Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1358, 1359, 1360 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier in België hebben ze "alles" wel op slot gedaan. Of toch veel.
Alleen kondigen ze het op vrijdagavond aan en laten het zondagavond ingaan Stom
Domste wat ze konden doen... Ik sprak gisteren met een dochter van een bewoner. Zij werkt in een kledingwinkel. Had zaterdag vrij, maar werd toch opgeroepen omwille van de grote drukte. Ze zei dat het echt niet te geloven was. Zoveel mensen die dringend kleedjes nodig hadden. Voor kinderen snapte ze het nog, maar vrouwen die een kleedje moeten hebben. Euh... om mee in je eigen living te gaan zitten??? Mensen waren ook heel onbeschoft, geen afstand willen houden, enz... Was triest om te horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 7:43    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sommige mensen snappen er niets van. Snel nog even het virus verspreiden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
whis schreef:
Hier in België hebben ze "alles" wel op slot gedaan. Of toch veel.
Alleen kondigen ze het op vrijdagavond aan en laten het zondagavond ingaan Stom
Domste wat ze konden doen... Ik sprak gisteren met een dochter van een bewoner. Zij werkt in een kledingwinkel. Had zaterdag vrij, maar werd toch opgeroepen omwille van de grote drukte. Ze zei dat het echt niet te geloven was. Zoveel mensen die dringend kleedjes nodig hadden. Voor kinderen snapte ze het nog, maar vrouwen die een kleedje moeten hebben. Euh... om mee in je eigen living te gaan zitten??? Mensen waren ook heel onbeschoft, geen afstand willen houden, enz... Was triest om te horen.

Echt sommige mensen...vervelend is dat DIE ons beeld bepalen en dat we het gros van de mensen dat zich serieus aan de regels houdt minder zichtbaar zijn....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou Whis dat is ook weer zo'n verhaal. Mensen willen het maar niet snappen. Sip

De honden komen niks tekort, want geen training = extra wandelen en/of naast de fiets. Lach Vandaag waren we ruim een uur gegaan in het bos. Ze rennen de afstand wel 4 keer denk ik. Komen gezellige andere honden tegen, wat vooral voor Bonny leuk is en goed voor haar ervaringen met andere honden. Lach Ze is namelijk een held op hondensokken hoor, die kleine. Lachen

Heb niet heel goed geslapen, maar gelukkig alweer het laatste nachtje en dan weer een weekje vrij. Lach Ik ben voornemens de tuin aan te pakken, het is nu nog redelijk weer. Lach Dan kunnen de honden mee in de tuin en dan vrijdag maar weer richting bos of park met ze.

Gewicht was gezakt. Bijna 3 pond dus daar was ik blij mee. Echter niet groen, maar dat komt dan volgende week wel hopelijk wel weer. Ik maak weer elke dag een eetplan. Dan geeft houvast. Lach

Vandaag had ik in de ochtend 4 hele dunne roggecrackers met kaas en een plakje ontbijtkoek. Toen slapen. Na het opstaan 1 bescheiden bordje nasi rotmok van zilvervliesrijst met veel groenten en vega gehakt. Daar heb ik ook een bordje van meegenomen voor in de nacht. Tussendoor eet ik dan fruit en noten/rozijnen. Als afsluiter een bakje kokosyoghurt. Daar zit wel suiker in helaas, want met aardbeiensaus. Zo heb ik geen snaaitrek tussendoor.

Morgen eet ik pas met de lunch weer; 4 dunne roggecrackers met kaas en tomatenspread. En een beker kokosmelk.
Dan is de avondmaaltijd aan de beurt. Ik ga Bruine Bonensoep maken met Ookworst van de Hema. Die vinden wij heel erg lekker! smullen Ben benieuwd hoe deze zich in de soep houdt. Dan eten wij er een paar plakjes meergranen stokbrood bij. Misschien blijft er dan wel genoeg soep over voor vrijdag, hoef ik dan niet te koken! Lachen

Ik volg het gedoe in de USA op de voet. Wat een ellende die verkiezingen daar. Geschokt En de manier waarop de burgers over hun favorieten en de 'vijand' denken, zorgelijk toch? Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 1:45    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, zeer zorgelijk. Waar moet het heen met de wereld?
Voor straks slaap ze. En lekker een weekje vrij. Het blijft nog even mooi weer. Geniet er van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 6:34    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik probeer het allemaal niet te veel te volgen... het is toch wat het is. Heb een paar kleien stukjes gezien, en dat zegt al alles...Ongelooflijk...

Veel plezier in de tuin vandaag! Het gras is hier wit nu!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 7:49    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
bijgelezen..kom even zwaaien..ja wat een circus in de VS...en dat is een wereldmacht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 16:10    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn Missy, je planningook weer gemaakt.
ja, USA... erg.
Ik weet nog hoe vreselijk teleurgesteld ik was vier jaar geleden...
Nu maar duimen dat de uitslag er gauw is. Dan weten we het tenminste....
Lekker weer was het vandaag. Ik hen 20 minuten in de zon gezeten. Deed me goed. En daarna mijn middagslaapje met het raam open. Lekker fris!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dymphie het was nog heel lekker in de zon. Lach De voortuin is nu klaar en ziet er weer spic en span uit. Zo kan ie de winter wel in. Lach

Morgen ga ik aan de achtertuin beginnen. Lach

Vanavond vroeg naar bed. Even op de bank gelegen, maar niet echt geslapen, dus nu wel moe.

Lunch; kaasbroodje en 2 rogge crackers met zwitserse kaas.
Avond; bietensalade; gekookte biet, komkommer, paprika, gekookte aardappeltjes, zure augurken en uien/knoflook. Sausje van LikeMayo en kokosyoghurt, tomatenketchup, mosterd en citroensap. Nog wat kruiden erdoor. Even laten staan om de smaken te laten intrekken. Het was heerlijk! smullen
Tussendoor; 3 zoute salmiak balletjes.
Nu alleen nog een kopje koffie. Morgen weer een dag. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
[quote="Flying
Morgen weer een dag. Lachen[/quote]

De tijd gaat zo snel! Rollende ogen

Hard gewerkt dan, Missy! Vannacht dus een welverdiende nachtrust. Het wordt een koude nacht. Dan slaap ik altijd lekkerder. Lachen Jij ook?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 22:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1358, 1359, 1360 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1359 van 1394