Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Francisca
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Je hebt wel veel door te maken met je lichaam. Heel veel beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou, ben geweest. Vriendelijke arts, heel open! Vond het grappig dat ik wilde laten uitsluiten dat ik mijn moeders kwaal niet had. Hij dacht oveirgens dat ik wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Het komt weinig voor, maar bij hun op de poli toch met enige regelmaat. Dus nu voor 7 maart een darmonderzoek Rollende ogen niet fijn maar wel nodig. En ze nemen gelijk de biopten die nodig zijn om die ziekte uit te sluiten. Lach En kijken ondertussen ook naar wat er nog meer aan de hand zou kunnen zijn.
Morgen ga ik eerst voor een bloedonderzoek, dat was nog niet gedaan. En moet ik ook de laxans ophalen die ik voor het onderzoek moet nemen.......... 2 keer een liter plus 2 keer een liter heldere vloeistof. overgeven Ik hoop dat ik het wegkrijg........... En dan mag ik ook mijn diarrhee remmers niet meer nemen twee dagen van te voren. Dus het onderzoek is op donderdag, maar ik wil dan op woensdag ochtend al uit de nachtdienst komen, want dan ga ik natuurlijk al leeglopen helemaal vanzelf, nog voor al die laxans.................. WC WC WC Geschokt Daar zie ik nog meer tegenop dan tegen het onderzoek, waar ik ook al niet zo blij mee ben. ohhh Maar goed. Over een paar weken heb ik het ergste dan gehad.

Heb vandaag een ijsje gegeten na het eten. En ja hoor, mijn man nam ook............... Heel heel boos Dat bedoel ik, hij sneuvelt gauw. Daarom ga ik maar proberen mijn extra's bij de maaltijden en in fruit te nemen. Cool Dat is minder moeilijk voor hem.

Ben nu wel veel wakkerder. Ga zo toch maar even mijn zoon naar huis brengen. Heel voorzichtig. Anders moet hij helemaal met de bus. Vind ik ook weer zo sneu. Hij moet morgen ook werken immers. Ik vertel het gewoon niet aan mijn man. Schaam Schaam Als hij niks vraagt, dan zeg ik ook niks. Stom lachje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 22:35    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat leegmaken van de darmen met die vloeistof is inderdaad geen pretje..Het onderzoek zelf stelt, in verhouding, niks voor. Ze laten je nog wel lang wachten, vind ik. Ik hoop voor je, dit de resultaten van het onderzoek gunstig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 23:07    

Reageer met quote
Fijn dat de weegclub weer online is. Ik heb mijn dieet-vriendinnen en mijn dagboekje gemist hoor.

De laatste 2 dagen netjes gegeten. Ik heb een grote pan snert gekookt van magere varkenslappen en met lekker veel groenten en een magere rookworst erin. Twee dagen van gegeten en nog wat in de vriezer gezet.
Maar vandaag had ik toch zo'n zin in iets lekkers. En mijn man heeft mij verwend door dingen mee te brengen uit de winkel die ik erg lekker vind (negerzoenen en dropjes) omdat hij vind -en daar zit wat in ook- dat ik teveel ben afgevallen.

Ik heb gesnoept en genoten. Maar vanaf morgen toch maar weer verstandiger eten. Een extra stukje fruit of een extra boterham is gezonder immers. Lach

Morgen weegmoment. En dat na een snoepdag als vandaag....... het zal mij benieuwen. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 21:56    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Heerlijk zon snoepdagje en zo lief van je man, vooral omdat hij ook lijnt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 22:21    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lachen Blij dat je weer online bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 feb 2013 23:45    

Reageer met quote
Nou, dat is vervelend. Had een heel verhaal neergezet. Floeps weg. Ik neem aan dat je het gelezen had Karin? Dan hoef ik het niet overnieuw neer te zetten. Uitlachen

Ik was ondanks erg snoepen op zondag toch nog 2 ons afgevallen.
Maar het was al minder erg dan een paar dagen eerder, dus ik ga gewoon door met verkeerd eten. Tot ik weer rond de 59 kilo zit. Lachen Lachen Lachen

Nee hoor. Zo erg ben ik niet.
Morgen weer verder maar. Even kijken of e.e.a. nu wel blijft staan. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 0:00    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Helaas niet, 't ging over mijn vraag van je mogelijk erfelijke darmaandoening neem ik aan?
Er is werk aan de winkel geweest en daardoor weer een paar uur weggetoverd vandaag, jammer hè. Het zal nog wel een paar keer gebeuren vrees ik, er moeten nog kinderziektes uit met de nieuwe server. Naja, niks aan te doen.

Ik vind het fijn om ook in andere zaken support te krijgen... heb een moeilijke dag gehad en dan doet jullie steun wel heel erg goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 0:04    

Reageer met quote
Nou, dan ga ik nog maar even niet al te lange verhalen hier posten. Lachen Beter maar even kort maar krachtig dan. Erg blij

Jullie hebben het er vast heel druk mee. Sterkte hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 0:11    

Reageer met quote
Vandaag ontbeten met 2 knackebrod besmeerd met halvarine en belegd met 48+ geraspte oude kaas.
Koffie gedronken en een glas karnemelk.
Gelunched; schaaltje salade met gerookte kip en een volkoren bol besmeerd met halvarine en met 30+ kaas en paardenworst.
Nog meer koffie gedronken en een glas of drie water, gewoon uit de kraan.
Vanavond een stukje kipfilet met bloemkool met geraspte kaas en een gekookt aardappeltje.
Tussendoor een glas uitgeperst vers sinaasappelsap.
En vanavond na het muziek maken neem ik nog een tussendoortje, wat salami denk ik. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 feb 2013 16:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 28 van 1393