Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   marianc
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
jeetje meis, wat een energie, hoe houd je het vol en dan ook nog een baan.
complimenten. en zeker goed voor de lijn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2013 18:52    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Kalme weken, ja dat snap ik! Ik word al moe van het lezen van je drukke programma, maar wel leuk dat oefenen met de honden.
Momenteel heb ik ook een zieke hond, behoorlijk aan de diaree, heeft nu andere pillen en speciaal dieetvoer, hoop wel dat ze snel opknapt, volgens de dierenarts maakte de dunne darm veel kabaal!
Met jou hondje gaat het gelukkig beter zag ik,een fijn rust, hang weekend, groetjes anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2013 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Beterschap met je hondje hoor. Het ratje hier gaat heel goed! We zijn echt heel blij. Vanmiddag de handdoek die ik meegekregen had bij het ophalen even naar de kliniek gebracht met een doosje Merci. Lach

Het ruikt hier lekker, mijn ovenschotel is bijna klaar. Beetje laat met eten, hadden in de namiddag nog een schaaltje kwark met fruit gegeten. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 feb 2013 21:26    

Reageer met quote
Vandaag maar niet gaan wandelen met het trio. Ik wil het ratje niet door de sneeuw laten ploegen met haar blote buikje....... Verward

Dus binnen rondgehangen. Ik heb ontbeten met kwark met appel en kaneel. Gelunched met flensjes (khd loos) met gebakken kaas. En voor vanavond staat groentensoep met balletjes op het menu en een paar plakjes speltbrood met eiersalade en mijn lief heeft zo'n zin in een kroketje. Dat moet ook wel eens kunnen. Hij doet al zo lang zijn best. Dus vandaag hebben wij een beetje een SAF dag bij het avondmaal. Lachen

Het blijft hier maar sneeuwen. Harder of zachter, maar wel bijna de hele dag door. Geschokt Morgenochtend moet ik naar mijn broer een kleine 20 kilometer verderop............ Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 16:46    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ach gossie, arm 'ratje'... wat is het voor hond eigenlijk? Lachen

Ik wil hier toch nog even ergens op terugkomen, aangezien de 'discussie' niet in het topic hoort waar ik het las. En ik het toch wel leuk vind om te reageren. Erg blij
Kaatjekat schreef:
Flying Missy schreef:
Ik wil elke dag ontbijten......... als ik net wakker ben krijg ik eten moeilijk door mijn keel. Sip Maar niet ontbijten is helemaal niet goed.

Says who? daar zijn de meningen over verdeeld hoor Missy... en anders ontbijt je toch gewoon later? Ik ben ook geen ochtendmens en eet niet voor een uurtje of 10. Maar gelukkig hoef ik dat ook niet 'van mijn dieet'. Ieder zijn ding hè.

Bij Paleo zijn ze van mening dat een mens 'vroeguh' ook eerst zijn eten moest zoeken en dan pas kon ontbijten en dat het daarom helemaal niet erg is om niet te ontbijten. Die motor start toch wel. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Hoi missy, klinkt lekker dat kroketje, geniet ervan.
Hier ligt helemaal geen sneeuw meer gelukkig.
Het gaat weer beter met sterre, vvanmorgen was ze helemaal blij, sprong door rond en maakte geluid van een wolf!! Geef haar nu een paar keer kleine beetjes eten, straks nog een keer en doe er dan haar medicijnen door. Morgen doe ik er drie porties van maken, daarna gewoon weer twee maal.
Fijne avond, anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 18:45    

Reageer met quote
Mijn ratje is een Jack Hussell.

Een klein bruin hondje met een rattesnuitje, vind je niet? Lachen
Ze gaat heel goed hoor. Zo nu en dan nog een beetje slappe ontlasting, maar toch, gezien de ingreep, gaat het echt de goede kant op!

Ik ontbijt tegenwoordig meestal wel, maar pas als ik al enige tijd uit bed ben. Minstens twee bakkies koffie later zeg maar........ Uitlachen Ik krijg brood echt niet weg. Dus wordt het magere kwark met wat fruit of gewoon zo met een eetlepel bambix erdoor voor de vezels. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 19:51    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Wat een cutie! Lief Fijn dat het zoveel beter gaat... ik moet er niet aan denken. We hebben o.a. een engelse bulldog, ze wordt 12 in april. We denken dat ze haar verjaardag nog wel haalt, maar de zomer? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 20:35    

Reageer met quote
Dat is het nadeel van huisdieren, op enig moment moet je er weer afscheid van nemen he? Sip Mijn oudste labje wordt deze zomer alweer 11 jaar........... dus dat wordt ook spannend zo langzamerhand. Al lijkt ze nu nog vief en jeugdig genoeg. Rollende ogen

ja Baila lijkt echt heel liefjes he? Maar het is een bitch hoor. Lachen En van den duvel niet bang. Heel heel boos Uitlachen Uitlachen Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2013 23:53    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
karaktertje dus! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 feb 2013 0:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 22 van 1394