Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1380, 1381, 1382 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik had wel gelezen dat ze die tweede prik wilden uitstellen maar zo lang, dat wist ik nog niet.

Ik had ook meegekregen dat ze bij het testen 3 weken hadden aangehouden en dat het daarom afgeraden werd door de fabrikant.

Misschien komt je schoonzoon dan wel eerder aan de beurt. Naar hoor dat hij het aan zijn hart heeft want hij zal toch nog jong zijn.

En zo'n rookruimte schoonmaken. Bah.
Doe voorzichtig verder. Maar ja, dat doe je al.

En er komt geen rood hokje. Je hebt 2 dagen de tijd voor geel of groen. Dat moet lukken. Bedenk maar alvast wat een heerlijk gevoel het is om dat zondag te zien. Dat groene hokje staat er de hele week. Nee, nog jaren kan je er naar kijken. Lachen
We gaan voor groen op zondag!!.

Tv uitzending:[/b]
Wat ik nog vergeten ben, is dat je hersenen een seintje krijgen dat je genoeg hebt gegeten na zo'n 20 minuten.

Dit seintje komt niet zozeer uit je maag maar uit je mond.
Na voedsel waar je veel op gekauwd heb.

Verder wens ik je een fijne dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 7:24    

Reageer met quote
Ik weet niet waar Twompie de bouillonblokjes koopt maar ik weet dat sommige supermarkten een stukje:"Dieetproducten" hebben.

De natriumarme bouillon zal daar denk ik staan i.p.v. bij de gewone bouillon.
Verder heb je hier misschien iets aan. Ik heb niet gekeken hoe oud onderstaande link is en weet dus niet of de info. up to date is.
http://www.niernieuws.nl/downloads/niernieuws_natriumarme_producten.pdf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dank je Lunafloor voor de side van natrium

Ik koop de zoutarm bouillon va n de Maggie en krijg je bij de ah Jumbo en de plus en de hier in t zuiden ook de Jan Linders

Missy waarom moet jij de rook ruimte poetsen hoorde toch niet met verzorgen
Hier hebben ze daar interieur (poetsvrouw) voor in de verzorgingshuizen

Je hebt de handen al vol aan de patiënten toch

En bij ons in de ziekenhuizen is t personeel al voor de tweede prik geweest de dochter van mijn vriendin die werkt in de zorg

En onze dochter die tandartsassistente en mondhygiënist is die weet nog niet wanneer ze aan de beurt is die zitten toch de hele dag heel kort bij de mensen

En ik duim dat he wel nog de 2 prik krijgt en jegroen blokje haalt deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 9:37    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Die vaccinaties... hier in België schuift ook alles op. Ze maken de mensen eerst wijs dat ze snel aan de beurt zijn, en dan kunnen ze dat niet waarmaken. Zo verdwijnt het vertrouwen helemaal. In plaats van gewoon eerlijk te zijn.
Vind het zelf ook nog altijd verdacht dat niet eerst het personeel van de Covidafdelingen gevaccineerd wordt. Maar ja, daar zal ik maar niet te veel bij nadenken zeker?!

Hou het veilig he!! Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 9:39    

Reageer met quote
Ik las net op de tv dat de kappers geen steun krijgen. Snap er niets van en dacht ook :"Waarom mogen mondhygiënisten wel werken"?

Mijn half jaarlijkste afspraak bij de mondhygiëniste heb ik 2 weken van te voren afgebeld.
Ik weet dat ze net terug is van een vakantie in Amerika.

Ze zegt:"Wij werken altijd al hygiënisch en werken altijd al met mondkapjes.".

Maar daar trekt ze mij niet mee over de streep. Ik wacht wel en als ik ga dan toch echt liever in de zomer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik duim ook voor dat snelle enten. We zien wel en wachten rustig af.
De zon schijn t hier. Jij zult nu wel slapen. Fijne dag en succes met je gewicht. Ik moet ook erg opletten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Missy de blokjes staan gewoon bij de zoutere blokjes bij Dirk of Appie je moet dus opletten en lezen anders kom je met de verkeerde thuis

Laatst aangepast door Ellen op vr 22 jan 2021 21:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Je kunt ook een deel van een blokje gebruiken. En de maggieplanttip is ook een goeie, al moet je misschien wel aan de wat andere smaak wennen.
Toen ik tien jaar geleden met het programma van Weg met de weegschaal begon en me eindelijk echt eens ging verdiepen in voeding, ging mijn knop om naar het beginpunt: nul dus. Ik ging opnieuw leren eten en begon met alles aandachtig te proeven. Daar leerde ik al etend, dat ik met goed proeven allemaal nieuwe smaken ontdekte. Dat lijkt heel saai in deze tijd met overal heel veel aandacht voor alles wat met eten te maken heeft. Ik leerde opnieuw eten en het gaf me wel een stuk meer rust. Ik merkte dat ik niet meer afhankelijk was van al die uitgesproken smaakjes. ja,het lijkt saai, maar ik ging daardoor daardoor steeds minder zout gebruiken. Als ik het wat pittiger wil, gebruik ik een beetje peper of ik neem een mix van Franse, Griekse of Italiaanse groene kruiden. En voor wie er nog meer aan tafel zit, staat er Maggie en ketjap op tafel.
Natuurlijk zijn er veel goede specerijen die je eten ook goed op extra smaak kunnen brengen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Maggiplant heb ik lang in de tuin gehad, maar het worden enorme bossen en je gebruikt er altijd maar weinig van, het overheerst heel snel.
Maggi -als merk- koop ik niet, vind ik echt niet te pruimen. Maar ik zal eens goed opletten, het moet ook nog veggie zijn immers. Lach

Gewicht wel iets gezakt maar nog steeds een kilo (!) te hoog. Heb nog 1 dag, dus Lunafloor (bedankt voor de link trouwens) dat haal ik vast niet. Dan heb ik nog een week om het weer in orde te krijgen, ik schommel altijd al erg he. Rollende ogen En ik had ook weer opgezette enkels en vingers dus de reden is duidelijk genoeg. Lachen

ja die prikken, mijn afspraak staat nog steeds op 2 februari. Dus ik hoop dat dat zo blijft. We zullen zien.

Op het werk is het rustig. Ik heb alleen slecht geslapen dus ik ben nu al moe. Verward Zware nacht dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 1:23    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hoop dat het een rustige nacht geweest is en dat je vandaag wat beter slaapt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1380, 1381, 1382 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1381 van 1393