Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik heb heel lekker geslapen. Wel 8 uur lang! Erg blij Tussendoor even op de wekker gekeken en gedacht; ik kan nog lekker even blijven liggen. Lachen

Is wel goed ook, zit ik direct in mijn ritme. En zondag heb ik een onderlinge proef op de jachthondenschool, dus dan slaap ik ook al minder vrees ik.

Heb net ontbeten met een rundergehaktballetje en rode kool met appeltjes en een aardappeltje erbij.

En bij de koffie een eigengemaakt bonbonnetje van bittere (79%) chocolade met mascarpone en stevia en stukjes hazelnoot. Nu zijn ze op. Moet ik eerst weer nieuwe maken. Lachen

Naar het werk neem ik een avocado mee, voor op 2 sneetjes volkoren brood met roomboter. Doe ik zout en peper op. smullen En ik neem een appel en druiven mee. En een banaan. Oh en mijn kwark natuurlijk.
Dat moet wel genoeg zijn toch?

Morgenochtend neem ik dan nog 2 knakcebröd met kaas en roomboter voor ik naar de training van de beginners ga. (Ik sta voor de trainer op de bak). En dan kan ik daarna zo weer mijn mandje in. Lach

Maandag weegdag, ik ben benieuwd hoor. Rollende ogen Ik ben van de week even boven de 58 kilo geweest, goed he? Lach Ik eet me ongans hoor. Maar wel verstandige dingen zoveel mogelijk. Want ik wil niet terugvallen in mijn oude patroon. Ook niet vanwege mijn man, die zo mooi is afgevallen immers. Hij zit nu net onder de 83 kilo. Super toch? Vanaf 109 immers. Duim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mrt 2013 22:50    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
dus zo uit je werk naar de training. eigenlijk net als mensen die overdag werken en dan savonds......
zou mooi zijn als je niet meer afviel.
klinkt lekker die bonbons van je. ik had net weer een reepje 87 % van de Aldi. ik geloof dat ik vier repen in voorrad heb, netjes buiten mijn blikveld Sip ik geloof dat ik er al langer als een week geen genomen heb. het mag van mijzelf ook alleen maar savonds evt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 0:01    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
marianc schreef:
dus zo uit je werk naar de training. eigenlijk net als mensen die overdag werken en dan savonds......
zou mooi zijn als je niet meer afviel.
klinkt lekker die bonbons van je. ik had net weer een reepje 87 % van de Aldi. ik geloof dat ik vier repen in voorrad heb, netjes buiten mijn blikveld Sip ik geloof dat ik er al langer als een week geen genomen heb. het mag van mijzelf ook alleen maar savonds evt.

Hier komt de bekentenis ihihihi
Wist je dat......
Ik 2 repen van die zalige repen, melkchocolade met hele hazelnoten, aan mijn kant onder het bed heb liggen hahaaha Lachen
En dat die daar al ruim 2 maanden liggen Uitroep
Nou ik wil je wél verklappen dat ik váák op het breekpunt heb gestaan hoor ahahahaha
Breekpunt, van de chocolade dan hoor, niet die van mezelf Lachen
ja, ze zijn dan oik erug lekker smullen
Maar ik ga er net zo lang van af blijven tot ik 15 kilo ben afgevallen Idee
Dus voorlopig, liggen die repen er nog wel een poosje Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 0:37    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
knap hoor, die verleiding zo dichtbij. jij houdt dus van sm Lachen
mijn repen liggen bovenin de buffetkast in de kamer. bij mijn "goeie" servies. dat ik dus nooit gebruik. ja, eens oer jaar in de vaatwasser. voor 50 jaar terug he, toen ik verkering had, spaarde je de uitzet bij elkaar. daaronder een " daags" servies, was saksisch blauw. en bij onze verloving kregen we een " goed" servies. van mijn ouders. voor feestdagen, communie, kerst enz.
ik denk niet dat dat servies 50 keer gebruikt werd.. nu helemaal niet meer. ik gebruik altijd mijn daags servies, ook op zon en feestdagen. en bij heel speciale gelegenheden, zoals wanneer ik 70 ga worden, heb ik een catering en die bezorgen ook het servies. nu moet ik eind april, mijn kasten leeg hebben. gaat alles schoon in verhuisdozen voor een week. we krijgen de stukadoor in huis voor een nieuw plafond. gaat daarna het servies weer de kast in tot de volgende afwasbeurt Sip
en als ik er niet meer zal zijn, denk ik dat mijn kinderen mijn zo tere porceleinen , wit met grijze aren en een zilverrandje (niet in magnetron) naar de kringloop brengen. zo goed als nieuw Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Marian, ik heb bij de Xenos van die siliconen chocovormpjes gekocht (zien eruit als piepkleine muffin-vormpjes).

