Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1377, 1378, 1379 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Altijd naar je knie luisteren Missy. Als je die teveel overbelast krijg je er spijt van. Hoe was je gewicht? Ik heb niet durven wegen. Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2021 23:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik moet nog 1 ons kwijt om kiet te spelen Twompie, maar ik wil heel graag 'groen' zijn deze week, dus hoop op nog wat kwijt te raken voor mijn weegdag (meestal woensdag). Lach

Gezellig dat mijn collega er weer is idd. Leuke baby foto's gezien net. Mooi kindje, wordt al een flinke vent, groot en stevig! Lief

Vandaag was netter op de afdeling. Alleen die vuile rookruimte. Janken Zo vies vind ik dat. Ik heb de ramen al opengezet en dan ga ik het zo schoonmaken.

Had toch nog crackers gegeten voor het slapen. Was ook weer laat naar bed. Even langs de garage voor ruitensproeiervloeistof en toen gelijk maar even -we waren er dan toch vlakbij- de honden door het bos laten hollen. Was lekker maar koud, grijs en somber.
Van al die frisse buitenlucht had ik dus trek gekregen, dan beter een cracker of 2 met kaas dan snoepen toch? Lachen
Gewicht is weer bijna ok, maar om groen te worden moet er dus nog wel wat af.

Na het slapen zuurkoolstamp gegeten, met veggie speckjes. Klein bordje genomen en nog een klein bordje voor vannacht. Warme lunch vind ik altijd fijn.
Dan een appeltje voor tussendoor. De noten/rozijnen zitten nog ibn mijn tas van gisteren. En kokosyoghurt met mango voor tegen de ochtend.

Vandaag geen wandeling. Het zou ook erg gaan regenen. En ik wil vroeg gaan slapen een paar uur. Daarna is het zover en kan ik mijn eerste vaccinatie halen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 2:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Blij dat bij ons de rookruimte al een paar jaar afgeschaft is. Als ik dit lees, zit het meteen weer in mijn neus Lachen
Maar ja, bij jullie kan dat niet echt he...

Succes met je vaccinatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Duim dat je nergens hokje hebt deze week

En ik vind dat ook vies rook vooral als ik in de winkel in de rij van de iassa enber staat een die rookt vind stinken terwijl ik zelf ook n gerookt heb

En succes met je vaccinatie straks wij zijn pas laat aan de beurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 8:46    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ben benieuwd of je nog klachten van de vaccinatie krijgt?

En je bent lekker aan het werk, dus met dat groene vakje zal wel lukken. Lachen

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 12 jan 2021 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goede nacht Missy! En een rookruimte is gewoon GOOR! Geen ander woord voor. Rot dat je daar dan toch nog in moet.

Fijn dat jij je vaccinatie al krijgt. Pfizer of Moderna?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 0:15    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Missy, je was toch minder uren gaan werken? Bevalt dat een beetje? En hoe lang moet je nog tot je pensioen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2021 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer. Was netjes geregeld in de RAI. Ene kant erin, netjes op de vloer de streep volgen, wachten (als dat moet, hoefde ik niet) op 2 meter afstand. Controle bij de deur -buiten dus- of je je uitnodiging bij je had, bij het loket of je was wie je zou moeten zijn. Dan enten (Pfizer Twompie), streep volgen. Onder toezicht van 2 Rode Kruis vrijwilligers 15 minuten op een stoel wachten. Dan vaccinatie bewijs ophalen dat je nodig hebt voor inenting nummer 2 over drie weken. In en uit binnen een half uurtje. Lach

Niet ziek van geworden, geen hoofdpijn, geen koorts. Alleen een pijnlijke arm. Die was vanmorgen het ergste, kon mijn arm bijna niet optillen. Maar nu wordt het al minder gelukkig. Lach Dagje kalm aan gedaan. Ook wel eens lekker! Ik heb nu Netflix sind december en ben naar De Crown aan het kijken.

Morgen ga ik met de hondjes naar het bos, kunnen ze even uitrazen. En daarna sax spelen.

Vrijdag met 2 personen en 1 trainer jachttraining met Bonny. Erg blij Een uurtje per koppel. Zo blijven we toch een beetje in de running en de jachthondenschool ook he.
De KC ligt nu tot in februari stil nog, dus geen Flyball voorlopig. Ook geen orkest repetities uiteraard. Dus al blij met uurtje jachttraining met zijn 2en. Lach

@Josephine, ik werk nu nog 5 nachten, ipv 7 op rij. Neem de laatste 2 nachten telkens vakantie uren op, die had ik de laatste 2 jaar opgespaard. Ik moet nog 1 jaar en 3 maanden. Als ik het volhoud dan toch. Lach

Ik ben deze week groen!!!! Erg blij Het is niet veel, maar toch blij mee. We gaan hier gewoon mee door. Kleinere porties eten en genoeg drinken. Lach Nadeel, ik moet veel vaker naar de w.c. Lachen

Vandaag 4 rogge crackers gegeten, met geraspte kaas en pepersmeerkaas. Vanavond een burgertje met rode kool en een aardappeltje. Helaas ook wat chips in de middag. Verward Maar dat viel nog mee hoor qua hoeveelheid. Schaam Schaam Volgende week weer een paar onsjes groen, daar zou ik heel tevreden mee zijn. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 0:41    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Goed gedaan!! Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Vlijtig en goed bezig slaap lekker straks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jan 2021 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1377, 1378, 1379 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1378 van 1394