Auteur |
Bericht |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Oh jee, ik hoop ook dat het rustig is gebleven.
Kan je eigenlijk in slaap dommelen en is er dan alarm als geluid of moet je echt wakker blijven omdat er alleen een rode lamp als alarm is?
En Nee, 1 kilo ga je niet halen. Vervelend dat je steeds zoveel vocht vast houdt.
Fijn weekend verder!!!._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 10:29 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10407 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ben t weleens over die maggiplant. Net als de munt is t een enorme uitbreider. Dus korthouden maar, want hij blijft niet z lief klein en schattig.
.
Hoop dat je beter slaapt!. Rust is zo goed om bij te tanken en op gewicht te blijven. Liefs!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 12:15 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Sterkte vannacht Missy, als ik wakker wordt zal ik aan je denken. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 23:24 |
|
 |

|
|
Ik zal ook aan je denken. Meestal word ik wel ergens in de nacht wakker.
Hoop dat je een rustige nacht hebt._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 23:36 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10407 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ik ook!! ( minstens drie keer!!)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 23:37 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Ik hoop deze nacht niet aan je te denken, want heb de vorige al geen oog dicht gedaan. Maar... als ik dan toch wakker ben: in gedachten bij je. Wordt n gezellige nacht met dit groepje  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 23 jan 2021 23:44 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Wat doen jullie toch, om wakker te zijn als je ook lekker kunt slapen??? Ik zou het wel weten in jullie plaats.
Net nog snel mijn gewicht doorgegeven. Hoop dat het nog nipt op tijd was. Anders heb ik een extra week om het naar beneden te krijgen.
Vandaag voor het slapen gaan nog een aflevering van The Crown op Netflix gekeken. Lekker ontspannen naar bed gegaan. Redelijk geslapen gelukkig. Dus vannacht kom ik wel door.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 jan 2021 1:05 |
|
 |
|
 |

|
|
We gaan waarschijnlijk allemaal naar de toilet midden in de nacht.
Wat fijn dat je goed geslapen hebt. En die serie :"The Crown" dat schijnt inderdaad een succes te zijn.
Veel afleveringen heb ik begrepen, dus je kan nog even door.
Ik heb nog niet gekeken of je nog op tijd was met doorgeven maar ik geef mijn gewicht nu zondag door i.p.v. zaterdag.
Dat kon een keer niet anders en het bevalt mij beter.
Fijne dag!!!._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 jan 2021 7:07 |
|
 |

|
|
Jaaa, ook groen zag ik.  _________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 jan 2021 7:10 |
|
 |
Jet051 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-5-2008 Berichten: 3107 Dieet: Lowcarb Woonplaats: Omgeving Heerlen
|
|
ja missy ik moet ook paar keer uit bed om te plassen en ligt ook vaak wakker en denk da n aan jouw
En fijn voor uw dat je goed kunt slapen
En je gewicht groen blokje hoeveel n achten werk je nude had voor heen toch op donderdag de eerste
Omdat je schrijft ik heb goed geslapen had je vrij
Hier heeft vanacht gesneeuwd ligt ongeveer 5 cm bij jullie ook ?
Zal jouw honden ook wel leuk vinden als je met ze uit gaat straks fijne zondag_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 24 jan 2021 9:09 |
|
 |
|
|