Auteur |
Bericht |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Slimme honden... die weten precies wanneer ze bij wie moeten zijn!
Marian beterschap!
Laatst aangepast door Kaatje op za 23 mrt 2013 21:24, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 mrt 2013 21:11 |
|
 |
|
 |
marianc Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24244 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
ja , wat was het koud. zelfs in dat kwartiertje, koude oostenwind kwam vanaf de maas. dadelijk met krant en ipad en theepot met warm water en zakjes, sterrenmint en zoethout, warm op de bank.
fijne avond. _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 mrt 2013 21:20 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37377 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Soepballetjes krijgen ze niet hoor. Daar zit immers zout en aardig wat kruiden in. Maar ze krijgen soms wel een klein stukje jonge kaas. Als wij klaar zijn met eten.
ja het was gemeen koud vandaag. En volgens de weerberichten blijft het nog wel een paar dagen zo.
Ik wil lente, zon en lekker in de tuin............. Getver die koude. Heb nu wel genoeg winter gezien voor 1 jaar.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 mrt 2013 23:55 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37377 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Vandaag was een koud buiten dagje. Brrrrr.
Ik had ontbeten met twee Wasa vezelijk knackebröd met 20+ kaas en light-jam.
Toen naar de hondenclub. Daar heb ik een wittebrood tosti geitenkaas/honing/spinazie gegeten en een half bakje patat (gedeeld met mijn echtvriend), dat hadden ze teveel gebakken, dus hebben wij ons er maar over ontfermd.
Het was reuze koud dus ik denk dat we dat wel verstookt hebben om warm te blijven.
Eenmaal thuis hebben we een kop soep gegeten. Die was nog over van gisteren. Groentensoep met rundvlees balletjes.
En als avondeten uitgebakken mager speklapje met rode bietjes. Daar had iemand het hier over een paar dagen geleden en daar had ik ineens zo'n zin in toen.
Nu zit ik aan de koffie bij wijze van dessert. Ik ga vroeg naar bed denk ik. Morgenochtend heel vroeg al moet ik de auto naar de garage brengen. En dan blijf ik bij mijn vader tot de auto klaar is.......... die woont in het dorp van de garage. Vind mijn vader wel gezellig als ik hem een dagje kom vervelen.
Ik hoop maar dat die snijdende wind wat wil gaan liggen! Morgenavond weer GG-training met mijn oudje immers.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 20:34 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 24244 Dieet: koolhydraat arm Woonplaats: brabant
|
|
knap hoor, toch naar buiten voor de hondensport.
mocht zon frietje echt wel. zou toch zonde zijn
om weg te gooien. zo zijn wij niet opgevoed toch
ja en het wordt morgen weer heel koud  _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 21:11 |
|
 |

|
|
Vroeg naar bed komt er niet van. Mijn man ging toch maar vanavond mijn belasting aangifte doen........... *zucht* en hij heeft altijd ruzie met DigiD........... Dus dat wordt vast weer een latertje. Het doet ook niet veel goeds voor zijn humeur trouwens. Ik doe net of ik heel druk ben. Laat hem maar rommelen. Ik hoor wel als hij zover is.........  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 21:35 |
|
 |

|
|
sterkte _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 21:41 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Tactiiiiisch....  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 23:11 |
|
 |

|
|
Nou, het is nog meegevallen dus. Klaar!!! Kan ik zo toch nog bijtijds naar bed gaan.
Heb van de stress toch nog een paar stukjes bittere chocolade gegeten. Nou ja, voor mij is dat nu niet meer zo erg.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 23:15 |
|
 |

|
|
bittere chocolade geen zout weinig kh.
truste Missy _________________ Op verzoek gesloten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 mrt 2013 23:18 |
|
 |
|