Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1361, 1362, 1363 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Whis er gaat een gesnipperde ui en knoflook in, een hele paprika en een heel doosje (kastanje) champignons. En veggie spekjes. En om het af te maken een groot bekertje creme fraiche. Op het bord wat geraspte kaas erover. En dan kruiden, maar dat is naar smaak he. Lach
Ik doe vers gemalen peper, herbes de provence en gemalen laurier en kruidnagel. En klein beetje selderijblad.
We hebben er lekker van gegeten, vooral onze zoon heeft zitten smullen, schepte 3 (!) keer op. Lachen Als dessert caramel vla van soja met vegetarische 'slagroom'

Nu zit ik op het werk en had 3 khd arme boterhammen met gebakken ei mee. De 2 mandarijnen van gisteren. Wat noten/rozijnen en een kokosyoghurt met mango.

Gewicht was gestegen, w.s. door de kant en klare soep. Die is vaak toch zouter. Dus dat plas ik dan met een paar dagen wel weer uit vermoed ik. Lachen

Vandaag wordt het vroeg naar bed, want ik voel dat ik eens lekker uit moet slapen. Zit hier maar te geeuwen de hele tijd. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 4:22    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dat klinkt lekker! Ik geloof goed dat je zoon drie keer opschepte Lachen

En dat gapen? Eindeloos respect voor je nachtwerk!! Ik zou het echt niet kunnen... Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dat zal wel lekkernijen geweest dat zoon 3 keer op schept van je eten

Ius makkelijk hzo lekker aan schuiven zo hier dochter en fenna 3 a 4 keer per week eet ze mee vind zelf ook gezellig I e dat e hier eten fenna is zo wie zo al 3 keer hier

En k n ap dat jij dat zo vol houd de nacht dienst o, zou t niet kunnen fslaap lekker straks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2020 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, het is alweer donderdag........... de tijd vliegt altijd.

Dinsdag heb ik in de middag lekker geslapen en in de avond voor de buis gehangen.

Woensdag hebben we -het was immers lekker weer- de boom in de achtertuin gesnoeid. Elk jaar weer een heel karweitje. Maar weer klaar. Terwijl we bezig waren zagen we dat er pannen op het dak verschoven waren. Verward Zoonlief komt woensdag, die durft het dak op. Lach Ze hoeven alleen maar teruggelegd te worden immers.

Vanmorgen getraind in een groepje van 3, het mocht weer! En Neri ligt nu uitgeteld in de kamer. Lachen Morgen is Bonny aan de beurt. Lach

Mijn gewicht is iets omhoog weer. Ik zal het morgen doorgeven. Jammer maar helaas. Sip

Eten gaat wel goed, maar ik vergrijp me aan de zoute (salmiak ballen) snoepjes. En zout = vocht vasthouden he. Ik zou wijzer moeten zijn, maar ja. Zo lekker voor de buis, met een boek etc. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 14:46    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ow jee, die zoute ballen... het water loopt me in de mond..
Ik heb ze nooit meer. Moet het vragen. Anders komen ze niet in huis. Heel soms vraag ik om een zakje beertjesof katjes drop. Maar dan kan ik het ook nie bij eentje houden....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2020 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Zijn dat ronde zwarte ballen, keihard en als ze dan op het laatst doorbijt zit er vloeibaar zout of zoiets in? Die heb ik 66 jaar geleden voor het laatst gegeten? Mijn verhemelte ging daar altijd van kapot.

Evengoed is andere zoute drop ook niet veilig voor mij hoor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 0:19    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Doe mij maar zoute nootjes of chips dan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
oeh missy.ja die vond ik altijd lekker..

geen idee of ik dat nog vind. Heb al een paar keer me ergens op verheugd wat enorm tegenviel door het veranderne van mijn smaak door de andere eetgewoonten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2020 11:48    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Napoleon ballen. Drop, salmiak, citroen. Allemaal lekker, maar bij mij gaat het ook kapot in mijn mond. Stukjes zijn scherp als glas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, dat is best een dingetje...
Fijn en goed weekend hoor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 13:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1361, 1362, 1363 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1362 van 1394