Dan smelt ik pure chocolate in een glazen bakje in de magnetron (niet laten koken he) en dan wat mascarpone erbij en ook laten smelten. Stevia naar smaak toevoegen en erdoor wat je lekker vindt. Kokos of nootjes. En dan die dikke massa in de vormpjes in de koelkast laten opstijven. Ik neem er niet veel van. Ze staan er eigenlijk voor mijn man. Mag hij er 1 per dag pakken. Lachen En omdat er zo weinig staan (ik heb maar 6 van die vormpjes) kan hij zich ook niet te buiten gaan. Dat valt op he. Gemeen Hij heeft nog altijd moeite zich te matigen met extra's. Geef hem een zakje noten en hij eet het leeg............... nou ja, toch beter dan chips en koek en belgische bonbons. Want dat nam hij vroeger. En dan ook niet matig. Huil huil Hij was niet voor niks bijna 110 kilo. Rollende ogen smullen Echt een door-eet-eter is hij. Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:13    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
ik hen nog nooit mascarpone gekocht of gegeten denk ik.
klinkt heel lekker maar ik geniet al van mijn stukje puuuuure chocolade. eet ik een paar nootjes
nog erbij. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:26    

Reageer met quote
marianc schreef:
knap hoor, die verleiding zo dichtbij. jij houdt dus van sm Lachen
mijn repen liggen bovenin de buffetkast in de kamer. bij mijn "goeie" servies. dat ik dus nooit gebruik. ja, eens oer jaar in de vaatwasser. voor 50 jaar terug he, toen ik verkering had, spaarde je de uitzet bij elkaar. daaronder een " daags" servies, was saksisch blauw. en bij onze verloving kregen we een " goed" servies. van mijn ouders. voor feestdagen, communie, kerst enz.
ik denk niet dat dat servies 50 keer gebruikt werd.. nu helemaal niet meer. ik gebruik altijd mijn daags servies, ook op zon en feestdagen. en bij heel speciale gelegenheden, zoals wanneer ik 70 ga worden, heb ik een catering en die bezorgen ook het servies. nu moet ik eind april, mijn kasten leeg hebben. gaat alles schoon in verhuisdozen voor een week. we krijgen de stukadoor in huis voor een nieuw plafond. gaat daarna het servies weer de kast in tot de volgende afwasbeurt Sip
en als ik er niet meer zal zijn, denk ik dat mijn kinderen mijn zo tere porceleinen , wit met grijze aren en een zilverrandje (niet in magnetron) naar de kringloop brengen. zo goed als nieuw Lachen

