Auteur |
Bericht |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Whis er gaat een gesnipperde ui en knoflook in, een hele paprika en een heel doosje (kastanje) champignons. En veggie spekjes. En om het af te maken een groot bekertje creme fraiche. Op het bord wat geraspte kaas erover. En dan kruiden, maar dat is naar smaak he.
Ik doe vers gemalen peper, herbes de provence en gemalen laurier en kruidnagel. En klein beetje selderijblad.
We hebben er lekker van gegeten, vooral onze zoon heeft zitten smullen, schepte 3 (!) keer op. Als dessert caramel vla van soja met vegetarische 'slagroom'
Nu zit ik op het werk en had 3 khd arme boterhammen met gebakken ei mee. De 2 mandarijnen van gisteren. Wat noten/rozijnen en een kokosyoghurt met mango.
Gewicht was gestegen, w.s. door de kant en klare soep. Die is vaak toch zouter. Dus dat plas ik dan met een paar dagen wel weer uit vermoed ik.
Vandaag wordt het vroeg naar bed, want ik voel dat ik eens lekker uit moet slapen. Zit hier maar te geeuwen de hele tijd.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 nov 2020 4:22 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 nov 2020 8:08 |
|
 |
Jet051 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-5-2008 Berichten: 3107 Dieet: Lowcarb Woonplaats: Omgeving Heerlen
|
|
Dat zal wel lekkernijen geweest dat zoon 3 keer op schept van je eten
Ius makkelijk hzo lekker aan schuiven zo hier dochter en fenna 3 a 4 keer per week eet ze mee vind zelf ook gezellig I e dat e hier eten fenna is zo wie zo al 3 keer hier
En k n ap dat jij dat zo vol houd de nacht dienst o, zou t niet kunnen fslaap lekker straks_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 16 nov 2020 8:15 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Zo, het is alweer donderdag........... de tijd vliegt altijd.
Dinsdag heb ik in de middag lekker geslapen en in de avond voor de buis gehangen.
Woensdag hebben we -het was immers lekker weer- de boom in de achtertuin gesnoeid. Elk jaar weer een heel karweitje. Maar weer klaar. Terwijl we bezig waren zagen we dat er pannen op het dak verschoven waren. Zoonlief komt woensdag, die durft het dak op. Ze hoeven alleen maar teruggelegd te worden immers.
Vanmorgen getraind in een groepje van 3, het mocht weer! En Neri ligt nu uitgeteld in de kamer. Morgen is Bonny aan de beurt.
Mijn gewicht is iets omhoog weer. Ik zal het morgen doorgeven. Jammer maar helaas.
Eten gaat wel goed, maar ik vergrijp me aan de zoute (salmiak ballen) snoepjes. En zout = vocht vasthouden he. Ik zou wijzer moeten zijn, maar ja. Zo lekker voor de buis, met een boek etc.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 nov 2020 14:46 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10407 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ow jee, die zoute ballen... het water loopt me in de mond..
Ik heb ze nooit meer. Moet het vragen. Anders komen ze niet in huis. Heel soms vraag ik om een zakje beertjesof katjes drop. Maar dan kan ik het ook nie bij eentje houden...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 nov 2020 20:36 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Zijn dat ronde zwarte ballen, keihard en als ze dan op het laatst doorbijt zit er vloeibaar zout of zoiets in? Die heb ik 66 jaar geleden voor het laatst gegeten? Mijn verhemelte ging daar altijd van kapot.
Evengoed is andere zoute drop ook niet veilig voor mij hoor. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2020 0:19 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Doe mij maar zoute nootjes of chips dan  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2020 9:51 |
|
 |
|
 |
Tusele Weegclubfan voor het leven

|
|
oeh missy.ja die vond ik altijd lekker..
geen idee of ik dat nog vind. Heb al een paar keer me ergens op verheugd wat enorm tegenviel door het veranderne van mijn smaak door de andere eetgewoonten.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2020 11:48 |
|
 |
Josephine Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 10-2-2004 Berichten: 2718 Dieet: Gezonder leven vegetarisch Woonplaats: Scheveningen
|
|
Napoleon ballen. Drop, salmiak, citroen. Allemaal lekker, maar bij mij gaat het ook kapot in mijn mond. Stukjes zijn scherp als glas._________________ Elk onsje is er één.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 nov 2020 10:19 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10407 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
ja, dat is best een dingetje...
Fijn en goed weekend hoor!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 nov 2020 13:38 |
|
 |
|
|