Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou, dat is ook raar, van die tabletjes niet zoveel gemerkt. Beetje buikkrampen alleen, maar ja, die heb ik nu al maanden, dus dat vind ik dan niet meer noemenswaardig.

Heb stevig ontbeten (gebakken eieren met spek en zuur en daarbij 3 volkoren boterhammen) en nu staat het warme eten op. Kipfiletjes met sperciebonen en een aardappeltje.
Vanavond een kippensoepje met een beschuitje. En dan movipreppen vanaf 18.00........... Jammeren

Jammer dat het vandaag niet zo zonnig was. Ben niet meer aan de tuin toegkomen. Vrijdag maar weer zien.
Als we het weerbericht moeten geloven komt zondag de winter nog even terug. koud Vraag Daar ben ik helemaal niet blij mee. Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 16:14    
Vrouw Weeggegevens   Asta 1951
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Dr.Frank

Reageer met quote
Hoi Missy,
Inderdaad de drank is het ergste. De laatste liter heb ik kokhalzend naar binnen gewerkt. Blaaaah! Boos
Krijg je een roesje? Dat is hier standaard tegenwoordig. Je mag het wel weigeren hoor Uitroep maar dat doen we maar niet.

Mijn man wel hoor, maar ja die is ook zo stoer! Ahum Lachen
Ik wens je alvast veel sterkte morgen. Hoe laat moet je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 16:55    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Gek dat het nog niet begon missy, dan moet de drank dus zijn werk doen vanavond en vannacht. Sterkte ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 17:18    

Reageer met quote
Inmiddels ben ik al 5 keer geweest. Geschokt En de moviprep moet dus nog.
Zit nu aan mijn galgenmaal; een kopje kippensoep met een droge beschuit. smullen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 18:34    
Vrouw Weeggegevens   Emilie

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ow arme Missy Sip
Sterkte hoor lieverd Verward
Als morgen alles achter de rug is mag je vast wat lekkers pakken toch Vraag
Je zal dan wel zo verschrikkelijk leeg zijn Sip
Veel sterkte morgen dus...
Liefs, Emilie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Vrij
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EKPW Dr Frank

Reageer met quote
Vervelend Missy, ik hoop dat morgen resultaat opleverd!(ik bedoel dus het obderzoek) Verward

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 19:56    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Missy: ik zal aan je denken morgen. Je klachten doen mij denken aan gluten-allergie... Is vervelend, maar er is mee te leven.. Enfin, hopelijk krijg je morgen te horen wat er aan de hand is.. Tegen een vriendin zei men destijds: de 24 uur vóór het onderzoek is erger (lastiger) dan het onderzoek zelf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 0:45    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Zal wel een slapeloze nacht worden. Sterkte morgen meis !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 1:00    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hou je taai meid... ik hoop dat het meevalt. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 10:49    

Reageer met quote
Zo deze dag heb ik maar gehad gelukkig. Het viel wel mee ondanks dat ik geen roesje heb gekregen maar alleen pijnstilling. Ik moest zo nu en dan draaien, van zij naar rug en terug, dus dat ging beter als ik bij mijn positieven was. Lach
Darmen zagen er mooi uit, nu wachten op de uitslag van de biopten en het bloedonderzoek. Ik heb over ruim twee weken een afspraak staan.

Gegeten heb ik de hele dag niet. Tot na het onderzoek. Toen kon ik brood krijgen in het ziekenhuis. 1 sneetje bruin brood met kaas genomen met een kop thee en een glas sap (dat heb ik door mijn man laten opdrinken die naast mijn uitslaapbed moest wachten tot ik weg mocht).
Daarna zijn we samen een lekkere Vlaamse friet gaan eten en hebben een broodje döner kebab kip mee naar huis genomen. Want zin om te gaan koken hadden we niet meer. Was erg lekker, ik zat helemaal propvol! smullen

Vanavond alleen maar veel gedronken, ik had heel veel dorst ook. En nu ben ik toch wel heel moe. Dus ga naar bed. Morgen weer een nieuwe dag met een nieuw verhaal. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mrt 2013 22:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 34 van 1393