Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1382, 1383, 1384 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier redelijk goed geslapen, dus niet echt aan je gedacht. Gelukkig voor mij Lachen
Hier ligt en beetje sneeuw op het gras. Op de klinkers en kasseien is alles al weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Hermie

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Ik kom even gedag zeggen,ik ven weer terug

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Twompie schreef:
Sterkte vannacht Missy, als ik wakker wordt zal ik aan je denken.

Sorry Missy, het was 100% gemeend, maar ik heb heerlijk doorgeslapen! Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
@Twompie: Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen!

@Flying Missy: Ik weet niet of je nu werkt maar vannacht ben ik zeker weer wakker en zal ik, wederom, even aan je denken.

Vind het wel leuk om te bedenken dat we wakker zijn,

Een goede nacht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 23:06    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Twompie ik ben blij dat je lekker geslapen hebt. Jullie kunnen het waken wel aan mij overlaten hoor. Lachen
Ik ben het gewend.

Jet ik werk nu 5 nachten achter elkaar en ben er dan 9 vrij. Dus geen 7 op en 7 af meer. Ik ben mijn gespaarde vakantie dagen zo aan het opmaken. Hoop dat het uitkomt tot ik met pensioen kan gaan. Anders moet ik maar weer zien he. Lach

Hermie wat leuk om je in mijn boekje te zien! Welkom terug hoor. Lach

Lunafloor ik heb je een pb met pindasaus (recept) gestuurd. Supermakkelijk te maken. Lach

Ellen heeft mijn gewicht teruggezet naar de vorige stand. Zo heb ik een herkansing deze week. Lachen Maar groen worden zal wel niet meer gaan lukken. Het wil echt niet lukken, ik heb steeds maar trek in eten. Sip Moet maar weer eens de eetmeter gaan invullen, dat zorgt vaak voor een schrikeffect en dus voor meer motivatie. Uitlachen

Sneeuw heb ik hier nog niet gezien, maar het kan nog komen, al ligt er in de randstad nooit lang mooie sneeuw, binnen no-time is het vieze blubber. Lach

Ik zit hier te luisteren en hoor: Bijna niets. Echt bijzonder een stil Mokum. Dat ga ik vast niet heel vaak meemaken, normaal is het altijd lawaaïg hier in de buurt. Verkeer rondom de hele nacht. Nu niks. Geschokt

Wat is er met mijn ticker aan de hand??? Zien jullie de ticker wel, ik zie alleen een soort onderschrift. En ik krijg het ook niet goed. Zal later thuis nog wel eens nakijken. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 5:26    

Reageer met quote
Inderdaad alleen een onderschrift ipv een ticker...

Die stilte is raar he?! In maart zijn we hier in België in volledige lock-down geweest. Je mocht toen enkel essentiële verplaatsingen maken. Was toe zooo raar om haar werk te rijden. Geen andere auto's. Zelfs op een normaal enorm druk kruispunt, kwam ik geen kat tegen.
Ondertussen crost iedereen hier terug gewoon rond alsof er niks aan de hand is. En ja, gisteren werd hier de derde golf aangekondigd. Hmmm.... Hoe zou dat komen? FF Denken...

Om moedeloos van te worden. Maar dat gaan we toch niet doen!

Fijne dag
Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 8:44    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Bedankt voor het recept!!.

Goed idee om de eetmeter weer eens in te vullen. Mensen gaan onbewust soms net een beetje meer eten.

En 200 kcal per dag is bijv. niet veel maar tikt toch lekker aan.

Wel fijn dat je een herkansing hebt nu. Zelf stuur ik op zondag mijn gewicht in om die reden i.p.v zaterdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
bijgelezen hier..ik zwaai even Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 13:17    

Reageer met quote
Ik ga deze nacht ook niet aan je denken Erg blij
Huisarts zei dat mijn schildklier niet ok was in mijn bloeduitslag. Vandaag. Na 3 nachten slecht slapen, telefoon gekregen dat die toch ok is. Een hele dikke OEF!

Ik wens je een rustige en stille nacht toe. Hopelijk geen rellen in je buurt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 23:30    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Pfoe, Whis, dat was spannend!!
Sterkte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 23:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1382, 1383, 1384 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1383 van 1393