Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Klinkt goed Marian, ook lekker met speculaas-kruiden erdoor denk ik. Of wat geraspte appel. Erg blij Ik ga het een keer proberen. Amandelmeel heb ik altijd in huis. Net als Sojameel en vaak ook kokosmeel. Mijn man is dol op kokos-koekjes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 13:53    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
ja en kardamon erdoor ook lekker. Ik probeer van alles
kokoskoekjes zijn mn favoiet. Neem ik drie losgeklopte eieren, zoetstof, altijd gewoon natrena, zakje cocosrasp van conimex erdoor en en eetlepel rozijnen of gedroogde cranberrys.
Pak ik steeds eetlepel vol en dan even aandrukken en op siliconenmatje schuiven. Nog niet 1 kh per koekje, 15 min in voorverwarmde oven van 200 graden. Is klaar terwijl je de keuken opruimd.
Veel van mijn familie en kennissen vinden mijn koekjes ook lekker. Daarom breng ik er van mij eentje mee uit de koelkast, Vind het niet nodig, dat ze en mijn koektrommel inhoud en mijn kh arme koekjes opeten, zij lijnen dus niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 14:15    

Reageer met quote
Zo, ik zit te tollen op mijn stoel. Ga zo maar eens naar bed......... ben vanmiddag niet meer gaan liggen, stom natuurlijk. Heb nog wel een uurtje sax staan spelen. Heb dinsdag mijn 1e les. Verheug ik me op! Lach
Ik speel al heel wat jaren dwarsfluit, de laatste jaren ook in een harmonie orkest. Zaterdag is ons nieuwjaarsconcert, altijd een leuke avond. cheerleader Mijn oudste kleindochter zit in het voorprogramma, zij speelt klarinet. En de jongste is dit jaar (na een basiscursus blokfluit) met dwarsfluit begonnen. Oh dat vind oma zoooo leuk, twee muzikale kleindochters. Lachen

Omdat ik zo moe was had ik geen zin om uitgebreid te koken. Dus is het rode kool met appeltjes en monchou geworden (pot) en een uitgebakken speklapje.

Ik heb last van mijn darmen. Als sinds de jaarwisseling steeds buikloop. Sip Ik hoop maar dat het nu eens over gaat. Slik al imodium, maar dat helpt steeds maar tijdelijk......... ik kan dat nu helemaal niet hebben natuurlijk. Verward
Zou het kunnen komen van teveel koolhydraten rond de feestdagen en die koekjes van gisteren? Ik baal er wel van.

En nu drink ik mijn koffie op, neem mijn medicijnen en ga met mijn e-reader naar bed. Tot morgen maar weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 20:04    
Vrouw Weeggegevens   momo234
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Beterschap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 21:03    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
meestal heb je maar een paar dagen last van je darmen.
of je moet bv echt salmonella hebben.
als het maandag nog is, zou ik even naar de dokter gaan.
ik ga zaterdagmiddag ook naar het nieuwjaarsconcert van de harmonie. ik was er vorig jaar ook heen. toen was het thema frankrijk. er was zelfs een kampioene paaldansen bij op de muziek van alegria. heel indrukwekkend. deze keer is het thema Op Reis, dus verwacht ik muziek uit allerlei landen. het is een fantastisch orkest en er treden ook nog zangers en zangeressen op. ik verheug me er op. zorg goed voor jezelf he. als je te vermoeid bent heb je minder weerstand en ben je eerder ziek.
beterschap, marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 22:08    

Reageer met quote
Nu met de imodium (tot 4 capsules per dag doe ik) gaat het goed. Geen bukloop meer. Lach Ik blijf dat nog even doen t/m het weekend. En tot na mijn concert!
Ik heb ook last van PDS en ik vraag me af of koolhydraten en met name geraffineerde suikers daar nu zo'n negatieve invloed op hebben? Ik heb het nog nooit zo erg en zo lang achter elkaar gehad namelijk.
Zal eens gaan lezen bij de LMDS om te kijken wat er daar over te vinden is.

Drukke dag gehad. Vanmorgen ontbeten met een schaaltje magere kwark. Toen met een vriendin met de honden gaan trainen (jachttraining) ruim twee uur. Het was knap koud buiten trouwens. koud Toen boodschappen gedaan. Twee BH's gekocht ook. Mijn figuur is veranderd en de oude pasten niet meer zo mooi.........
Late lunch van twee sneetjes volkoren brood met haring.
Straks nog even verder met de was, dat gaat ook niet vanzelf immers, daarna nog even sax spelen.

