Auteur |
Bericht |
marianc Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24244 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
ik hoop dat je het kunt vinden, het was heel indrukwekkend _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mrt 2013 12:51 |
|
 |
|
 |
Aninlu Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 1358 Dieet: Ekpw, low carb Woonplaats: Gelderland
|
|
Het is zeker de moeite waard om te kijken missy.
Vannacht mag je weer werken zeker, gaat het verder goed met je? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 31 mrt 2013 18:04 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24244 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
Missy, uitzending gemist, nu gisteren, morgen zou je eergisteren moeten doen, is the Passon. ik kijk hem nu al weer zo mooi vond ik het. _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2013 0:07 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik moet zeker gaan kijken, maar het is er nog niet van gekomen helaas.............. en mijn zoon komt maandagmiddag en dan mee-eten, dus dan komt het er ook weer niet van. Dinsdag is muziekdag, dus slaap ik altijd al te kort. Ik ga misschien woensdag ochtend even zoeken en kijken.
Ik heb ontbeten met varkenshaas in stukjes, gemberpoeder/kerrie erop. Roergebakken samen met Chinese groenten (lekker veel) en daarin wat uiensambal en santen. Beetje seroendeng eroverheen. Zit er nog vol van eigenlijk.
En in mijn tas zitten 3 rookkaas crackers, 3 boterhammen, 1 met oude kaas en 2 met pindakaas. Verder nog het fruit van gisteren (appel en sinaasappel) en een bakje magere kwark met frambosen voor tegen de ochtend. Dus de poes loopt met mijn lege maag niet weg.
Ik heb mijn blikje weer gevuld met theezakjes, witte thee, zo lekker vind ik dat! En drink ook altijd een halve liter water tussendoor.
Morgenochtend vroeg (uur of 10.00) naar bed. Want zoon komt dus eten en dat wordt dan een lekkere rollade met champignons. Spinazie en een salade van komkommer, paprika en ijsbergsla met een kwark/mayo dressing zelfgemaakt. En voor de feestelijkheid, het is tenslotte Pasen nog, verse patat frites. Daar neem ik ook wat van hoor. En mijn echtvriend zei ook al, mmmmm lekker weer een keer!
Vanaf dinsdag dan maar weer verantwoord doen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2013 0:53 |
|
 |
|
 |

|
|
groot gelijk Missy, met een feestdag mag je best een keer iets extras. die Passion he, als je hem vinden kunt op uitzending gemist, kan je dan niet opnemen voor als je tijd hebt om te kijken ?
goede nachtdienst gewenst. _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2013 2:38 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik kijk dan via de PC en ik geloof niet dat je het dan kunt opnemen............. maar je kunt nog van een hele poos geleden dingen terug zien, dus ik krijg het woensdag vast nog wel te zien hoor.
Mijn nachtdienst schiet al weer op. Sommige bewoners kunnen moeilijk slapen om allerlei redenen, zo blijf ik nog lekker bezit. Dat is maar goed ook, want ik ben mijn e-reader vergeten mee te nemen. Dus niets te lezen voor tussendoor.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 01 apr 2013 4:25 |
|
 |

|
|
Zo is het alweer de 5e nachtdienst. Gaat snel zo mt die Paasdagen ertussendoor.
Eerst geschrokken op de weegschaal................ afgevallen. Daarna stevig ontbeten met rollade met champignonssaus, appelmoes (de spinazie had ik vergeten, stond nog hoog en was toen niet meer te redden. ) een lekkere gemengde salade van ijsbergsla, komkommer, paprika een uitje en knoflook met een dressing van magere kwark met wat fritesaus. Flink wat citroensap erdoor en kruiden. En verse frietjes. Ik heb gesmuld hoor.
Mee naar het werk Paasbrood en 2 sneetjes volkorenbrood met oude kaas (30+) besmeerd met roomboter. Snoeptomaatjes voor tussendoor. Een appel en een banaan -die ga ik zo opeten- en een sinaasappel om uit te persen. Het sap doe ik door mijn kwark. En het nachthoofd kwam een ijsje brengen! Dat heb ik niet afgeslagen........
Was gezellig met mijn zoon. Hij zat op internet te zoeken voor een nieuw bed. Gaan we maandag als ik vrij ben maar eens shoppen. Hij denkt aan een boxspring. Wel goed voor zijn rug denk ik. Dus dat wordt speuren en proberen en kiezen. Misschien ook even langs de Ikea gaan...........
De nacht is weer omgevlogen. Vandaag vroeg naar bed. Vanavond muziekvereniging en de kleindochters zijn er 's middags en blijven dan ook eten. Altijd leuk. En altijd het zelfde eten: Lesco. dat is volkoren macaroni met paprika tomaten saus met salami erin. Ze zijn er dol op. Vaste prik dus. Moet mjin echtvriend bij de lunch maar een salade maken voor zichzelf.
En nu ga ik naar mijn fruit. Begin trek te krijgen van het getyp over eten.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2013 4:26 |
|
 |
|
 |

|
|
gezellig straks weer met de kleindochters en wat vliegt een week snel om he. _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2013 11:30 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Haha, lekker gezond snoepen, fruit. Ik had deze week een ananas in mijn bio-pakket, heeft mijn pubertje vandaag schoongemaakt. Dus ik heb net heerlijk zitten smullen.
Gezellig hè zo met je zoon naar spullen zoeken.
Slaan je medicijnen aan Missy? Zonder al teveel problemen? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 apr 2013 23:37 |
|
 |

|
|
Karin, de medicijnen slaan wel aan. Ik kan me nu prima redden weer. Maar wel wat bijwerkingen. Ik heb een schimmeltje op mijn handen ineens. Mijn bronchitis speelt gelijk weer op. Mijn gwrichten zijn gevoelig, polsen en knieën. En hoofdpijn ook............ Maar of de hoofdpijn ook een bijwerking is? Ik kan het niet vinden.
Ik zal het echter met deze medicijnen moeten proberen vol te houden. Wat ze me anders gaan geven heeft nog veel meer nare bijwerkingen. Dus dat wil ik liever niet.
ja, gezellig met mijn zoon weer. Hij komt regelmatig mee-eten. Zo houden we contact. En hij gaat met ons op vakantie (kamperen) altijd. Dat vind hij leuk. En geen enkele van zijn vrienden houdt van kamperen. Tsja, dan maar met pa en moe op stap he?
In mei gaan we twee weekjes. Strakjes ga ik afspreken bij een camping in de buurt. Want ik moet regelmatig heen en weer. Voor hondensport, muziek en het ziekenhuis. Dus we gaan maar niet te ver weg. Ach, als hij zich maar vermaakt. Dan vinden wij het allang goed.
Ik neem elke nacht fruit mee. Ontbeten had ik met boerenkoolstamppot met worst. Keuze van de kleindochters. Weer eens wat anders dan Lesco.
In mijn tas het laatste paasbrood plus twee volkoren boterhammen met roomboter en oude (30+) kaas. 2 appels, lekker zoet. 6 snoeptomaatjes in een doosje voor tussendoor en 2 rookkaas crackers. En magere kwark met rozijntjes voor morgenochtend.
Als ik thuis kom neem ik dan nog een knackebröd, omdat ik mijn medicijnen niet op een lege maag mag nemen.
Wat eet ik nu veel he? En dan was ik de paasdagen zelfs nog afgevallen........... onder de 57 gekomen. Gelukkig gelijk weer een pondje eraan gegeten. Daarom vannacht die kaascrackers extra. Ik moet toch wat.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 03 apr 2013 2:22 |
|
 |
|
|