Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1373, 1374, 1375 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 13:32    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Missy spannend. Ik duim voor je.
Als het goed is heb je de uitslag al.
Duim je ook voor mij?
Onze dochter is positief getest. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 18:44    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ik duim mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Tante zus, ik hoop dat je dochter er zonder veel klachten doorheen komt!

Ik was negatief, kreeg de uitslag op nieuwjaarsdag in de avond. Nu moet ik dinsdag a.s. hertesten, omdat het mogelijk is dat ik toch besmet ben geraakt, maar de test van afgelopen week dat nog niet kon aantonen. Dus dinsdag ochtend even naar het werk maar. Kon bij de GGD geen afspraak maken.............. omdat ik nog geen klachten heb. Geschokt Raar, maar ok, dan maar naar het werk.

Tot ik het heel zeker weet blijf ik iedereen uit de weg. Heb nog geen klachten ontwikkeld, maar je weet maar nooit en ik zou het niemand aan willen doen hoor. Rollende ogen

Inenten gaat nog even op zich laten wachten. Nu gaan ze toch eerst beginnen met de ziekenhuizen en de huisartsen willen dus ook al voorrang. Het verpleeghuis, van oudsher het afvalputje van de gezondheidszorg heeft dus weer het nakijken en mag naar achteren in de rij. Jammer, bij ons zitten nu juist de meest kwetsbare ouderen. En onze Covid cohorten zitten vol, dus moeten besmette mensen blijven waar ze zijn. En het is echt lastig om ze binnen hun kamer te houden. Of de badkamers af te schermen voor de anderen............... Verward

Rustige jaarwisseling gehad, lekker thuis Youp gekeken en daarna het vuurwerk afgewacht, rond 1.30 konden we de honden veilig even laten plassen. Zij hebben het goed doorstaan weer. Lach Zo blij dat ik thuis bij ze kon zijn! Heb -met mate- genoten van oliebol, appelflap en sterretjes. smullen

Gisteren nog van de restjes genoten, vandaag de restanten in de kliko gedumpt. Back to normal. Dus gebruncht met khd arm brood 3 plakjes en 3 gebakken eieren. Vanavond gekookte bietjes met 'vis' sticks. Wat kokosyoghurt strachiatella na. Ik hoop maar dat het afvallen weer op gang komt. Ik was wel al vocht kwijt, dat scheelde al een krappe kilo. Nu volhouden. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 14:52    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier starten ze met de woonzorgcentra en centra voor kortverblijf. Zorgpersoneel zou normaal ook mee gedaan worden, maar dat is nu uitgesteld. Volgens mij gaan ze eerst op de oudjes testen Verward

En vuurwerk was hier dit jaar verboden. Zalig!!

Duim voor een tweede negatieve test!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 15:32    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
whis schreef:
Hier starten ze met de woonzorgcentra en centra voor kortverblijf. Zorgpersoneel zou normaal ook mee gedaan worden, maar dat is nu uitgesteld. Volgens mij gaan ze eerst op de oudjes testen Verward

Getest is er al genoeg op vrijwilligers, meer dan 40.000. Dus fijn dat ze met de ouderen starten, die lopen immers het meeste risico. Hier was dat ook het plan, maar nu ineens voorrang voor acute zorg medewerkers. En huisartsen willen ook eerst................ Dus komen de ouderen hier later aan de beurt vermoed ik maar zo. Er is hier nog steeds helemaal NIEMAND ingeënt. Echt erg vind ik dat. Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 15:44    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Hopelijk is de tweede test ook negatief. En niet te geloven dat het zo lang moet duren voor er geënt gaat worden.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 15:46    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier hebben ze gewoon niet voldoen vaccins. Straf. Ze worden in België gemaakt, maar gaan gewoon naar het buitenland FF Denken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Gelukkig !! Je hebt de eerste test doorstaan.

Erg blij Erg blij Vervelend dat je nu toch nog een tweede test moet.

Ik hoop echt voor je dat jullie ook snel aan de beurt zijn met de vaccinaties.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 17:05    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Fijn om te lezen dat de eerste test goed was en duim dat de tweede ook goed is en erg dat de oude weer de dupe zijn van t later aan de beurt voor vaccin

Fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jan 2021 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1373, 1374, 1375 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1374 van 1394