Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1390, 1391, 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Dat is altijd geweldig om met sneeuw te wandelen. Is zo sprookjesachtig. Maar ben ook blij dat het nu weer weg is. Kunnen we weer gewoon rijden.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 18:12    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben ook blij dat de sneeuw weg is gisteren in het bos uitgegleden dikke knie Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 12:29    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vannacht weer werken, Missy?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer. Vrije dagen zijn ondanks niks doen toch altijd vol en snel voorbij. Lachen

Samenvatting van de afgelopen week; de sneeuw was prachtig en ook van genoten, de gladheid vervelend.

Omdat ik wel ben ingeent en manlief nog niet doe ik alle boodschappen nu zelf. En ik heb een hekel aan boodschappend doen hoor. Rollende ogen Dus ik sla voor twee weken in en ga dan 1 keer per dag naar de buurtsuper voor verse dingen.

De was gedaan, lekker zo'n lege mand.

Elke dag stofzuigen (had ik al verteld dat ik een nieuwe stofzuiger heb gekocht eigenlijk?) want die honden verharen zo erg dat ik me afvraag wanneer het naakthonden zijn geworden. Geschokt Elke dag een stofreservoir vol haren, stof en zand. Verward

Ik kook nu veel zelf, dus dat is ook een leuke afleiding he. Lekker bami gemaakt, zelfgemaakte kerriesoep met veel groenten, dat soort dingen. smullen
Met eten gaat het goed. De weegschaal blijft alleen hardnekkig steken op hetzelfde gewicht. Dagen achter elkaar al. Ik dacht dat het ding stuk was maar echtvriend zegt van niet. En ik voer elke dag alles in de Eetmeter in. Nooit boven de 1500 kcal geweest. En toch niks afvallen. Ik baal hier stevig van. Maar ik weiger om nog minder te gaan eten. Boos Ik wil niet gaan crashen dat helpt op den duur toch niet. Dus geduld, geduld is een schone zaak, maar niet mijn sterkste kant. Lachen

Gisteren lekker getraind met Neri. Wat is dat toch een super hond. Zo 1 krijg ik nooit meer denk ik wel eens. Lach Bonny doet ook haar best, maar die is moeilijker voor mij. Eigenwijs en koppig en snel, zodat ik vaak te laat ben met ingrijpen. Verward Toch zit er een beetje vooruitgang in. Ze is nu bijna 2 en een half en dus zou het nu eindelijk moeten komen; wat meer rust in de kop. Lachen
We gaan het zien, morgen train ik een uurtje met haar na het werk.

Weekend wordt mooi weer. Ik ga ervan genieten! Heb de camping al betaald, vanaf het laatste weekend in maart mogen we weer opbouwen, ik kan niet wachten. Heb zelfs nog een keer gerekend of ik niet toch wat eerder kan stoppen met werken, maar het kost me naar de officiele pensioen datum maar liefst 250 netto in de maand! Sip Dat vind ik teveel. Het leven wordt immers niet goedkoper als je niet meer werkt. Lachen Dus ga ik maar zo door met het opmaken van mijn vakantiedagen. Ik was gaan kijken omdat echtvriend binnenkort een kleine operatie aan een ooglid heeft, daar groeit een tumor (kleintje dat langzaam groter wordt). Hij heeft er last van, dus halen ze het weg. En checken dan of het kwaadaardig is. En toen dacht ik; wat zou dat erg zijn, bijna met pensioen en dan dat soort ellende. Daarom ging ik toch weer rekenen he. Verward Echtvriend zegt dat ik het zelf moet weten, maar mijn verantwoordelijkheids gevoel zegt; werk nou maar door, je weet maar nooit en het scheelt veel geld. Echtvriend heeft bijna geen pensioen dus we moeten het doen met dat van mij. Lach

En zo zit ik dus weer op het werk. Avondklok is er nog, toch lijkt het rumoeriger in de stad, alsof er toch meer auto's rondrijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 2:43    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Oei Missy.... duimen omhoog voor je man hoor... Verward

En ja, 250 euro is inderdaad een verschil. Bij mij scheelt 1 jaar langer werken nog geen 20 euro per maand. Dan is de keuze ook heel snel gemaakt he! Lachen Grap
Maar daar ben ik nog niet aan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Oeps wat lees i, nu van je man sterkte en duim dat t goed komt

En eerder op houden hus band had toen 700 euro moeten in leveren om eerder te kunnen stoppen we zijn er ook gekomen ik had wel wao uit kering toen dat us toch weer anders en fijn dat jullie genieten van de camping en jij geniet van de honden training

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
hoi missy..verveledn dat de weegschaal blijft hangen..

Misschien dat een voetenbad met zeezout en een kruik op je lever kan werken..dat zijn dingen die onderdeel maken van het C4L programma..En veel drinken! Ik drink 2-2,5 liter water (thee en koffie tellen niet mee in die hoeveelheid)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Tussele ik ben al blij als ik in totaal aan 1.5 ltr tot 2 ltr kom. Geschokt En daar zit alles in meegeteld. Ik doe mijn best om wat meer te drinken overigens. En dan neem ik groene (sencha) thee meestal. Of gemberthee, maar daar kun je beter niet teveel van drinken ivm bloeddruk daling.
Vraagje; wat is het nut van een warme kruik op je leverzijde? Die lever zit diep hoor, daar komt de warmte van de kruik niet bij. Lachen Of van een voetenbad met zeezout? Sommige tips lijken mij raadselachtig. Lach

Jet ik verheug me op de camping, maar ik moet nog wachten tot eind maart he. Lachen
Wel lekker met Bonny getraind. Het lijkt of het kwartje nu toch begint te vallen. Als er dan ook nog wat meer rust in haar koppie komt dan wordt het nog eens wat met ons 2. Lachen

Whis, ik maak me een beetje zorgen over mijn echtvriend inderdaad. Hij heeft op zijn kale knar (hoofd) ook al eens plekken met chemo zalf moeten behandelen en ik ben dus bang dat dit net zoiets blijkt te zijn. Sip

Vandaag warme eten mee als lunch, maar daarvoor in de plaats voor het slapen gaan 2 broodjes gegeten, met kaas. Direct 2 ons erbij. *zucht* en voordat dat er dan weer af is he.

Morgenochtend maak ik eerst de pompoensoep voor 's avonds en daarna wil ik bijtijds naar bed. Lachen Zit nu al te gapen en de nacht moet nog beginnen. ZZzz.. ZZzz.. ZZzz.. Dus zo eerst maar weer een rondje lopen en de rookruimte uitmesten. overgeven Het minst favoriete klusje elke nacht. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 1:53    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat lijkt mij ook rotwerk als je zelf niet rookt. Ik vind dat degene die daar roken ook het maar schoon moeten maken, of roken de cliënten daar?
Vandaag en morgen ga ik lekker in de tuin bezig. Wandelen doe ik volgende week wel weer. Zag op het weerbericht dat het de volgende week ook nog mooi weer blijft met hoge temperaturen.
Missy sterkte met je echtvriend. Ik duim voor je dat het goed komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 6:33    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Eèèèkes... Rookruimtes... Eerst de ramen maar open he.
aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2021 10:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1390, 1391, 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1391 van 1394