Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1372, 1373, 1374 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou dat doet mijn oude zorghart goed hoor dat jullie zo positief en lief reageren! Erg blij

Aan de tijd kunnen jullie vast wel zien dat ik op mijn werk zit.

Gisteren vroeg op, kleindochter kwam helpen met 'sterretjes' bakken. En het was gezellig. Ze had opa zo goed geholpen! Leuk hoor. Ook weer eens gezellig gekletst. Op afstand en niet geknuffeld.

Eenmaal klaar heb ik een grote schaal sterretjes naar hun huis gebracht met de auto. Kom ik thuis zegt echtvriend; ik ga toch maar even onder de douche eerst. Zit ik rustig beneden, gaat de telefoon. Ik dacht, vast mijn zoon die naar de sterretjes vraagt. Want die krijgt ook altijd een bord vol. Maar Nee, het was mijn manager. Geschokt Om me te vertellen dat 1 cliënt waar ik van de week intensief voor had gezorgd en die getest was (maar dat was hij al 4 keer eerder, steeds negatief) nu toch positief was. Verward En omdat een collega die vannacht moest werken een huisgenote heeft die positief was kon ze vannacht niet werken.......... dus zit ik nu weer hier voor 1 nachtje. Tsja. En super voorzichtig, handschoenen, masker, short aan/schort uit bij die positieve client.

Ze hadden overdag 72 (!) cliënten en medewerkers getest. En waren in de drukte vergeten mij te bellen. Ik wordt dus morgenochtend op het werk getest door een collega en ga tot de uitslag er is in thuis isolatie.

Gelukkig hadden we de sterretjes al weggebracht......... ik heb wel mijn dochter gebeld, vanwege de kleindochter. Maanden niet gezien en nu dus dit he. Maar ze nam het rustig op. Dacht dat kleindochter wel schoon zou blijven. Wat ben ik blij dat we toch voorzichtig waren gebleven. Lach

Jullie horen nog wel hoe dit verder afloopt. Maar ik baal wel. Zolang de afdeling schoon gehouden en nu zitten we er toch mee. Huil huil Want als er 1 besmet is............. je moet er niet aan denken he. wha Daar gaat mijn rustige jaarwisseling. Misschien valt het mee en heb ik me goed genoeg beschermd tot nu toe. Willen jullie voor mij en echtvriend duimen dat ik negatief test en dat het bij 1 cliënt wil blijven? Please?

Geef zo mijn gewicht door, maar is niet fraai vrees ik. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 2:46    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Oeps missy dat i s schrikken duim dat jij niet positief bent p

Mijn dochter n collega was vorig week ook positief en n zei brengt ja fenna en komt ook eten hier praktijk een dag dicht en ze zijn getest allemaal negatief wens jouw f
En fam f vrolijk Nieuwjaar en vooral n gezond 2021
Ben met nonevotten bezig die altijd de laaste dag van t jaar is nog van vroeger deed mijn vader dat ook

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 8:29    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn duimen staan kaarsrecht omhoog voor je!!!
Zo akelig, dat afwachten... Brrrr... En het akeligste vind ik nog steeds dat je besmet kan zijn, zonder ziek te worden, maar wel anderen kan besmetten.
Ik hoop-hoop-hoop dat het bij die ene besmetting blijft.

aai

PS: lees ik dat goed?? VERGETEN te bellen?? In zo een situatie?? Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Poeh, dat is zeker schrikken. Natuurlijk duim ik voor je dat je negatief bent en ook dat de anderen op de afdeling dat zijn.

Ongeacht de uitslag, het geeft toch spanning.
Heel veel sterkte en liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoop dat alles goed uitpakt voor je en dat er snel met inenten gestart wordt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
helemaal mee eens!

O jee... Dit bericht was bedoeld náhet bericht van Twompie... ik duim snoeihard mee dat het goed voor je uitpakt met die test!!
Sterkte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 14:16    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, dank voor je lieve en goede wensen in mijn boekje ( met eekhoorn, mijn lievelingsdier!!)

Goede oudejaarsavond en een heel goed nieuw jaar! Ik hoop dat het een fijn en goed jaar voor je mag worden, een jaar waarin er veel van je wensen uit mogen komen!! Liefs!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 dec 2020 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

Ik blijf duimen voor je. aai Kussen aai Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Heb jej de uitslag van de caronatest?

De duimen draaien hier vol op nog

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2021 13:58    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ik duim ook mee, en wens jullie een goed en gezond 2021.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 jan 2021 11:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1372, 1373, 1374 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 1373 van 1393