Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik ben nooit voor enen naar bed.
Truste Missy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 1:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, weer thuis van saxles en gelijk een paar boodschapjes. Mijn lief heeft mij gereden. Lief Hij zorgt goed voor me!
Ik ben er wel moe van. Valt tegen dat lopen zo.
Nu kan ik de hele middag bijkomen gelukkig. Lachen
Vanavond even naar mijn broertje. Dan is het naar de auto, uit de auto dus dat valt dan mee. Schoonzus opzoeken. Gaat gelukkig redelijk met haar nu. Heelblij

Vanmorgen ontbeten met kwark met 3/4 banaan. Dat andere kwart wilden de hondjes heeeeeel graag. Erg blij Net een halve sinaasappel geperst. En zo een boterhammetje of 2 met lekker dik beleg.
Vanavond twee flensjes met sla en kippen-kebab. Lekker knoflook saus eroverheen. smullen

De cake met kleindochter was heel goed gelukt. Ze is dan zo trots he. Leuk hoor. Ze hebben er 's avonds bij de koffie van gegeten.
Ik heb een leuke foto van haar aan het aanrecht. Zet ik in mijn foto-mapje voor de liefhebbers. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 12:24    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Wat een leuke foto. Hoe oud is je kleindochter? Lijkt me zoiets als Zoë. De beslagkom van de cake zal ze ook wel heerlijk uitgelikt hebben denk ik. Mooie cake ! Ik maakte net de kwarkkoeken, nog niet 1 kh per stuk en zo lekker!!!!
Mijn Max lust ook stukjes fruit. Maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet achter, wat hij niet lust. Tot nu toe vindt ie alles lekker Erg blij
Ik ga nu met Zoë naar hetnwinkelcentrum. Gezellig winkelen en kleren passen. Op de terugweg langs de apotheek. Daar staat weer een volle tas medicijnen voor mij klaar. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 12:50    

Reageer met quote
marianc schreef:
Wat een leuke foto. Hoe oud is je kleindochter? Lijkt me zoiets als Zoë. De beslagkom van de cake zal ze ook wel heerlijk uitgelikt hebben denk ik. Mooie cake ! Ik maakte net de kwarkkoeken, nog niet 1 kh per stuk en zo lekker!!!!
Mijn Max lust ook stukjes fruit. Maar eerlijk gezegd ben ik er nog niet achter, wat hij niet lust. Tot nu toe vindt ie alles lekker Erg blij
Ik ga nu met Zoë naar hetnwinkelcentrum. Gezellig winkelen en kleren passen. Op de terugweg langs de apotheek. Daar staat weer een volle tas medicijnen voor mij klaar. Sip

Veel plezier met winkelen! Heb je voor mij het recept van die kwarkkoeken Marian?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 13:08    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
ja. Ik maakte ze voor de eerste keer, kreeg het recept van Anna.
150 gram kwark uit laten lekken. Deed ik voor de nacht in een koffiefilterzakje hangend in een zeef boven een soepkop.
3 eieren splitsen. Door het geel zoetstof naar smaak. Uitgelekte kwark erdoor spatelen. Het wit stijfkloppen. Spatel het wit door het geel met de kwark. Vorm hoopjes op een siliconenmatje op bakpapier. Ik had er acht, formaat eierkoeken.
35 minuten in de oven op 160 graden.
Ze zijn zo luchtig, je kunt ze bijna wegblazen. Maar erg lekker en ook heel verzadigend. Wel in een paar dagen opmaken smullen
Ik ga nu winkelen toon straks het resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 13:29    

Reageer met quote
Dank je voor het recept. Als ik weer wat beter lang kan staan ga ik het zeker een keer proberen! Mijn lief houdt van zoetigheid. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2013 13:43    

Reageer met quote
Ik loop weer wat beter. Heb vandaag de hele dag op mijn k**t doorgebracht achter de pc en op de bank.
Ben steeds zo moe van die medicijnen. Kan wel de hele dag in bed liggen en slapen........ maar dat wil ik dan ook weer niet.

Weinig gegeten vandaag. Maar wel wat (drop) gesnoept.
2 eiwit flensjes met gebakken oude kaas en een kop soep met 2 boterhammen en een kroketje. En koffie gedronken. Maar niet genoeg water dus neem ik zo nog een glas of twee.

Morgen ga ik een appel/kaneelkoek bakken voor mijn echtvriend. Ik kon er vandaag de moed niet voor opbrengen.
En zo meteen ga ik naar bed met mijn e-reader. Na een halve bladzijde slaap ik al. Snurken
Ben geen gezelschap hoor. Een sufkop ben ik. Ogen draaien Ondersteboven Ogen draaien Draai Stom

Morgen beter.......... hoop ik. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 feb 2013 21:42    

Reageer met quote
Gisteren hele dag in bed doorgebracht. Ziek, zo ziek. Flinke migraine aanval. Kon geen drinken, eten of medicijnen binnenhouden.
Dus pijnstillers per zetpil. Die heb ik voor noodgevallen altijd in huis gelukkig.
Pas 12 uur later kon ik weer voorzichtig wat gaan drinken. En een knackebrod met kaas eten.

Vandaag gaat het wel weer. Beetje duf nog. Ik stop per onmiddelijk met die opiaat achtige pijnstillers. Rollende ogen En ga weer over op de paracetamol. Die verdraag ik beter. En de pijn is toch al afgezakt naar dragelijk, mits ik me een beetje rustig houdt.

Vandaag ontbeten met magere kwark. Tussendoor koffie en water. Nu strakjes een lunch van gebakken eieren met spek en een boterham. Vanavond witte bonen in tomaten saus met pittig gehakt erdoor.

En dan naar de MLD-poli eindelijk. Hopelijk gaat me dat iets goeds opleveren. Lach Want 1 dag geen medicatie (door de migraine) en ik zit gelijk weer frequent op de w.c. WC Echt vreselijk die darmen van mij de laatste tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 11:59    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Fijn dat het eindelijk zo ver is deze avond,
Dit is echt geen doen. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Hoi missy, wat vervelend die migraine, mijn zus heeft er ook zoveel last van, heb je er ook mecicijnen voor? Als het goed is ben je vanavond naar de arts geweest, ben benieuwd.
Gaat het met je hondje ook weer beter?
De kwarkkoeken vind ikzelf erg lekker, wel goed de kwark laten uitlekken hoor, ze zijn ook zo gemaakt.
Groetjes anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 feb 2013 22:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 27 van 1394