Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1366, 1367, 1368 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Mmm.... Paprika's en kaas.... Overheerlijke combinatie! Dus kan in fondue ook niet slecht zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2020 18:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Weervrouw, ik maak het vaak zelf, maar sommige kant en klare zijn heel lekker is mijn ervaring. Als ik het zelf maak dan gebruik ik Boeren Stolwijkerkaas. Of de klassieke combinatie natuurlijk, van Emmenthaler en Gruyere met een mooie droge witte wijn.

Ik laat de wijn goed opkoken, dan is de alcohol eruit (omdat ik niet drink zelf he). Lachen

Groenten kunnen heel goed; paddenstoelen in kwarten, bloemkool of broccoli, paprika. Eigenlijk alles wat je rauw of weinig verhit kunt eten. Sperziebonen werkt niet is mijn ervaring. Rollende ogen

En meergranen stokbrood in dobbelsteentjes gesneden kan ook best, afgewisseld met die groenten. Lach

Het is ook niet zoveel werk, omdat ik immers ook gewoon om 22.00 uur de deur weer uit moet naar mijn werk he. Verward

Mijn gewicht blijft maar hangen. Terwijl ik echt wel mijn best doe. Vandaag een extra lange wandeling na het werk gedaan, met de honden naar het Erkemeder strand. En over de dijk terug naar de auto. Denk dat dat ook helpt. Nu ik minder werk scheelt dat ook in de beweging uiteraard.
Ik maak me er maar niet al te druk over, dat helpt niet immers, stress maakt dikker. Door mijn gekneusde rib slaap ik ook al niet zo goed trouwens. En slapen doet afvallen. Tsja al met al en dan dat strooigoed............ Lachen

Morgen muziekdag. Ook het opleidings orkest repeteerd weer, voor 3 keer, bij de sponsor in de bedrijfshal. Waar het zo koud is dat je met je jas aan moet zitten, brrr. Maar toch leuk om iedereen weer even te zien en ook fijn voor echtvriend uiteraard, want die speelt alleen in dat orkest nog. Lach En wat nou zo fijn is; ik ben dan ook vrij! Sinds ik nog maar 5 dagen werk kan ik alle repetities tot het einde blijven. Erg blij Tel je zegeningen he.

Ik heb minder roggecrackers mee naar het werk en dan een extra mandarijntje. Kijken of dat ook nog wil schelen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 2:09    

Reageer met quote
Veel muziekplezier vandaag!

Heb ondertussen ook wat opgezocht over kaasfondue, en ooit moet ik dat toch wel eens maken! Alleen lees ik dat je de kookpot op tafel op een vuurtje moet zetten. Daar moet ik nog iets voor verzinnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heb ik iets gemist? Hoe kom je aan je gekneusde rib? Gevallen?
Heerlijk nu je minder hoeft te werken.
Manlief houdt niet van fonduen en ook niet gourmetten. Ik vind het altijd wel gezellig. Een keer per jaar fonduen we bij de buren. Dan moet ie wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 8:07    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
[quote="Flying Missy"] Als ik het zelf maak dan gebruik ik Boeren Stolwijkerkaas. Die ga ik een keer proberen

Door mijn gekneusde rib slaap ik ook al niet zo goed trouwens.

Dat heb ik even gemist, wat is gebeurt?[quote="Flying Missy"]

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Die gekneusde rib heb ik ook gemist.

Vervelend want bij vrijwel elke beweging zal je dat wel voelen.
aai aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020 15:00    

Reageer met quote
Ik heb een portofoon in mijn borstzak gehad en bij snel bukken toen een rib 'gekraakt'. Doet overigens nog steeds pijn. Maar ik draag nu een sport BH waar dus geen beugel in zit en dat gaat wel wat beter. Ik zie er alleen een beetje raar uit Lachen Maar met een dikke trui erover kan het best.

Alweer veel dagen verder. Ondanks Corona en weinig activiteiten vliegt de tijd evengoed. Ga natuurlijk vaak met de honden lopen en de jachttrainingen gaan tot en met deze week door. Dan is het even 4 weken vakantie. De flyball ligt al stil, ook tot in januari of februari. Dat vind vooral Bonny jammer, wat flyball vind ze echt heel erg leuk. Erg blij

Gisteren nog aan het strand geweest. Was grijs en fris/koud dus we hadden het hele strand voor onszelf. Pas op de terugweg naar de auto zagen we in de verte een ruiter te paard en een persoon met 2 honden. En werden we 2 keer op grote afstand ingehaald door mountain bikers. De honden hebben genoten en wij ook. Op de terugweg bij de McD gegeten, nou ja, in de auto dan. Een broodje veggie kip en wat frietjes. We waren laat thuis en toen nog wat gedoe met kinderen. Ook weer opgelost.

Nu zit ik tegen mijn werk aan te hikken. Helemaal geen zin in maar het moet weer of ik wil of niet. Nog 1 jaar en 4 maanden te gaan. We tellen af.

Met eten gaat goed maar het gewicht wil niet zakken. Net wel doorgegeven maar. Stabiel hoog. Ga gewoon zo door komt vast wel weer, maar nu even niet dus.

Vandaag rogge crackers met veggie filet americain en leidse kaas gegeten. Vanavond een broodje veggie shoarma met paprika en ijsbergsla. Gauw klaar en lekker voor een keer.

Neem ik naar het werk roggecrackers -van die superdunne- met wat veggie filet americain mee en fruit en een kokosyoghurt. En uiteraard mijn noten/rozijnen voor tussendoor en de nodige eiwitten.

Ga zo door met de was. Nog 2 porties te gaan dan is het weer klaar. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 15:20    

Reageer met quote
Veel sterkte straks op het werk... aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 18:01    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Sterkte op je werk, Missy! Aftellen maar!
(En over vier weken worden de dagen al weer ietsiepietsie langer!)

waar koop jij roggecrackers?

Wat heerlijk, lopen langs jullie strand!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 20:13    

Reageer met quote
Dymphie ik koop ze bij Lidl maar AH heeft ook roggecrackers. Deze zijn superdun en lijken wat op harde dunne cracottes als je die kent? Rogge verdraag ik beter dan tarwe, vandaar dat ik deze regelmatig eet.

Het is druk op het werk. 2 personen retour gekomen uit het ziekenhuis en hebben beide een hoge zorgvraag. Tevens zit ik met een uitzendkracht op de etage hieronder en heb ik de algehele nacht verandwoording voor het huis; alarm, telefoon etc. Dus dat is even afzien weer. Nu even zitten met een kopje thee. Lach

Hoop dat ik morgen nog een beetje lopen kan, moet nog trainen met Bonny immers. Laatste keer voor de winterstop. Dan wordt het nog stiller. Moeten we maar wat meer zelf met ze aan de wandel he. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 2:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1366, 1367, 1368 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1367 van 1394