Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1367, 1368, 1369 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Oei, klinkt druk ja!
Gelukkig is de nacht weer bijna om. Veel plezier met je training straks!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Je hebt t weer druk met je werk en nog effe vol houden en veel plezier net je hondjes
Slaap lekker straks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
DNk je, Missy!
Je nachtwake dus best heftig.lastig hoor, met zo n grote verantwoordelijkheid voor veel mensen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
Dymphie schreef:
DNk je, Missy!
Je nachtwake dus best heftig.lastig hoor, met zo n grote verantwoordelijkheid voor veel mensen!

wow..inderdaad..hoop dat je lekker kan opladen en ontspannen met je hondekind!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Gisteren nog aan het strand geweest. Was grijs en fris/koud dus we hadden het hele strand voor onszelf. Pas op de terugweg naar de auto zagen we in de verte een ruiter te paard en een persoon met 2 honden.

Heerlijk is dat. Ik woon op een paar minuten van het strand en vooral in de winter geniet ik ervan. Geen toeristen. Alleen natuurliefhebbers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dat was dus een heftig nachtje voor jou, Missy! Hoop dat het vannacht wat rustiger zal zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 1:29    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou de nacht is wel rustiger begonnen. Moet nog een paar dingen doen (poetsen en dweilen) zo meteen. En dan even beneden checken bij de uitzendkracht. Gelukkig is het daar wel rustig en is het ook iemand die zich niet gek laat maken en rustig haar gang gaat. Erg blij

Alle hondentrainingen liggen nu stil. Winterstop alom. Nu ga ik ervaren hoe het is voor iedereen die niets te doen heeft dan thuis te blijven. Ik verheug me er nu al op! Lachen Want het is best koud al om te trainen. Zelfs met winterjas.

@Josephine, ik ga ook alleen maar in de winter naar het strand. Lachen Als het rustig is en de honden lekker los kunnen rennen. In de zomer ben ik liever in het bos. Lach

Gewicht blijft nog steeds stabiel te hoog. Echtvriend kwam met schuimkransjes aanzetten...........zo lief van hem, want hij weet dat ik daar dol op ben. Maar ook zo fout. Schaam Schaam Niks dan eiwit en SUIKER immers. Ik zal blij zijn als de feestdagen weer voorbij zijn hoor.

Vanavond had ik 2 kopjes pindasoep gegeten. Mee naar het werk 6 roggecrackers met smeerkaas. Noten/rozijnen. Kokos yoghurt. Fruit; appel/mandarijn.

Ik voel me verder goed ook al ben ik wat zwaarder. Maar ik zou toch liever een iets slankere buik hebben weer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 3:00    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Nou de nacht is wel rustiger begonnen. Moet nog een paar dingen doen (poetsen en dweilen) zo meteen. En dan even beneden checken bij de uitzendkracht. Gelukkig is het daar wel rustig en is het ook iemand die zich niet gek laat maken en rustig haar gang gaat. Erg blij

Alle hondentrainingen liggen nu stil. Winterstop alom. Nu ga ik ervaren hoe het is voor iedereen die niets te doen heeft dan thuis te blijven. Ik verheug me er nu al op! Lachen Want het is best koud al om te trainen. Zelfs met winterjas.

@Josephine, ik ga ook alleen maar in de winter naar het strand. Lachen Als het rustig is en de honden lekker los kunnen rennen. In de zomer ben ik liever in het n komt wel weer je gewicht geniet eerst maar van de feestdagen en voor straks slaap lekker
Gewicht blijft nog steeds stabiel te hoog. Echtvriend kwam met schuimkransjes aanzetten...........zo lief van hem, want hij weet dat ik daar dol op ben. Maar ook zo fout. Schaam Schaam Niks dan eiwit en SUIKER immers. Ik zal blij zijn als de feestdagen weer voorbij zijn hoor.

Vanavond had ik 2 kopjes pindasoep gegeten. Mee naar het werk 6 roggecrackers met smeerkaas. Noten/rozijnen. Kokos yoghurt. Fruit; appel/mandarijn.

Ik voel me verder goed ook al ben ik wat zwaarder. Maar ik zou toch liever een iets slankere buik hebben weer. Lach

Lieve husband heb je geniet er maar van vind die niet lekker geef mij maar nonevotten en de is toch ook fijn als effe niks hebt met de honden je gaat toch al overal met ze heen
En koud is t ook nog zo vroeg voor straks slaap lekker fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 9:55    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Vegetariërs moeten veel eiwitten eten, dus da's goed voor je. Die suiker zal je er deze nacht al wel afgelopen hebben!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
whis schreef:
Vegetariërs moeten veel eiwitten eten, dus da's goed voor je. Die suiker zal je er deze nacht al wel afgelopen hebben!

Wat een heerlijk advies...... Lachen

Straks ga je je nog vervelen, Missy! Lachen
Nee hoor, lijkt mij heerlijk voor je. Lekker wandelen en spelen met de honden, lezen, muziek maken voor jezelf, extra gezond en toch lekker koken.... Ik gun het je!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 0:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1367, 1368, 1369 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1368 van 1394