Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1368, 1369, 1370 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank jullie wel. Was zo blij met je advies Whis, extra eiwitten, jawel.......... Ik val van me stoel van het lachen! Helemaal eraf gelopen niet, was vandaag 4 ons in de plus. Dus moet ik vannacht maar weer extra lopen dan. Lachen

Net een griezelige ervaring. Zit ik beneden bij de receptie te wachten tot ik kan afsluiten, loopt er een nogal bozige, luidruchtige man door de sluis (die onder het gebouw van de gracht naar de straat erachter loopt) te vloeken en te tieren. Ik heb hem wel eens meer gezien, hij lijkt me behoorlijk dronken vaak en ook misschien psychisch niet zo goed. Misschien binnenkort op mijn etage? Uitlachen Maar achter hem heb ik toen afgesloten. Komt ie even later terug, maar kon er dus niet meer door en moet ie omlopen. Probeerde de deuren open te breken stond erop te slaan en te schoppen...... even later in de straat achter politie (buurtbewoners w.s. gebeld al) die hem probeerde te kalmeren. Uiteindelijk weggegaan. Maar dan breekt het zweet me wel even uit, want je zit daar toch alleen dan. Verward

Gelukkig morgen vaste collega die zich over dat soort dingen druk mag maken dan.

Geen kerstboom opgezet. Echtvriend kon zich er niet toe zetten. Tsja. Morgen misschien?

Wel lekker gegeten. Voor het slapen gaan zondags gebakken eitje op brood. En na het opstaan een gekookt aardappetje met spinazie en een kaasding.
Nu heb ik mee naar het werk; 4 roggecrackers met kaas. Fruit appel/mandarijn, zit nog steeds in mijn tas. Noten/rozijnen en een kokosyoghurt met aardbei smaak. Zal maar veel thee drinken om die suiker uit de eiwitten te spoelen. Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 2:08    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Brrr... klinkt niet leuk Nee...
Ook al vaak meegemaakt op mijn werk, maar dan altijd wel overdag, wat het toch heel anders maakt. Al goed dat de politie gebeld werd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Moeke2021
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wens je alvast.

Ik ga voorlopig stoppen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Kan mij voorstellen dat dat naar was, Missy. Wat een geluk dat de buren al gebeld hadden. Enfin, vannacht beter, wens ik je toe!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 0:40    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Veel beter, een vaste collega zit nu beneden en ik hoef dus alleen maar mijn eigen etage te doen. Erg blij

Heb het schoonmaken al klaar. Nu alleen straks nog even de wasdrogers leeghalen en kijken of ik dat kan opvouwen/opruimen misschien.

Wat een domper he dat die lockdown nu toch nodig is geworden. Waarom, waarom kan iedereen zich niet gewoon aan wat simpele maatregelen houden? Sip Ik moest nodig naar de kapper en had gedacht dat na mijn werkweek te doen.......... dus niet. Lang haar straks na 19 januari. Rollende ogen En mijn pedicure afspraak van strakjes gaat dus ook niet door, voor pedicures wordt geen uitzondering gemaakt. Echt balen. Vooral voor haar natuurlijk, ik kan mijn voeten wel zelf een beetje bijhouden en mijn echtvriend was pas geweest gelukkig. Muziek project; Muzikale Kerstgroeten via internet, kan dus niet doorgaan; want de opnames hadden morgen moeten gebeuren. Verward En dan hoor je die protesten tijdens de toespraak van Rutte. Daar kreeg ik dus knap de P over in. Dom volk. Heel heel boos

Heb me niet gewogen, zo uit bed de toespraak van Rutte en de nabeschouwingen gaan kijken. Tussendoor gegeten; boerenkool stamp met veggie spekjes. Het restant heb ik mee naar het werk genomen. smullen Samen met fruit, noten/rozijnen en kokosyoghurt.

Morgen vrij, dan moeten we toch echt de kerstboom maar eens van zolder halen............ Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 3:01    

Reageer met quote
Tja, nu heb je tijd genoeg he voor die kerstboom! Lachen

Ik ben al niet meer naar de kapper geweest sinds februari. In maart gingen wij in de eerste lock down, en toen had ik ook net een afspraak op staan. In de zomer is alles hier weer even open geweest, maar toen durfde ik niet gaan, en ondertussen is mijn haar zo lang geworden, dat ik niet meer hoef te gaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Sterkte Missy!

Jammer vd pedicure. Lijkt melastig,vooral als je geregeld moet. Kan dat niet onder medischezorg vallen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 dec 2020 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goh, ik had aan de pedicure ook nog niet gedacht en mijn haar? Ik was van plan om vandaag te gaan en van ergernis het ik in een onverwachte vlaag van verstandsverbijstering er flink de schaar in gezet. Mores was BOOS, maar heeft toch wel de achterkant gefatsoeneerd. Cool Schaam Schaam Geschokt Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 0:40    

Reageer met quote
Lachen Grap Ik val van me stoel van het lachen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 7:58    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Wat naar Missy, vervelende toestanden midden in de nacht.
ja heel vervelend weer die lock-down. Hopelijk gaat het nu werken. Lekker je kerstboom neerzetten, ik ook gezelligheid, die kunnen we nu wel een beetje gebruiken.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 14:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1368, 1369, 1370 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1369 van 1394