Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik zeg niets meer over te weinig eten Lachen Jij bewijst hiermee het tegendeel. Leuke hobby heb je en daarbij ook altijd buiten.
Maar wanneer slaap je dan?
Ik heb de crackers met sesamzaad en lijnzaad en sesamzaad en water gemaakt. Moest wel twee keer zo lang in de magnetron, mss had ik teveel water. Maar ze zijn superlekker, met kaas, milnernextra gerijpt , 30 plus dus. Heel bros en knapperig.
Morgen maak ik met ei erbij. Kijken wat ik het lekkerste vind en komende week even gemengde pitten halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 0:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Marian, ik val niet af door te weinig eten. Ik val af door mijn darmen denk ik. Eet juist extra veel de laatste tijd.
Alleen nog steeds een beetje voorzichtig met de khd. Dus alleen de langzame soorten als in volkorenbrood en zo.

Die sinaasappels in mijn werktas heb ik geruild voor een appel en een banaan overigens. En in de kwark heb ik nog wat rood fruit uit de diepvries gedaan (bosvruchten).

Ik ga zo alvast een boterham eten. Krijg honger. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 1:47    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
En ik krijg slaap ;-).
Goede wacht Missy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 2:28    

Reageer met quote
Geschokt Ik hoop wel dat je vandaag dan een beetje uitgeslapen hebt.......... half twee. Geen wonder dat je slaap kreeg. Rollende ogen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 10:28    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Ik ga nooit eerder naar bed. Mijn streven is 1 uur.
Meestal maakt max me om een uur of negen wakker.
Hij zit in de bench in de hal, ik boven en dan begint ie heel zacht te piepen. En ik heb aan 7 uur slaap al ruim voldoende,
Ik ga dadelijk een foto van max in m'n dagboek zetten, hoe hij er gisteravond weer bij lag Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mrt 2013 12:23    

Reageer met quote
Ontbeten heb ik gisteren avond met een kom beter gevulde groentensoep die mijn echtvriend had gemaakt, erg lekker was het.

Mee naar het werk maar liefst 4 (!) volkoren boterhammen. Met halvarine en 48+ kaas, van die hele oude smullen en leverworst.

Een appel en 2 bananen voor tussendoor en een bakje magere kwark met een drupje stevia voor om een uur of 6.00 dan heb ik altijd trek.

Zo kom ik de nacht wel door. Strakjes weer lekker flyball trainen, maar nu met mijn eigen hondjes. Erg blij Nu het weer beter wordt heb ik er ook veel meer zin in.
Dat wordt weer een latertje met slapen dus. Maar wel op tijd eruit, want mijn zoon komt snert eten. mmmmmmm Gezellig! ik ga er wat brood bij nemen ook.

De nacht zit er al weer bijna op. Ik ga aan de slag maar weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 5:50    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Lekker he die oude kaas. Mijn lievelingskaas was altijd old amsterdam. Een goede vervanger is de milner extra gerijpt, 30 plus. Ik weet het, eigenlijk te zout. Je ziet het zelfs op de kaas he maar jonge kaas lust ik echt niet.
Gisteravond is hier de laatste kop snert gegeten. Ik geef ook altijd mijn jongste zoon een pannetje mee, zei oudste schoondochter en wij dan? Met een lach want ze lust niet maar mijn zoon wel. Heb ik later gebeld, kom maar halen. Kwam ie van tennis af, moest nog eten,hij was koud en was erg blij er mee. Dus voortaan een nog vollere pan koken. Ik heb nog voor 1 keer vlees ervoor in de diepvries. En dan wordt het voorjaar
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 12:40    

Reageer met quote
ja, nu wordt het snel te warm voor snert. Dan maken we straks weer linzensoep of verse tomatensoep. Ook uiensoep lust ik altijd. smullen

Net op de training nog een tosti gegeten. Wel witbrood, maar ik had trek. En nu ga ik naar bed. Anders wordt het veel te laat. Bedliefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 13:38    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Wat voor soort honden doen de flyball opleidingen, ben wel benieuwd. Werkse voor straks, groetjes anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 20:43    

Reageer met quote
Aninlu, iedere hond kan flyballen (teckels niet, die moet je niet laten springen met die lange ruggetjes) die over een horde van minstens 25 cm hoog kunnen springen en die van spelen met de baas en balletjes houden. Erg blij
In onze teams zitten; poedel, labrador, kelpie, jack russell, weimaraner, border collies, australian kettledogs, rasloze honden. En nu vergeet ik er vast nog een stel. Lachen
De honden springen de hoogte van de kleinste hond in de run. Dus ook kleinere hondjes kunnen meedoen.
Er zijn wedstrijdteams en recreanten teams. Ik vind het (was het je al opgevallen?) een superleuke hondensport. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mrt 2013 22:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 31 van 1394