Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ja wel een beetje veel gesnoept. belangrijk was, je had een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer. Net gewogen: 57,4 kilo. Geschokt Dus het is me niet gelukt om boven de 58 kilo te komen. Verward

Net ontbeten met een kopje uiensoep en een bordje Lesco (volkoren macaroni met tomatensaus en paprika met salami) dat over was van gisteren.

Mee naar mijn werk neem ik een kopje uiensoep, een appel en een banaan en een bakje kwark met zacht diepvries fruit. En natuurlijk 2 volkoren boterhammen met roomboter en pindakaas.

Zo meteen manlief wegbrengen en daarna met mijn oude Missy naar de training. Gelukkig is het droog. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Goed op jezelf passen hoor, doe jij maar lekkere dingen eten, kan geen kwaad bij je. Fijne training vanavond. Anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 20:19    

Reageer met quote
Lief dat je dat zegt Anna. Lach Maar ik wil ook niet terugvallen in mijn oude eetpatroon (ofwel snoepen snoepen snoepen en onverstandig eten......) en dan uiteindleijk straks misschien weer meer dan 75 kilo wegen he? Daar heb ik in 2012 niet zo'n omslag in mijn levenspatroon voor aangebracht. Lachen Dus ik eet wel goed, en veel meer ook, maar probeer het toch verstandig te houden met niet meer dan 80 - 100 gram khd per dag (en dat is echt veel hoor!) en die haal ik dan bij voorkeur uit volkorenbrood of pasta en fruit. Gezond en lekker.

Zondag was echt een erge snoepdag, met al die heerlijkheden bij de jachtdag.......... en dat heb ik moeten bezuren want vandaag was ik zo opgeblazen en een buikpijn dat ik had. Heb extra medicijnen moeten nemen om mijn darmen rustig te krijgen weer. Rollende ogen Dat wil ik toch ook niet. Dan voel ik me ook niet lekker in mijn vel he? Erg blij

Dus vannacht doe ik het met fruit maar weer en een extra kopje soep. Ook lekker en een stuk gezonder vermoed ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 20:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik bedoelde ook niet dat snoepen, maar het fruit en eens wat gezondere extra's. Lekker kopje soep, hm, dat gaat erbij mij ook wel in. Doe ook nog wel eens soepgroenten roerbakken en dan 2 geklopte eieren erbij, langzaam laten stollen, goed gevulde omelet.
Las dat je een recept hebt van een zelfgemaakte bounty, heb je dat ergens geplaatst? Lijkt me lekker, hm.
Het is inderdaad wel zo, dat als je teveel eet, je het wel merkt aan je lijf, dus let je wel op met wat je doet(eet), anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 21:17    

Reageer met quote
Dat recept staat bij de Low Carb recepten, onder https://www.weegclub.nl/forum/low-carb-tropische-verrassing-t41786.html kun je het vinden Anna.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mrt 2013 22:43    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ik ga ze morgen maken die kokosbonbons Erg blij
te gek Missy dat het je niet lukt om de 58 te bereiken.
mss nadat je bij de arts bent geweest. als je weet wat je moet gaan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mrt 2013 0:25    

Reageer met quote
ja, dat hoop ik ook. Maar het goede nieuws was dat ik toch een onsje bijgewonnen had. Erg blij

Nu op mijn werk had ik veel trek. Dus nog extra 2 beschuitjes met oude kaas gegeten. En ik neem zo nog mijn soepje. Was ik niet aan toe gekomen nog. Verward

Beetje een heen en weer nachtje deze. Uitlachen Over een half uurtje begint het ochtendsprintje weer. Cool Dus nog net tijd voor die soep en een appeltje. smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mrt 2013 5:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mmmm, een tropische verassing, ben benieuwd. Straks even lezen voor de benodigheden,morgen of donderdag maken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mrt 2013 19:45    

Reageer met quote
Omdat manlief met de auto naar de garage was heb ik alleen ontbeten. Met 2 volkoren boterhammen met gebakken ei met kaas. En toen naar de muziek gegaan.

Mijn warme eten had ik meegenomen. Niet erg khd arm, maar goed, dat moet bij mij wel kunnen nu. Ik had hindoestaanse roti mee (kant en klaar Schaam Schaam ) en een appel en een banaan en mijn eeuwige magere kwark voor tegen de ochtend.
Was best lekker, ik had het lang niet gegeten natuurlijk. Erg blij
Heb nu wel een heel erg 'vol' gevoel alleen.
Dus mijn fruit nog niet genomen. Ga ik zo toch maar doen. Voor de extra vitamientjes he. Lach

De nacht schiet nu lekker op gelukkig. Kan ik straks naar bed. Ik zit steeds zo te gapen. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mrt 2013 5:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 42 van 1394