ja ik hou wel van sm.... dat staat toch voor: Schoon Matras Vraag Lachen
Als mijn mannetje namelijk chocolade eet in bed..... dan zitten er de volgende morgen van de vage bruine vlekken in het onderlaken, en op zijn rug hahahaha Uitlachen
Vroeger zat mijn kantje van het matras onder de koekjes kruimels en chocolade vlekken Geschokt
Had ie afgekeken van Ernie van Sesamstraat ahahahaha
Die ging óók bij Bert in bed liggen.....
Anders had Ernie last van al die koekkruimels na het koekjes eten in zijn eigen bed ahahahaha Lachen
ja wérkelijk, die aflevering bestaat écht Uitroep Uitroep Uitroep
Ik heb werkelijk helemaal in een deuk gelegen hier Lachen
Hé, nu begrijp ik jou eindelijk mannetje, jij bent gewoon Ernie in vermomming Grap
MAARRR NU ga ik écht slapen hoor, en das géén grap Lach
Truste Marian Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:26    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Marian, ik heb bij de Xenos van die siliconen chocovormpjes gekocht (zien eruit als piepkleine muffin-vormpjes).

Dan smelt ik pure chocolate in een glazen bakje in de magnetron (niet laten koken he) en dan wat mascarpone erbij en ook laten smelten. Stevia naar smaak toevoegen en erdoor wat je lekker vindt. Kokos of nootjes. En dan die dikke massa in de vormpjes in de koelkast laten opstijven. Ik neem er niet veel van. Ze staan er eigenlijk voor mijn man. Mag hij er 1 per dag pakken. Lachen En omdat er zo weinig staan (ik heb maar 6 van die vormpjes) kan hij zich ook niet te buiten gaan. Dat valt op he. Gemeen Hij heeft nog altijd moeite zich te matigen met extra's. Geef hem een zakje noten en hij eet het leeg............... nou ja, toch beter dan chips en koek en belgische bonbons. Want dat nam hij vroeger. En dan ook niet matig. Huil huil Hij was niet voor niks bijna 110 kilo. Rollende ogen smullen Echt een door-eet-eter is hij. Grap

Ow Missy, maar das ook eigenlijk te-lekker smullen
Ik had het gisteren ook weer gemaakt....
Maar helaas wél het gehele bakje mascarpone kaas, met de hele bubs er doorheen in 1x naar binnen gelepeld Schaam Schaam
En néé hoor, daar wordt ik niet eens misselijk van Sip
Ach ja, soms zit het mee, en soms zit het tegen aahahaha Lachen
Volgende keer beter Idee
Werkse Missy Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:29    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
ja nu rap je bed in, dadelijk zijn je kussentjes weer kou.
welterusten.
vroeger, toen de jongens nog geen pubers waren, maakten ze als verrassing wel eens ontbijt voor ons allemaal. picknikten we met zn vijven in ons bed. boterhammen met hagelslag, kon ik ook zorgen na afloop voor sm, schoon matras Erg blij
ons bed was toen 130 breed.
elke morgen lagen we er met vijf in. lepeltje lepeltje, anders lukte het niet. later, veel later kochten we een heel groot dubbelbed. heb ik nu nog Sip . zeiden de jongens, waarom nu, nu we niet meer bij jullie in bed kruipen. ja zei ik, denk eens na, met zon groot bed waren jullie er mss nooit geweest. zagen ze de humor wel van in.Trouwens, in die tijd he, met jongetjes van 8, 7 en 3 jaar, kwam ik snachts boven, lagen ze al te slapen in ons bed. droeg ik ze ieder terug naar hun eigen bed.
en nu....slapen hun zoontjes regelmatig bij mij....zijn dol op mijn verhalen van, toen pappa klein was Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 1:41    
Vrouw Weeggegevens   Vrij
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EKPW Dr Frank

Reageer met quote
Met verjaardag of moeder-vaderdag, maakten de kinderen voor ons een ontbijtje op bed met beschuitjes met suiker, sapje en een eitje!
Nou die suiker, wat een rot gevoel om daarin te liggen, we stofzuigden de boel, maar stiekumweg lag er 's avonds toch nog wat van in de bed!!

Lekker die bonbonnetjes Mispa, ik heb ze wel eens gemaakt met cacao, kokosolie en kokos, maar deze moet ik ook eens proberen!

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 mrt 2013 16:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 40 van 1394