamperen. Tsja, dan maar met pa en moe op stap he? Lachen
In mei gaan we twee weekjes. Strakjes ga ik afspreken bij een camping in de buurt. Want ik moet regelmatig heen en weer. Voor hondensport, muziek en het ziekenhuis. Dus we gaan maar niet te ver weg. Lach Ach, als hij zich maar vermaakt. Dan vinden wij het allang goed. Cool

Ik neem elke nacht fruit mee. Ontbeten had ik met boerenkoolstamppot met worst. Keuze van de kleindochters. Weer eens wat anders dan Lesco. Lachen
In mijn tas het laatste paasbrood plus twee volkoren boterhammen met roomboter en oude (30+) kaas. 2 appels, lekker zoet. 6 snoeptomaatjes in een doosje voor tussendoor en 2 rookkaas crackers. En magere kwark met rozijntjes voor morgenochtend.
Als ik thuis kom neem ik dan nog een knackebröd, omdat ik mijn medicijnen niet op een lege maag mag nemen. Lach

Wat eet ik nu veel he? En dan was ik de paasdagen zelfs nog afgevallen........... onder de 57 gekomen. Geschokt Gelukkig gelijk weer een pondje eraan gegeten. Daarom vannacht die kaascrackers extra. Ik moet toch wat. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 apr 2013 2:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 50 van 1394