Ik eet een biefstukje met champignons en gemengde gestoofde Italiaanse groenten, geen khd bij het avond eten, want bij de lunch brood gehad immers. En mijn echtvriend wil nog wat afvallen. Hij zit nu onder de 85 kilo!!! Goed gedaan van hem. Ik ben trots.

Vanavond generale repetitie met de leerlingen en het grote orkest voor morgen. Onze burgermeester komt ook om het 1e exemplaar van de cd in ontvangst te nemen die wij een tijdje terug hadden opgenomen.

Tegen de tijd dat ik mijn fluit weer in zijn koffertje doe is het half 11. ZZzz.. ZZzz.. ZZzz.. en bedtijd. Erg blij
Dus ik kom morgenochtend hier weer bijlezen hoor. Doeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 16:47    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Ik lees wel dat jij je nooit hoeft te vervelen. Compliment voor je
Echtvriend, dat hij het zo goed volhoudt. Lijnen is toch meestal een " vrouwending". Het was vandaag ook heel koud. Ik had steenkoude vingers met max uilaten, ondanks handschoenen.
Dat concert van onze harmonie morgen, gaat inderdaad over het thema reizen, over heel de wereld. Met muziek uit amerika, spanje
Ook dans, schotland, met een doedelzakspeler. Ook een speciale bewerking van "het dorp" van wim sonneveld, de tekst gaat dan over ons dorp en daarbij verschijnen met een beemer beelden van ons dorp hoe het er vroeger uitzag. Ik verheug me op morgen, dat wordt genieten want ze zijn echt goed.
Fijn weekend, marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 19:34    

Reageer met quote
Wat leuk Marian, veel plezier morgen!
Wij hebben een jubileum concert. De vereniging zit nu 25 jaar in Almere (daarvoor in Amsterdam).
We spelen filmmuziek, echte nieuwjaarsmuziek (bekende klassieken) en ook Klezmer. Echt van alles wat. Cool Met lichtbeelden op de achtergrond en een leuke presentator. Grapjes met/voor het publiek. Wordt vast gezellig.
Net nog 2 kaartjes bijbesteld voor kennissen....... dus nu heb ik veel persoonlijk publiek. Moet ik wel goed spelen he? Rollende ogen Dan beginnen de zenuwen een beetje........... ohhh

Ik heb het altijd druk. Bijna nooit een dag met niks en ik werk ook ruim 80 % evengoed. Nu liggen de honden-trainingen nog stil gelukkig. Volgende week begint de jacht-training weer en de muzieklessen (voor fluit op maandag middag en voor sax op dinsdag) Eind januari Start de GG weer bij de hondenclub en in februari ergens -als het weer het toelaat- de flyball trainingen. Dan krijg ik het pas echt weer druk. Hihi!

En nu ga ik zo echt de pc uitdoen, zo kom ik nooit in bed. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 0:57    
Vrouw   marianc

Reageer met quote
Je zult nu wel slapen, druk leven heb je, maar
Wel leuke dingen, muziek maken en je honden.
Ik ga nu ook naar bed. Truste

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 2:17    

Reageer met quote
Zo, nu ben ik weer wakker Marian. Erg blij Het ziet er buiten uit naar sneeuw, zo'n grijze lucht en het is waterkoud volgens mijn echtvriend, die de honden heeft uitgelaten. Lach

Zo even poetsen in huis en de zolder klaamaken voor mijn jongste kleindochter (die blijft bij ons slapen om mee te gaan naar de hondenwandeling bij de KC morgen). Dan heb ik mijn beweging weer gehad. Uitlachen De honden moeten het doen met kleine rondjes vandaag, maar we maken het morgen goed. Wandeling van 6 kilometer. Met allemaal andere honden, dus dat wordt dolle pret! Cool

Ik ben toch afgevallen, weeg nu nog maar 58,9............... da's nie goe.
Dus vandaag wat extra's eten maar. Mijn buik is rustiger, maar nog niet over. Ik neem vandaag toch nog maar 3 capsules in. Kan vanavond met dat concert geen buikloop gebruiken natuurlijk. Rollende ogen Heb er zin in hoor. Disco

Maar nu moet ik eerst vlot gaan worden, anders haal ik mijn to-do lijstje niet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2013 11:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 3 van 1394