Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1385, 1386, 1387 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
vervelend die klachten..Sip Lamlendigheid herken ik..vooral in eht 1e kwartaal van de lockdown..nu veel beter mijn draai gevonden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
ja, hoe gaat het nu met je??

aai aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 17:57    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Herkenbaar Missy!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ellen lief dat je het vraagt, maar het gaat weer prima hoor! Lach Was echt maar een halve dag en toen krabbelde ik weer op.

Heb heerlijk getraind met de honden, eerst met Neri bij de jachthondenschool en toen nog met Bonny gegaan, om dingen te oefenen, want die moet nog veel leren kan ik jullie vertellen. Lachen Maar het was geen straf want het was lekker weer! Echt lenteachig.

Ze voorspellen helaas nog winter vanaf het weekend. Tot 30 (!) cm sneeuw en ik moet werken he. Dat wordt weer wat........... Verward Ik heb bedacht dat ik dan maar om 21.00 uur de deur uit ga, zodat ik nog kan profiteren van de schoongereden wegen. Want nadat de avondklok is ingegaan rijd er veel minder verkeer en wordt het vast allemaal erger. En dan ben ik wel een uur te vroeg op mijn werk, maar ga ik een half uurtje bijkomen in de hal beneden en stuur ik de collega's ook wat vroeger naar huis maar. En dan maar zien hoe het gaat als ik weer naar huis moet dan. Rollende ogen

Met afvallen gaat het, door de eetmeter, weer de goede kant op. Niet met sprongen maar toch........ ik probeer echt tussen 1200 en 1500 kcal te blijven en dat lukt tot nu toe goed. Hoop dan de volgende week weer echt groen te kunnen zijn, want zo kon het ook niet doorgaan. Was op mijn zwaarst boven de 67 kilo Schaam Schaam

Voor vannacht heb ik 2 khd arme boterhammen met grillworst (vegan) en een appel en 2 mandarijntjes. Wat noten/rozijnen en een kokosyoghurt. Dat voer ik in als ik het opgegeten heb.
Eenmaal thuis neem ik dan nog 2 hele dunne roggecrackers met hoemoes of smeerkaas. En dan pas weer avondeten.

Ik doe nu zelf de boodschappen, want ik ben ingeënt en mijn echtvriend nog niet. Ik wil niet dat hij vlak voor de eindstreep nog ziek wordt, zeker niet nu de Engelse variant om zich heen grijpt, dus hij mag alleen de honden uitlaten en met een wijde boog om iedereen heen lopen. Lachen Gelukkig heb ik de supermarkt op de hoek van de straat dus veel moeite is het niet. En eens in de week of zo doe ik 'grote' boodschappen, bij Lidl en AH en soms de Jumbo. Ik zit op het werk en ga weer wat doen. Straks loop ik nog langs een paar boekjes hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 1:58    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ben ook benieuwd naar dat winterweer. Wij zitten blijkbaar op de grens van net wel of net niet. Spannend! En Nee, niet leuk als je met de auto weg moet...
Mijn auto hebben ze op het werk eens uit de sneeuw moeten duwen, ik zat helemaal vast. Stom
Sindsdien heb ik bij sneeuwval een schupje in mijn auto liggen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
fijn dat je je wat vrijer voelt met de inenting...en dat je uit het dipje geklommen bent!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Wat fijn dat je je weer beter voelt. En ja, dat wordt nog wat als je door die sneeuw heen naar je werk moet.

@Whis: Een schepje in de auto is inderdaad geen gek idee.
Ik heb er zelf nooit aan gedacht maar daar denk je waarschijnlijk ook pas aan als je een keer vast hebt gezeten.

Een rustige avond wens ik je en heerlijk dat je gewicht weer goed gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ohohoh, ik zal aan je denken als het sneeuwt en je naar huis moet. Doe maar voorzichtig.
Ik heb mijn neef in Australië foto's van de sneeuw beloofd, want bij hun is het zomer, maar (relatief)koud en nat en grijs. Nou ja, alles beter dan de bosbranden van vorig jaar. Dat was vreselijk.

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 23:27    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vanavond zal het nog wel meevallen hoop ik voor je Missy! En voor alle anderen die de weg op 'moeten'.

Ik wens je een goede nacht!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou de ellende komt pas vanaf vanavond als ik het goed begrijp. Nu is er nog niks aan de hand. Erg blij En misschien valt het mee, soms valt er minder sneeuw dan ze gedacht hadden. En op koude kun je je kleden. Ik heb vast mijn winterlaarzen opgezocht achter uit de kast. Lach En besloten dat ik alles voor schoonmaken/ontdooien in de auto zet en ook een deken op de achterbank. Voor het geval van pech of slippen etc. Want als het zo koud is moet je ook warm kunnen blijven terwijl je op hulp wacht. Rollende ogen En dan ben ik op alles voorbereid en kan ik alleen nog maar voorzichtig aan doen. Ik ga gewoon supervroeg de deur uit. Lachen En zie wel hoe laat ik dan thuis arriveer. Lach

Met de Eetmeter gaat het goed. Ik zag gisteren avond voor het eerst in een hele poos weer een 65.8 op de weegschaal. Dat geeft de burger moed!

Ik had sperziebonen met 'kip'filet. Dat had ik bij AH gekocht. Niet van echt te onderscheiden en echt heel lekker! Erg blij Aanrader dus. Heb gelijk een extra schaaltje meegenomen en in de vriezer gegooid. Ik heb altijd van alles ingevroren qua vleesvervangers. Dan hoef ik door de weeks alleen naar de buurtsuper voor groenten etc. Lach
Mee naar het werk; dunne roggecrackers met veggie filet americain. Tussendoor noten/rozijnen. 2 mandarijntjes en een kinderbanaantje. Tegen de ochtend een klein bakje kokosyoghurt met aarbeiensmaak.

Ik zit netjes rond de 1200-1300 kcal steeds. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 2:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1385, 1386, 1387 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1386 van 1393